Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jun 2025 14:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 43 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel: suge benzin
Junior medlem

Geografisk sted: ude ved saturn
andre ind mig der har prøvet og suge benz ?
ved ik hvor jeg skal skrive om det så ret mig endelig ?

jeg har suget benzin en 3-4 gange og sidste gang gik min hjene fyldstændig i kox så det holder jeg mig langt fra, men andre der har haft oplevelser på benz? ved godt det langt ude og fucked ?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Jeg vil råde dig til at holde dig fra stoffer, specielt benzin og andre opløsningsmidler, det lyder som om du vil gøre alt for ikke at opleve din 24 års fødselsdag

Hvis du ikke kan forstå hvad jeg skriver, så læs de indlæg du selv har skrevet herinde...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Du har helt ret i at det er fucked at suge benzin, du bliver uoprettelig dum af det, det undrer mig at man gider udsætte sig selv for et så skadeligt stof når der findes andre stoffer hvor ens rus er bedre og skaderne mindre.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hej whitethug

Du kan prøve at kigge i Syntetiske, jeg tror det var der, der for nyligt var en tråd oppe, som hendlede om folks erfaringer med forskellige opløsningsmidler - hvis altså du kan holde alle de nedladende kommentarer ud...
Jeg kan ikke huske hvad den hedder, men du kan jo måske prøve at søge på erfaringer og opløsningsmidler.

Sway skrev:
Hjernen har sagt godnat, så det er egentlig bare de amfrester han har i kroppen der holder ham kørende

Hvad fanden snakker du om? :roll: Du lyder sgu heller ikke selv for smart, smarte.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Lamme nedladende oneliner indlæg slettet

Titel:
Junior medlem

ja men var os kun 15 på det her tidspunkt var var inde i en periode i mit liv hvor jeg var fuckd hverdag , og det bliver dyrt i længden . grunden var min mor tror jeg, ved ikk hvad med min mor. men går os til psykolog og psykiater nu .

haha , og folk der skriver lort gir jeg ikk en fuck for, jeg sidder her og er ærlig og vil snakke om mine erfaringer så sys det klamt og komme med sådan nogle lame svar !! for er sku da godt klar over det er for langt ude nu . var jeg ikk den gang .

Titel:
Junior medlem

Xpert skrev:
Jeg vil råde dig til at holde dig fra stoffer, specielt benzin og andre opløsningsmidler, det lyder som om du vil gøre alt for ikke at opleve din 24 års fødselsdag

Hvis du ikke kan forstå hvad jeg skriver, så læs de indlæg du selv har skrevet herinde...

ja men de ting jeg skriver om er alle sammen ting fra tidligere har næsten ikk nogle ting mere, for ryger ikk hverdag mere eller tager stoffer mindst 4 gange om ugen, så har fået det meget bedre og err flyttet væk fra min mor som var kernen til mit stofmisbrug, lidt lame og sige, men hun drev mig ud i det .
nu tager jeg ikk stoffer for af flygte men for af hygge mig og det er max 3-4 gange om måneden MAX

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

whitethug skrev:
Xpert skrev:

ja men de ting jeg skriver om er alle sammen ting fra tidligere har næsten ikk nogle ting mere, for ryger ikk hverdag mere eller tager stoffer mindst 4 gange om ugen, så har fået det meget bedre og err flyttet væk fra min mor som var kernen til mit stofmisbrug, lidt lame og sige, men hun drev mig ud i det .
nu tager jeg ikk stoffer for af flygte men for af hygge mig og det er max 3-4 gange om måneden MAX

Jeg er ked af at høre din mor fik dig ud i stofmisbrug, og det er godt du er kommet væk fra det miljø. Hvad laver du så nu, arbejder du eller går du i skole?

Titel:
Junior medlem

jeg bor i min egen lejlighed i vordingborg. men jeg er desvære underlagt komunen i 1½ år endnu for har fået en voldsdom :/ var så heldig og slippe for fængsel . nej jeg arbejder ikk lige nu går og venter svar fra en mulig arbejdsgiver :) men det er næsten sikkert jeg får det :) så det godt nok .

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

whitethug skrev:
jeg bor i min egen lejlighed i vordingborg. men jeg er desvære underlagt komunen i 1½ år endnu for har fået en voldsdom :/ var så heldig og slippe for fængsel . nej jeg arbejder ikk lige nu går og venter svar fra en mulig arbejdsgiver :) men det er næsten sikkert jeg får det :) så det godt nok .

Det lyder da rigtig godt :) Hvilke stoffer tager du så 3-4 gange om måneden? Jeg håber du har det godt efter alle de stabadser du har været igennem med din mor

Titel:
Junior medlem

ja har det sku fint nok :)
det er som regel kiks men er stopped med kiks tror jeg for de gør mine drømme så virkelige af jeg vågner op med ondt i maven vis jeg i drømmen er blevet stukket ned ? feks. når jeg har taget kiks så er mine drømme kun hvor jeg slår ihjæl eller bliver slået ihjæl i 2-3 uger efter og det gider jeg altså ikk mere. det ret så belastende kun og drømme sådan noget .

