Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 11 jul 2025 19:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 63 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Er lige kommet hjem og læste lige lidt af væreste stofoplevelse topic'et og bestemte mig for at poste noget, droppede jeg igen da jeg så hvor langt det blev.... Er temmelig ristet ligenu, så undskyld sproget engang imellem, er måske lidt beskidt og ved sgu ikke, nordjydskblæstagtigt.

Sidder på vej ned fra den lige nu.....

Klokken 6 imorges, efter en halvvild weekend, heftigt candyflip krydret med panaeolus fredagnat/lørdag formiddag, efterfulgt af intens hashrygning og ølbajerdrikning resten af lørdagen og en fisketur på meth, hash og bajere om søndagen, sad jeg hos nogle venner, de sov og sådan, min tripbuddie var også gået kold - men jeg sidder her og tegner alene på en kæmpe røvfuld Panaeolus super duper mushies og har det megafedt...

Lige pludselig kan jeg mærke frygten komme, sorgen alle de slemme følelser, alle dem jeg prøver på at skrive ned, ser pludselig afdøde venner rundt omkring i stuen, bare i små glimt, sådan man lige kan huske deres ansigt, så begyndte deres ansigter at blive bange, så kom SFX'en gjorde den. Stemmer, lyde, fodskridt. Det værste var dog stemmerne, døde venners stemmer der pludselig runger ud i stuen, på fuld fucking knald, måtte lægge mig ned i en sækkestol, sætte earphones i mixeren og fyre totalt op for haldoliums første album, i mangel af CPC eller andet Darkpsy, synes jeg haldoliums første var et godt valg..... jepperdi, hvis man da gerne vil være mere fucked i kraniet..... Totalt neder at ***** sov, lige der tror jeg han kunne have mixet mig ud af mit badtrip, svært at sætte musik på når man ikke kender halvdelen af det..... og FUUUUCK et fedt set han skal spille til summerpsy, nasty fed proggytrance.

Usammenhængende er det her nok, men har stadigvæk Panaeolus i hjernen så roder måske lidt rundt i det.

Men siddende der med alle sine døde kammerater, fuld smæk på det visuelle, stemmer i øerne, overdøvet af voldsmadret haldolium, da jeg nåede til teutonik.... sad jeg og græd af ren angst... måtte kæmpe for ikke at skrige min frygt ud i lokalet og vække min stakkels ven som lagde og sov en 3 dages svampe+meth koger ud, vække min veninde som skulle op i skole og vække ***** som var temmelig smadret da han gik i seng.... bad choice nicklas - dont do that on hawaii..... så jeg sidder og kæmper med at holde skrigene tilbage, ryster over hele kroppen af frygt imens der bare vælter tårer ud af mine øjne. Alt det badshit jeg har oplevet så fucking for meget af og alt for tit, begyndte at vælte frem i kraniet på mig, meget livagtige billeder, meget skræmmende, alt for sande... Diverse folk i forskellige kollaps til forskellige fester pga for meget knark bankede sig frem på min nethinde, døden åndede mig i nakken. På det her tidspunkt sidder jeg og bider i min hånd for ikke at skrige, for måske at føle noget andet, bare føle smerte istedet, men det gjorde sgu ikke engang ondt.... eller måske gjorde det, tror bare jeg var for bange til at sanse det.
Poor little brain sidder jeg bare og tænker, total napalm i frontallapperne. Fordi nej, vi er da ikke færdige med at kokse endnu, det skal da gøres med stil.... selvom jeg allerede synes stilen der var lagt, var pæn grum... Pludselig banker det på vinduet og jeg tænker YES.... nu kommer der nogle andre morgenblæsere der kan redde mig fra det her fucking mareridt jeg sidder i og prøver på at rumme så godt som jeg nu kan, men det var sgu svært den her gang, det vil sgu ikke rummes, det vil ud, føles, smadres ind i ansigtet på mig som om det var den eneste sandhed i hele denne her eksistens. Det var ikke morgenblæsere der kom, det var hallu Inc... og de var der sgu ikke på hyggebesøg, nej nej, menneskelignende "ting" stod og bankede på døren, forvredne ansigter, eller hvad det nu skulle forestille sig at være, flere munde med skarpe lange usymmetriske tænder, munde på armene, hænderne, hvad kalder man det... abominations? mangler simpelthen et dansk ord for det lige nu....... jeg skynder mig ind under tæppet igen, velvidende at det bare er de hawaiifuckere der napalmsteger min hjerne..... så har jeg lige 5-10 sekunders total klarhed, kan huske jeg tænker, YES bunden af en bølge, nu kan jeg gøre noget ved det..... flår tæppet af, fordi tingene må satme være væk nu.... NÆEH nicklas, du er megafucked up lige nu... din hjerne er ved at blive ædt af napalm og dine frontallapper skriger på hvile.... Kort sagt, total weekendkogt hjerne, mindfucket, badtrippet og ristet rundt i alverdens pis fra bunden af ens hjerne fotoalbum... de billeder man gemmer men aldrig ser på... i ved nok hvad jeg mener....

