Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 09 jul 2025 17:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

hey psy..!

jeg lider af en masse psykiske sygdomme, fremkommet af stoffer,
og over længere tid er de blevet forværret og forværret,

- har igennem en lang tid som patient på en psykiatrisk afd, fået det meget bedre en jeg nogen sinde har haft. (clean)

- overvejer mig at kaste mig ud i en kæmpe blæser, men hvor farligt er det enlig for mig..?

- hvor stor er chancen for jeg ryger direkte ind igen..?

Site Admin

slh skrev:
- overvejer mig at kaste mig ud i en kæmpe blæser, men hvor farligt er det enlig for mig..?

Det lyder meget farligt med din baggrund! Folk med psykiske lidelser i fortiden/nutiden bør holde sig fra euforiserende stoffer.

slh skrev:
- hvor stor er chancen for jeg ryger direkte ind igen..?

For stor desværre - Måske ryger du ikke ind lige i første omgang, men hvis jeg var dig ville jeg blive ved med at holde mig clean. Jeg tror ikke du får nogen som helst glæde af "en ordenlig blæser".

Pas på dig selv, med venlig hilsen
KenIshii

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Hvis du har det bedre nu, end du nogensinde har haft, hvorfor så risikere, at du smider det hele væk, skal starte forfra, eller måske endda får det værre end du har haft?

Jeg fraråder dig det.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Syd for vest, 3. stjerne til venstre.
..............

Senest rettet af Opis 28 jul 2008 17:15, rettet i alt 1 gang.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
hmm.. lad mig udtrykke det på denne måde:

sidste gang du løb med hovedet forrest ind i en dør fik du hovedpine, og nu spekulerer du over hvad der sker hvis du gør det igen...

Definitionen på sindssyge er at gøre de samme ting igen og igen men forvente forskellige udfald.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Halugenlampe skrev:
Definitionen på sindssyge er at gøre de samme ting igen og igen men forvente forskellige udfald.

Det har jeg også læst/hørt et sted, men det passer jo ikke.

Omgivelserne eller personen der udfører handlingen kan jo have ændret sig fra første gang man udførte handlingen til anden næste gang (Induktions-problemet osv.).

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lidt nord for regnbuen og så bare forbi møllen (der hvor det altid sner)
Du skal i høj grad holde dig langt væk fra det.. Havde en x-kæreste der tænkte lige netop som du tænker, fordi hun havde haft det godt i lang tid.. Hun fik en kæmpe depression og det hele blev faktisk noget lort.. Alle med psykiske og eller sindslidelser SKAL holde sig fra rusmidler :!:

Titel: ..
Junior medlem

tak for hjælpen, tror fler tallet, har fortalt hvad der ville være det beste for mig,
- ellers, Darkpsyk0, hvordan har din x det ellers.?
- går det bedre med hende..?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lidt nord for regnbuen og så bare forbi møllen (der hvor det altid sner)
Ja det gjorde hun heldigvis, men det var sq en kamp.. Det kom helt bag på hende, fordi hun i over 6 mdr faktisk havde haft det utrolig godt med sig selv.. Men det var ligesom den kæmpe blæser hun to åbenede op for alle portene igen og alle hendes gamle tanker og følelser kom tilbage - Idag har hun det rigtig godt heldigvis :) Meen det krævede sq medicin og en masse hjælp. Man kender aldrig sig selv 100% og det er sq lidt at gamble hvergang man leger med stoffer.. Og det gælder for alle.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Halugenlampe skrev:

Nej, det du omtaler er definitionen af den videnskabelige metode i praksis. :mrgreen:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg vil også kraftigt fraråde dig at begynde igen, eller som du selv siger det "Kaste sig ud i en kæmpe blæser" Jeg er selv på det punkt som du står. Mine venner tager stadig amf, mdma til tider. Og jeg er begyndt at få det faktisk meget godt igen, er i godt humør næsten hele tiden, før i tiden hvor jeg lige var stoppet var det ligesom hele min verden der faldt sammen. Jeg ryger dog hash fra tid til anden, da jeg altid har haft et godt forhold til hash, og kender russen efterhånden. Jeg har også overvejet det samme som dig. Men du fortryder det, tro mig. Hold dig generalt langt væk fra stoffer og rusmidler, hvis du kan tåle det, så tag en øl eller et glas vin.

God vind fremover!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]