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

whitethug skrev:
ja har det sku fint nok :)
det er som regel kiks men er stopped med kiks tror jeg for de gør mine drømme så virkelige af jeg vågner op med ondt i maven vis jeg i drømmen er blevet stukket ned ? feks. når jeg har taget kiks så er mine drømme kun hvor jeg slår ihjæl eller bliver slået ihjæl i 2-3 uger efter og det gider jeg altså ikk mere. det ret så belastende kun og drømme sådan noget .

Jeg tror det ville være en rigtig god idé for dig at holde en lang pause fra stoffer, det er en god ting lige at komme oven på igen ;)

Titel:
Junior medlem

jeg har for 3 måneders siden holdt pause i en måned fra alt drak ikk en gang og før jeg holdte pause så tog jeg de der 3-4 gange om ugen og røg masser af bong hverdag :) nu ryger jeg kun i week og nogen gange i hverdage og har fået det meget bedre med mig selv nu. selv om jeg har været meget meget langt nede for mistede min kæreste den første jeg nogen sinde har elsket rigtigt pga mit misbrug . men vi er næsten sammen igen nu :) så er i rigtig godt humør for tiden :):):):)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
whitethug skrev:
jeg har for 3 måneders siden holdt pause i en måned fra alt drak ikk en gang og før jeg holdte pause så tog jeg de der 3-4 gange om ugen og røg masser af bong hverdag :) nu ryger jeg kun i week og nogen gange i hverdage og har fået det meget bedre med mig selv nu. selv om jeg har været meget meget langt nede for mistede min kæreste den første jeg nogen sinde har elsket rigtigt pga mit misbrug . men vi er næsten sammen igen nu :) så er i rigtig godt humør for tiden :):):):)

Selvom jeg knapt kan forstå hvad du skriver, så vil jeg virkelig anbefale dig, at holde dig langt, langt fra stoffer i et godt stykke tid. Og det er ikke to måneder, men ½ år, gerne længere. Brug din kæreste som eskapisme, hvis du har brug for det, og bed din kæreste om at hjælpe dig. Og så bliv skolet lidt mere, så du kan få en bedre karierre og et bedre liv.

Gå ud i den dejlige skov, hvis der er en i dit område, og ellers motionér og spis sundt, så går alting bedre.

Mht. at suge benzin:
Smagte det ikke helt af helvedes til, og gav det ikke utroligt meget hovedpine?
Personligt kan jeg knapt holde ud, at fylde græsslåmaskinens tank :lol:

Titel:
Junior medlem

and : jeg begynder i trænings ting her i næste uge og træner her hjemme selv os .
jeg ville gerne kunne holde så lang en pause men jeg kan sku ikk lade være ? har ingen kontrol over mig selv ? desvære men prøver på liv og løs !

angående det med smagen, det samgte ikk af noget første gang men de andre gange jo der smagte det bare klamt, men uden pis første gang jeg prøvede det havde jeg et rigtig godt trip. det føles som om man kommer ind i sit eget lille univers eller sådan noget svært og forklare og nu er det jo ogs over et år siden :)
men det med hoved pinen det fik jeg som en bivirkning bag efter når jeg skulle sove, så føltets det som om mit hovede det smeltede sammen eller sådan noget og det gjord sindsygt ondt.
det gik så væk efter en 3-4 måneders tid . heldigvis

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har selv en ven, der godt har sniffet benzin hver dag i næsten et halvt år, Efter det halve års forbrug stammer han, taber tråden nogle gange osv.. tydelig tegn på hjerne celler er ved at være færdige, så hold dig langt væk fra det. Godt du er kommet ud af det, så hold dig clean ja, min. ½ år som And siger, knæk og bræk ! :D

Titel:
Junior medlem

tak skal du have :b

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
whitethug skrev:
jeg ville gerne kunne holde så lang en pause men jeg kan sku ikk lade være ? har ingen kontrol over mig selv ? desvære men prøver på liv og løs !

Nu vil jeg IKKE kalde dig junkie, bare så vi ikke kommer i konflikt over dét. Jeg mener heller ikke følgende stødende. Tværtimod vil jeg dig det bedste.

Hvis du ikke har nogen kontrol over dig selv, skal du søge professionel hjælp. Jeg husker, at du i en af de andre tråde skriver, at du er begyndt på psykologbehandling, men jeg vil råde dig til, at tage skridtet fuldt ud: Rehabiliteringsklinik. Det vil få dig ud af dine uvaner, samt muligvis sørge for, at du ikke gør noget dumt igen. (fx begynde at sniffe/suge benzin)
Du vil vel gerne opleve din 25-års fødselsdag, ikke? Ha' børn, familie og nyde et godt, meningsfuldt liv? Du er på vej i den forkerte retning, mester, og behøver hjælp dertil.

Held og lykke fremover.
And(ers)

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Gad vide hvem der lærer dig de ting,
sniffe benzin? :D:D

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Hans mor, åbenbart :?:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter