Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 23:54


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Indlæg: 11 jul 2013 00:33 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 okt 2012 00:36
Indlæg: 93
Nå kan vel lige komme med lidt input her, så får jeg i det mindste talt lidt ud igen igen...
Har været afhængig af Pyrazolam i godt 2 måneder, hvorefter jeg så har udviklet fysisk afhængighed.
Så igår var jeg igennem hele møllen ved vagtlægen og psykiatrisk afdeling på OUH. Idag har jeg i samarbejde med min læge fået startet på en nedtrapningsplan med Diazepam. Der lyder på 15mg Onsdag(Har taget), 15mg Torsdag, 14mg Fredag til og med Onsdag igen. Hvorefter vi finder ud af hvordan og hvorledes.

I en alder af 16 år, og uddannelsen lige for døren kan jeg se min fremtid smuldre. Ja folk bestemmer selv hvad man propper i munden, og jeg tænkte da også "fuck alle andre, det virker for mig". Det er nok det dummeste jeg nogensinde har gjort.. Nok har man prøvet lidt forskellige stimulanser og et par psykedeliske stoffer. Men at benzoerne skulle være det værste af dem alle, havde jeg aldrig nogensinde skulle forestille mig.

Kan i holde jer fra dem, SÅ GØR DET FORFANDEN! Det er overhovedet ikke dét værd.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 aug 2013 08:39 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 sep 2010 16:23
Indlæg: 93
benzoer begraver en. en klam dyne af trøsteløshed. ligeglæde på den måde, at man åbner sig for skærsild og død. efter et stykke tid har man det aldrig sjovt mere. eneste vej ud er lidelse i pænt lang tid.

jeg hang fast med neglene og blev helt clean i juni 2011. kom langsomt op derefter. jeg takker mig for indsatsen (!) - der bl.a. foregik på Bispebjerg psyk. C13-1B, hvor andre nedskudte og personalet dog også var rigtig gode, omend på benzoafstand - men det kunne de jo ikke gøre for.

Nu kan jeg sige: Tak for livet!! Livet er alt og det er fandeme ikke så lidt ;-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 aug 2013 20:24 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 08 jul 2009 16:48
Indlæg: 762
Nå kan vel lige komme med lidt input her, så får jeg i det mindste talt lidt ud igen igen...
Har været afhængig af Pyrazolam i godt 2 måneder, hvorefter jeg så har udviklet fysisk afhængighed.

Hej SortSky, godt at høre at du er på vej "ud". Hvor stort var dit daglige forbrug af pyrazolam?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 sep 2013 17:13 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 okt 2012 00:36
Indlæg: 93
Er lige vendt tilbage til siden. Og kan se du har skrevet.
Jeg tog gerne en 3 stykker om dagen for at kunne, overkomme almindelige aktiviteter som at gå i skole, gøremål og arbejde.
I weekenderne blev det dog 5+ om dagen. Havde en svaghed for at blande dem med stimulanser :-)

Startede på en aftrapning der lød på 15mg Diazepam og så ned. Det var en hård tur, men kan fortælle jeg nu er helt clean for benzoer. Og rør dem ALDRIG igen. :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 sep 2013 17:28 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 28 okt 2011 10:37
Indlæg: 1231
Super dejligt med en tilbage melding.

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 nov 2014 23:08 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 okt 2014 03:35
Indlæg: 2
Til alle jer der tager amf og bruger benzo til aar falde ned eller når i får jeres comedown så har jeg lige læst at 61 procent af de (få) dødsfald amfetamin er skyld i er der fundet benzo... i LAD VÆR MED AT BLAND ting sammen som man ikke har forstand på. ps tag en kold tyrker lås dig fast med et sæt håndjern til en radiator og ha en ven til at se til dig.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 nov 2014 23:52 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
"ps tag en kold tyrker lås dig fast med et sæt håndjern til en radiator og ha en ven til at se til dig"

Rimeligt dårligt råd at give i den her tråd :D det handler netop om at den kolde tyrker fra benzoer kan medføre at man går i krampe og dør!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 nov 2014 12:16 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 jun 2009 18:51
Indlæg: 543
Geografisk sted: NV
Læste ikke ordentligt nevermind


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 aug 2015 19:11 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 mar 2010 12:32
Indlæg: 147
MichaelZittergong skrev:
benzoer begraver en. en klam dyne af trøsteløshed. ligeglæde på den måde, at man åbner sig for skærsild og død. efter et stykke tid har man det aldrig sjovt mere. eneste vej ud er lidelse i pænt lang tid.

jeg hang fast med neglene og blev helt clean i juni 2011. kom langsomt op derefter. jeg takker mig for indsatsen (!) - der bl.a. foregik på Bispebjerg psyk. C13-1B, hvor andre nedskudte og personalet dog også var rigtig gode, omend på benzoafstand - men det kunne de jo ikke gøre for.

Nu kan jeg sige: Tak for livet!! Livet er alt og det er fandeme ikke så lidt ;-)



Der findes også et liv på benzo :!: Nogle mennesker kan ikke leve et bare nogenlunde liv, hvis de ikke har dem. Det er syge folk..! Ikke mennesker der bare vil have og have, snyde lægen og købe på det sorte marked. De mennesker, som mig selv har en grund til at få dem :!: Jeg kunne blive ved, men holder her.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team