Oveni alt det her pis min hjerne fuckede mig med, så er jeg total skudt i den her tøs, skrev den mystiske kærlighedserklæring til hende under tæppet, imens min mushieramte hjerne hele tiden fortalte mig at hun aldrig vil elske mig, aldrig ville kunne lide mig, aldrig ville have noget med at gøre, bare så mig som et nul osv osv, hele selvværds/tillidsnedturen.... det en af mine veninder goddammit mand, fatter ikke en skid af det, hvorfor tror jeg alle de her ting, derpå skriver jeg så den her mystiske kærlighedserklæring/selvransagelse/super reflektions digte agtige besked ting, som jeg lige poster et pic af, når min hjerne engang kan finde ud af 1 kabel, 1 telefon og så et kamera.....

Total skræmmende, helt sikkert det værste jeg ever har oplevet, men så kan man fandme osse bare lære det kan man..... ikke så meget hjernesmadder i en weekend...

Hader at badtrippe, sidder og ryger bong ligenu, i håb om at methen snart gider lægge sig og de sidste farver fra weekendenstrip gider lægge sig... der snart roskilde, fullmoon og boom, hvordan skal ens hjerne klare det mand?????

Now playing: Ticon - In the Box

Gør ikke andet end at stene rundt i en halvpsykedelisk tåger 4 dage om ugen og har fuld farveknald på de 3 sidste.... Heldigvis rører jeg næsten ikke mdma mere, det så en bonus... føler bare min hjerne er så total tågelammet hele tiden, det eneste jeg kan er at sætte musik sammen, mixe(lyd) og tegne... alt andet fucker pænt meget op og jeg er blevet temmelig ligeglad, går næsten kun op i den "psykedeliske kultur" og føler mig mere og mere fjernet fra "samfundet", den virkelighed fungerer bare ikke, træls man skal leve i den... træls man ikke bare kan få lov at være fri....
Det eneste der rigtig betyder noget for mig er Lyd, kærlighed og venskab/fælleskab...
Er det en bagside af den psykedeliske medalje at man føler sig mere og mere fjernet fra et skodsamfund som egentlig altid har været en rigtig omgang sygt pis og altid har føltes som en blender imod ens person..... Eller er det en af medaljens forsider... jeg kan fandme ikke finde ud af det lige nu.... det er så mega underligt... Er det bare os, alle med den holdning, der er grundig fucked up på stoffer, egentligt er ude på et skide sidespor der er ved at køre godt vildt..... Eller er det vi render og laver, undergrundsfesterne - fælleskabet - hele miljøet - den ultimative følelse af noget der minder om P.L.U.R, måske starten på den nye æra, den nye frie kultur..... hvorfor skal vi så ses som rebeller, som mystiske underlige typer af en flok ynkelige ledere af et snart meget ynkelig undskyldning for det der engang var et temmelig frit land... DANMARK... hvad er det lige der er sket?? Jeg kan huske da man lovligt kunne købe psilocybinsvampe på danske hjemmesider, salvia, ibogain altså vi havde et sindssygt naturligt slaraffenland, som en stat kan stoppe pga nogle få mennesker dumheder og pga en politik der hedder "det ikke alkohol, det farligt, der ikk nogen diskussion, BANNED"...

Now PlayingTICON - We're shining (GYLDENT NUMMER)
Forstår virkelig ikke denne verden til tider, ja folk dør af stoffer, men det er ikke pga af stofferne, det er pga ringe oplysning fra who-gives-a-fuck statlederne som kun tænker på penge, magt og allermest sig fucking selv... Shit jeg er ude i det vilde her..... Dem jeg hænger med og alle dem der kommer omkring os og til de fester vi er til... ja folk er total skide hamrende blæste på mystiske kombinationer af diverse stimulanser og psykedeliske stoffer. Men der sker aldrig noget med nogen, nogle gange er der en der tonser i gulvet pga n2o og kvadrer et par tænder, og det så det......

Men hey alkohol er lovligt, fordi drukfester er stille og rolige, der sker sgu aldrig noget vildt...... :roll:

Er så træt af badtrips og latterlige statsledere, konservative fuckhoveder, familien fucking volvo og vuffer - fuck da det samfund... det og så badtrips og virkelig bagsiden af medaljen... så meget at man kan lede efter forsiden i en uendelighed.... bare for at klistre den fast til trøjen med gaffa og epoxy... men alligevel skal man have smadret bagsiden op i skallen hver evige eneste dag og nogle gange i de frie timer i form af badtrips........... JESUS mand.... livet er sgu hårdt....

Senest rettet af Freakaling 25 jun 2008 15:47, rettet i alt 2 gange.

Medlem

tror det er på tide at du overvejer det fact at verden er fantastisk, fuld af farver og et rart sted at være.... også når man ikke er på stoffer.
Vil man bruge sit liv på fester og den psykedeliske kultur, er det nok en ide med et lidt mere afslappet forhold til stoffer - en mere moderat indtagelses form.
Taler af personlig erfaring - og er sikker på at hvis jeg ikke selv havde slappet lidt af da tiden var inde, så var det nok gået helt anderledes.

Det lyder til at du har fået øjnene op for en del "sandheder" om samfund, dig selv og meget andet.... glem det nu ikke i din narko tåger... :D

"Medaljens Bagside" skal ikke tages så bogstaveligt, alle folk har to sider, og disse to har det bedst i balance med hinanden, lær at elsk dem begge.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tjaeh..... synes nu jeg har et meget afslappet forhold til psykedelikas... kun i weekenden, helst om fredagen og i kontrolleret setting..... Ja det kan mine om lamning, det kunne også være nogle gutter og gutinder der vil have en stor oplevelse, kysse gud! opleve dommedag! se døden i øjnene! Snakke med sin indre dæmon! Bliv evil til god darkpsy, eller hvad man nu hører hvis man er til "ond" musik. Rive sin sjæl ud af baghovedet og studere den virkelig tæt på.. blive skræmt fra vid og sans, bare for at blive stærkere af det og forstå sig selv bedre.... en indre harmoni giver det og ja indrømmet, måske indtager vi uansvarlige mængder af narkotika, men der dog kun 1 der er røget på hospitalet fra flokken endnu og det er 8 år siden, han tager ikke stoffer mere, men han skulle bare have lyttet når vi andre sagde det var badshit.... Vi passer skam på hinanden, nogle gange er man bare lidt uansvarlig overfor sig selv...

Hvordan skal jeg definere det... det er ikke et kapløb om at tage flest stoffer, eller noget der ligner... nogle gange er vi kun skæve og fulde, men gakker stadigvæk fuldstændig af "monkeystyle" - altså livet er sjovt når man kan få lov til at være tilpas åndsvag i perioder. Om vineteren slapper vi jo for det meste af, der er ikke særlig mange udendørsfester at tage til, man kan ikke tage ud og bade og alt muligt andet dejlig sommergejl. Ved godt det tit har virket og åbenbart stadigvæk virker sådan, at jeg bare smider hvad som helst indenbords, kun for at kunne sige jeg var mest blæst... der er tit jeg er mindst blæst, hvor jeg kunne være megablæst, men måske har vendt en stor dosis syre indad, for at udforske mit sind, tegne min frygt, min kærlighed - mine tanker, meninger.

Der ligger nok noget sandt i at jeg tog megakæmpe meget engang, da jeg var i starten af 20'erne. Havde det ikke så fedt dengang, det med samfundet og blenderen.... Blev aldrig rigtig accepteret af nogen, nok fordi jeg altid har været lidt speciel, måske lidt for meget mig selv, men hvem fanden skal man ellers være? Skal man bare vælge at følge flokken, fordi hey, den sti er klar, den følger alle... lad os da gå den vej så... desværre, jeg har aldrig kunne tænke sådan, har virkelig prøvet, er altid endt i noget superpis. Kan kun være mig, desværre for nogen. vil nogen nok tænke.... Måske fordi de ikke kender mig... Når der kommer Newbie-trippers til fester, dem der lige har snust til det psykedeliske, prøvet et enkelt frimærke et par gange, eller måske bare ½ frimærke, snust lidt mdma eller spist lidt psyller, måske lidt af det hele.. i start dosiser... det klart når der kommer sådan en flok til en fest hvor vi sidder hele flokken af psychonauter og holder trip... oplevede det så sent som i sidste weekend... Jeg sidder og har indtaget en medium portion syre og er godt på trip, sådan som jeg kan li det, næsten total virkelighedsforandring, gode venner, god progressive trance.. så kommer de her newbies og joiner festen. Kalder dem ikke newbies i negativ forstand, har selv været helt grøn og superchokeret nogle gange når jeg har set de mere erfarne psychonauter indtage svampe og LSD. Gutterne spørger mig så hvad jeg har taget... nok fordi jeg sidder på gulvet klædt godt ud i spacetribe og klippet istykker t-shirt. Jeg kigger op på ham, fordi jeg bliver faktisk lidt chokeret da han spørger, fordi man kan nærmest se på ham at han tigger om et psychosvar, noget der kan ryste ham lidt, noget som han måske kan "se op" til, fordi han et eller andet sted måske tror at det er stofferne der gør at vores hold er som det er.... det er er det ikke, det er os, gutterne og gutinderne der skaber det fede. Men han får svaret og udbryder "du for vild mand"... så siger jeg "nej, jeg sidder her og slapper af og nyder mit syre" - de kunne ikke forstå jeg ikke havde smæk på med den mængde LSD i kroppen. Jeg kan godt håndtere de sidder til festerne, og de tripper med og sådan noget... men det aldrig helt det samme som når de ikke er der, de går mega meget op i os "ældre", nu man så blæst, hey hør lige hvad han sagde, megafedt... bla bla bla bla... Snak mystisk eller hold kæft sidder jeg bare og tænker... vi sidder her på psykedeliske stoffer, der er weekend, skidtet koster kasse, lad os få noget mindfuck og blive mystiske, lad alt blive rigtig underligt og uforklarlig..
Jeg sidder ikke og intager uansvarlige mængder af stoffer, jeg ved hvad jeg kan klare og hvor blæst jeg kan håndtere at være på den givne dag... nogle dage skal jeg næsten ikke indtage noget for at bryde godt igennem, andre dage skal jeg virkelig indtage dyre mængder for at opnå den virkning jeg ønsker. Det er det som det handler om for os alle sammen, at komme derhen vi gerne vil være og vi ved efterhånden præcis hvilken vej vi skal tage hvornår.... Erfaring, Viden og omtanke - vejen til et godt trip.

Postede nu mere bare et sygt badtrip fordi, hmmm, det var et sygt badtrip og så havde jeg lige nogle meninger.... er stadigvæk noget på trip på de svampe der. Irriterende visuals, man tænker, hold nu op, vil gerne sove, fiskede 8 timer igår, man er lidt træt er man så. Så ryger hash på min halluer(citat:macax) virker altid. Nu rambler jeg igen i min stener......

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Child of Aum, med de doser du hygger dig med hvad havde du så egentlig selv regnet med?

Lærer du overhoved noget af at læse herinde?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Portuz skrev:

Nu er det jo Elven Raver... :P

ER: Pas nu på dig selv og lad være med at køre så længe ture med så heftig blanderi, det kan kroppen altså ikke tåle (som det vist er pointeret en umulliard gange, men her få du den igen). Lyt til hvad den siger og pas på den, du har kun den ene!

Mvh.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Xpert skrev:
Portuz skrev:

Nu er det jo Elven Raver... :P

ER: Pas nu på dig selv og lad være med at køre så længe ture med så heftig blanderi, det kan kroppen altså ikke tåle (som det vist er pointeret en umulliard gange, men her få du den igen). Lyt til hvad den siger og pas på den, du har kun den ene!

Mvh.

Fra en anden tråd:
Child of Aum skrev:
Jeg drøner ikke rundt og fucker min hjerne op, eller skifter personlighed pga stoffer. Jeg er efterhånden nået til det punkt hvor det bare er hygge at være blæst. Dog burde det ikke være noget problem for en fremtidig kæreste, handler jo bare om at finde en der er med på den.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg har da heller ikke fucket min hjerne op. Har det ganske fint. Bare et sygt badtrip, havde lyst til at dele det. Ja kombinationen var lidt heftig, indrømmet. Men mængden af de forskellige stoffer var ikke speciel kæmpe stor. 60-80mg mdma. 420ug syre. og to mundfulde hawaii. Så ellers hænge med gutterne og tegne geniale tegninger, høre fed musik. Desværre ingen Dark-psy :(

Måske har i ret når i definerer mig som fucked up eller langt ude, men husk nu det er ud fra jeres egne normer i dømmer fra. Jeg kender mennesker som vi ikke færdes med, som virkelig er fucked up 24/7, tit uden at indtage noget. De er fucked up fra min vinkel af, temmelig sikkert på vej til at dø, fra jeres.

Postede ikke mit badtrip for at starte en diskussion om mine mængder, fordi så havde jeg da skrevet samtilige doser på, hver eneste gang, som førhen i tiden. Den gang gjorde jeg det, fordi synes det var lettere bare at skrive hvad man havde spist, så kunne folk nok regne ud hvor ramt man havde været. Det blev tolket meget forkert, derfor jeg ikke gør det mere.
Burde nok havde skrevet en triprapport istedet, fordi det her var da slet ikke meningen, især fordi jeg ikke rigtig kan komme til at, hmm, ja føler mig lidt svinet, så havde egentlig lyst til at svine lidt tilbage, det gør jeg så ikke, man skal jo ikke kaste med sten i et glashus......

Fordi mængden har aldrig noget med badtrip at gøre, nogle dage, ja så får man sgu bare badtrip på, så må man rumme, definere og virkelig føle det som kommer, man oplever aldrig noget uden grund og i det her tilfælde, var overforbrug af stoffer ikke grunden, ligger et helt andet sted. Har defineret det, fundet ormen i æblet og måske en løsning. Tror dog stadigvæk jeg måske har lidt misforstået konceptet Harm Reduction.... Det er kroppen man går efter og beskytte ikke? Altså den fysiske del af den? Fordi man er jo næsten 100% sikker på man ikke har latens for psykoser, efter sit første multidøgns LSD trip? Så er det kun kroppen man skal bekymre sig om, den fysiske del af den og om hjernens kemikalie-produktion fungerer sådan at man stadigvæk er optimal i hverdagene? Måske det mig der har fået den galt i halsen, ved det sgu ikke. Har ikke nogen problemer i hverdagene, har lidt farvespil og noget til tider, men det altid flot at have lidt af weekenden med sig ind i dagligdagen.

Så hvis i bare vil tage stilling til hbad der er sket på trippet, hvis det nu er det som i vil, det med mine doser, min narkoindtag osv. Jeg har styr på det, har aldrig lagt og spjættet til en fest, men har oplevet mange mennesker gøre det, måske det dem som skal kigge efter deres narkoforbrug.... eller dem som hakker på andre folk med deres narkoforbrug, men konstant selv er overforsigtig og næsten bange for psykedeliske stoffer, fordi virkningen ændrer dem så kraftigt... I got news for you people, hvis man ændrer sig sindssygt meget af psykedeliske stoffer, bliver så underlig man ikke kan ryste sig ud af den, ikke kan kontrollere sine omgivelser, reagere korrekt, opføres sig ordentligt på psychotrip i en butik, fordi man lige er ude og handle. Det var ikke min flok der antændte kyllingerne til karneval i Aalborg, men i vores tilstand, havde medierne elsket hvis det havde været, især med de mængder, men vi var helt normale, havde en kæmpeflok til at hænge omkring os. Jeg kunne ikke engang se hvad tid på dagen det var, solen bevægede sig med superhastighed på himlen, så det konstant skiftede mellem nat,morgen,dag,aften... Træerne vred sig som mennesker der dansede til lyden fra musikken. Stadigvæk sad vi bare og nød trippet, snakkede sammen som normale gode venner. Fordi selvfølgelig render jeg rundt og indtager latterlige dumme mængder af stoffer, opfører mig som en nar og pisser alle af.... selvfølgelig gør jeg det med min omgangskreds..... Nå nej, sådan nogle mennesker gider sgu nok ikke at have noget med sådan nogle afbrændninger at gøre.... Det er sådan lidt irriterende at blive sat så meget i miskredit på en hjemmeside.... Når man IRL, aldrig oplever sådanne ting, de ting jeg gør eller skaber, bliver værdsat af min omverden, mine tegninger bliver rammet ind af mine venner og de hænger dem på deres vægge. Min musik for lov til at spille i deres stuer og den bliver værdsat... Når jeg tripper max ud, bliver jeg værdsat, fordi jeg altid sætter et ekstra skub i festen, lidt ekstra energi, den sidste smule galskab. Kender mig selv, ved hvem jeg er og hvorfor jeg er - det er ikke længere spørgsmål i min hverdag. Min søgen er slut, min identitet er fuldendt. Folk der kender mig og møder mig, kan sgu også se det på mig.... Der kommer Nicklas... kært barn har mange navne.... Har ikke skiftet navn til Nicklas, har heller ikke spaltet min personlighed... det er mit kælenavn.... Have no fear, Nicklas is here;) Kæreste kommenataren, det som bliver fremhævet..... Godt udtalt og set af en jeg overhovedet ikke aner hvem er, så kender han nok heller ikke mig.... Men det er i orden med mig at nogle er fordomsfulde, hver mand sin last.... Det helt ok, at man ved at fremhæve nogle få ord, kan få en til at fremstå lidt mere mental, især når det er mandens egne ord, rykket ud af en sammenhæng og sat ind i en anden.... tænker sgu BT/EB lige nu, men måske det bare mig. Men det med kæreste kommentaren.... jeps... alle piger hader mig, synes jeg er total lammer nar, dumt svin og ser mig sgu helst død, skudt i nakken, helst på en mørk havn og så i vandet bagefter...... NÅ nej, alle piger jeg kender, kalder mig søde ting og behandler mig næsten som en bror...... seriøst, føler mig defineret som en total afbrænding uden fornuft i hovedet, hvor er det jer, som mener det, vil hen med det? Men jeg vil da godt komme med lidt meninger også, nu når det skal være lidt personligt, det helt fair... Jeg kender ikke rigtig de mennesker der kommer med de kommentarere, så helt personligt kan det aldig blive.... Dog kan man altid smide nogle generelle holdninger frem, der skal nok være nogen der bliver ramt af dem.

1: Jeg har ingen respekt overfor folk der dyrker one-nite-stands, jeg synes det er luderagtigt, især hvis man er hankøn. Det er så køter at knalde med alle mulige.. FØJ MAND fordi det sgu kun en køter der stikker pikken ind i hvadsomhelst...

2: Har ingen respekt overfor folk der ser ned på andre pga Udseende, Race, Status og religion.

3: Har ingen respekt overfor folk der behandler andre mennesker, som de ikke selv vil behandles.

4: Har ingen respekt overfor folk der konstant skal lave homovitser fordi de er usikre på deres egen sexualitet, det er så fucking klamt at høre på.

5: Har ingen respekt overfor folk, som siger til folk de har sagt de vil det ene og det andet og når det så kommer til stykket, gør de ikke en skid... INGEN RESPEKT DER MAND!

6: Har ingen respekt overfor mennesker der ikke respekterer andres følelser og tager hensyn til dem.

Og jeg er da så glad for det ikke var mig der tog den offtopic..... Bare træls mit topic skal smadres fordi nogle mennesker har en mening om mig, som de lige kunne se deres snit til at ytre... Gør jeg sgu ikke ved jeres topics og kommer heller ikke til at gøre det pga det her.....

I min flok, er det meget normalt, er faktisk lige sket. En af mine veninder, har ikke været i skole hele ugen nu... Pga hendes fyr og lidt mig he he.... søndag nat holder vi hende vågen fordi ***** lige skal blæse summerpsy-settet igennem i stuen, for fuld knald selvfølgelig...... imens mig og futtimon gjorde stuen psykedelisk og tegnede på mushies..... Igår sker der noget ballade, vil ikke komme ind på det her, men endte i en meget vågen futtimon som holder sin dame vågen... så i nat "kommer de til" at blæse noget keta.... Shit happens når der er sommer og solen skinner, musikken spiller og mennesket er glad... Prøver på at fortælle jeg nok kommer fra et lidt andet sted end mange herinde, må jeg åbenbart gøre, fordi det er ikke mange der deler mine holdninger, hvilket chokerer mig, da det betyder at miljøet umuligt kan være halvt så hyggeligt og kollektivt som det er omkring mig, det gør mig næsten ked af det, fordi det er perfekt at savne sine venner når de ikke er der, savne det sammenhold, savne alt der har med dem at gøre... Kan i ikke bare acceptere den jeg er, kan sgu godt acceptere dem i er og så stoppe det dosis pis der..... ved godt jeg tit gør noget i ser som uansvarligt.... men for mig er det ikke uansvarligt at indtage en 500-1000ug syre eller mere, nogle gange i enkelt dosis, andre gange med redoseringer hver 4 time....
Det vil jeg aldrig råde nogle til at gøre.... Er kun begyndt at trippe på den måde, med de doseringer, efter jeg læste om thumbprintin. har læst en masse triprapporter på udenlandske sites, snakket med udenlandske psychonauter over nettet, har lært mig en del, guidet mig, lært mig hvordan man bruger LSD'en på forskellige måder, lært mig hvornår man tager hvilke doser, LSD er jo ikke altid psykedelisk, dosen skal jo egentlig være ret høj før det går hen og bliver det. Inden det bliver psykedelisk har man jo bare en vild tankestrøm, måske nogle visuals, lidt fart på og sådan.... Men omkring de 500ug, så bliver det jo pænt psykedelisk, men går ud fra i ved alt det her, ellers kan i jo ikke så godt kalde mig brændt af vel?

Ja Lsd har nogle skumle bivirkninger rent fysiologisk når man krydser 1mg, ved det godt. Man kan komme til at bløde indeni, febertilstande osv osv, men der er flere der er døde af at spise usund mad.... total neder med den negative karma der.

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Hey, slap af ven!
For dig er doserne normale, men for de fleste herinde er det temmelig højt. Folk vil dig kun det bedste. Det badtrip du beskrev lød temmelig ubehageligt. Derfor skriver folk sådan til dig. Det kan lyde hårdt, men det er sku velment!

De doser du tage, ville jeg aldrig anbefale til nogen andre. Men jeg ved godt, at du sandsynligvis aldrig holder op. Derfor kan jeg kun sige, pas på dig selv, og hold dig fra for meget MDMA.

Hilsen Fanny

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Har lige læst hele dit indlæg igennem. For det første baserede jeg mit postulat på faktumet, at du for relativt kort tid siden havde en tråd her i Medaljens Bagside, hvor du - også efter eget udsagn - havde brændt dig selv godt af, og når du så igen poster et ret potent badtrip, så ville jeg bare påpege det selvmodsigende i dine udtalelser. Ja, jeg ved godt, at det er fra en anden tråd/et andet emne, men det er stadig relavant?

En anden ting: hvorfor pokker fylder du dine indlæg med irrelevant gejl?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Fanny: Ved godt det er velment, og jeg holder mig også fra meget mdma, indtager det næsten ikke mere, brænder min hjerne helt af, ikke fedt...:)

And: Ja jeg gik ned på MDMA som jeg beskrev i et andet topic.. Det her var bare et badtrip, dem skal man lære af.

Men også tænkt mig og se om jeg kan holde mig til små doser LSD indtil FMF - glæder mig virkelig til FMF og håber godt nok jeg får skrabt penge nok sammen til BOOM... Sol Syre og Techno:) Mig glad...

og egentligt burde den lille dosis hawaii svampe ikke kunne give badtrip, synes jeg plejer at skulle ramme nogle noget højere doser før det sker, men tror det er en kombination af mange ting - det fandme ikke let at være forelsket og så ikke kunne finde ud af det inde i sit hoved.... slet ikke når tøsen konstant sender blandede signaler som man endnu mere læser forkert, eller rigtigt, ved det sgu ikke, er på syre meget af tiden.

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Psykedeliske stoffer kan være gode i en tid hvor man har brug for at opløse sit sind lidt og forstå hvordan det er skruet sammen. Men jeg har selv oplevet hvordan man kan havne i ukonstruktive tilstande, hvis man er stagneret og bare bliver ved med at trippe. Nogle gange skal der handles, nogen gange skal sindet strammes op, og her er det tid til at lægge det psykedeliske på hylden, og så handle ud fra det man så, da det stadig var konstruktivt at tage trip.
Det lyder i mine øre, som om du kunne trænge til at stramme lidt op omkring dit sind. Meditation, sund kost og motion er nogen af de nøgleord som kommer til mig. Du svigter ikke dit elskede LSD eller den psykedeliske kultur, ved at holde lidt pause med det :wink: .

God vind herfra!

Hilsen Fanny

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Citat:
slet ikke når tøsen konstant sender blandede signaler som man endnu mere læser forkert, eller rigtigt, ved det sgu ikke, er på syre meget af tiden.

Déri ligger dit problem vist.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

LOL

Kemal, ved godt problemet ligger i jeg stoner rundt på syre det meste af tiden. Hun tumler rundt på MDMA det mest af tiden, så det ganske hyggeligt:)

Fanny: Den eneste grund til jeg badtrippede var jeg blev ladt alene med mine tanker, kunne bare have vækket min veninde, så havde problemet været løst. Summerpsy er lige på trapperne, må trippe igen der, ellers bliver jeg sgu bare bange for skidtet, så spiser ½ mærke eller noget i den stil... og holder mig fra de satans svampe i et stykke tid..... LSD er næsten en tilstand, ikke bare et stof....... og det ikke ment på nogen fanatisk måde. Det bare sådan jeg har det med det.

Når jeg spiser syre og sætte mig ned og tegner, så det der kommer på papiret, er meget anderledes end det, som der kommer på papiret når jeg gør det i upåvirket tilstand, og hastigheden jeg tegner i er ekstrem, men det klart, jeg kan jo se hvad det ligner inden jeg tegner det, kan lægge planer på papiret med tegninger fra min hjerne og bare kalikere over, med hvad som helst. Ret genialt.... :)

Det musik jeg skruer sammen i hverdagene, har også fået en anden lyd, mere struktur, mere matematik.... og noget mere... hvad-sker-der-nu... Syre er godt hvis man bruger det rigtigt, om jeg bruger det rigtigt, tror jeg nok, men har også brugt det i et godt stykke tid, det samme med psilocybin, har set verden smuldre for mine øjne og alt stå i flammer på mit første syretrip... det er et skræmmende stof, det viser en det gode og det onde, sandheden og løgnen... det hele på samme tid. Det jo det som er så vidunderligt ved det hele... Hvis man hele tiden vælter sig rundt i gode trips, så glemmer man sgu at verdenen ikke kun er god karma..... virkeligheden lurer derude og hvad man end gør, så skal den nok finde en igen på et tidspunkt.. thats life...

SÅ hvis jeg lyder som en hjerneblæser for nogen, jeg er nok lidt spaced out til tider, men generelt, så jeg sgu helt nede på jorden, garanteret mere end mange andre, synes tit mange mennesker er anspændte og halvstressede, det så irriterende at se på, slap dog af tænker man, læn dig tilbage i sofaen og brug et par timer indeni dig selv.....

Medlem

Hej. du ser det her som et angrib. det skal du ikke....

kommer bare med min mening om alt det du skriver.

forstår slet ikke du har råd til at komme på nettet for mig lyder det som om du bruger hele din løn/bistand på narko.

for mig lyder det som om der højst går 1-8år til du ligger med sprøjten i armen

Syns du skal skærer ned for dit forbrug, snart giver dit psyke op og så ligger du med de vilde psykoser og aldrig bliver nomale igen
narko er noget med skal bruge en gang i mellem man skal ikke bruge hele sit liv på det.

Kærlighed og socal status er det man skal gå efter.

ikke fordi jeg selv er hellig jeg ved bare at det, jeg har brugt stoffer til har ført mig ud på en uheldig vej. og det er svært at komme tilbage igen. ønsker ikke andre oplever det jeg oplever pt.

In our memories
Brugeravatar

Citat:

Hvorfor? Det er jo tydeligt at høre, at de er de psykedeliske og eventuelt stimulanserne han har en forkærlighed for.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

kemal skrev:
Citat:

Hvorfor? Det er jo tydeligt at høre, at de er de psykedeliske og eventuelt stimulanserne han har en forkærlighed for.

Og det kan ikke tages med sprøjte???

In our memories
Brugeravatar

Portuz skrev:
kemal skrev:
Citat:

Og det kan ikke tages med sprøjte???

Stimulanser jo, dog er den eneste stimulant vi hører om i denne tråd metamfetamin. Det er ret tydeligt at det er de psykedeliske stoffer, som foreksempel LSD, som der er hans store kærlighed, og jeg vil gerne se en injicere LSD eller shrooms. :)

Anyway, :whogives:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

kbhfyren skrev:
Hej. du ser det her som et angrib. det skal du ikke....

kommer bare med min mening om alt det du skriver.

forstår slet ikke du har råd til at komme på nettet for mig lyder det som om du bruger hele din løn/bistand på narko.

Syns du skal skærer ned for dit forbrug, snart giver dit psyke op og så ligger du med de vilde psykoser og aldrig bliver nomale igen
narko er noget med skal bruge en gang i mellem man skal ikke bruge hele sit liv på det.

Kærlighed og socal status er det man skal gå efter.

ikke fordi jeg selv er hellig jeg ved bare at det, jeg har brugt stoffer til har ført mig ud på en uheldig vej. og det er svært at komme tilbage igen. ønsker ikke andre oplever det jeg oplever pt.

Nej jeg er ikke på bistand... Jeg kommer aldrig til at sprøjte mig i armen med noget som helst. Jeg er snart 28 år gammel.
Bruger ikke alle mine penge på stoffer, langt fra, måske betaler jeg bare ikke så meget for stofferne som alle andre, hvem ved....
Startede med at tage stoffer som 16 årig, stimulanser og hash.... Senere hen som 19 årig prøvede jeg xtc - svampe og syre som 20 årig... derefter lidt eksperimenter med diverser urter. Så nogle fede syretrips... Så en pause på 5½ år, hvor jeg kun trippede 3 gange... Blev afbrudt af kærlighed og socialstatus. Fik så øje på mit problem, jeg var sgu i det forkerte miljø, søgte kærlighed og social status hos de forkerte mennesker, havde også undret mig over jeg ikke rigtig følte jeg kom nogle steder, sådan rent mental og følelsesmæssigt. Så var det min dame skred, uden egentlig at give mig en grund, men fuck det, det som ikke dræber dig, gør dig stærkere.

Bryder mig ikke om din fordomsfuldhed, tror aldrig rigtig du har set det psykedeliske miljø indenfra, eller også har du og så har du misforstået et eller andet og stresset din hjerne helt ud, hvad end din fejl var, bør du ikke gå ud fra at andre laver den samme. Jeg tager rigtig meget syre ja og alle omkring mig ved, når de møder mig i weekenden, jamen så er jeg på syre - helst fra jeg vågner til jeg går kold eller vælger at stoppe trippet og sove for at trippe videre når jeg vågner. Stimulanser er jeg også vældig glade for, helt sikkert, men det er ikke noget du ser mig på hver weekend, eller hveranden. Jeg er til psykedeliske stoffer, stimulanser er ren hygge med vennerne, fordi der er da sjældent noget mere hyggeligt end at mdma gakke ud med flokken.
Methamf'en er ren for sjov når jeg har en "let" dag, med det mener jeg en dag hvor 2-3 mærker kan klare det, så virker methamfen fint til at holde sig længere vågen på, fordi syrens energi forsvinder altid før visuals og udvidet tankegang.

Tilbage til kærlighed og social status... Tilbage i mit "oprindelige" miljø, føler jeg mig pludselig hjemme og accepteret, der ikke nogen der synes jeg til tider er lidt speciel aka mystisk type, jeg kan stene rundt på massive mængder LSD og hygge med de mennesker, de laver det samme som mig, de har bare lavet det siden jeg kvittede miljøet, de sprøjter sig ikke i armen, men tror det må være noget storby-noget, det der med at starte ud som syrehoved og ende som narkoman.. Det ikke buzzet jeg går efter når jeg tripper, jeg kan ikke forklare hvad jeg går efter, men når jeg tripper, så har jeg det godt, kan tænke over mange ting på en gang, lægger mærke til ting jeg ellers ikke ser. Angående kærligheden, massere af kærlighed der hvor jeg kommer, er forelsket i en tøs, som vist nok også er lun på mig, vi hyggede os da gevaligt til summerpsy i fredags/lørdags... Men vil ikke score hende til en technofest i blæst tilstand. Skal være mig og hende, sådan at det er rigtigt:)

Men weekendens syretrip gjorde klar for mig hvad mit badtrip betød, så det var vældig rart.

Junior medlem
Brugeravatar

Child of Aum skrev:
6: Har ingen respekt overfor mennesker der ikke respekterer andres følelser og tager hensyn til dem.

Offtopic: Modsiger du ikke lidt dig selv der?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Proletar skrev:
Child of Aum skrev:

Offtopic: Modsiger du ikke lidt dig selv der?

Siger du jeg opfører mig svinsk overfor mennesker der behandler mig pænt? eller hvad er du ved at sige?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 63 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]