Jeg har da heller ikke fucket min hjerne op. Har det ganske fint. Bare et sygt badtrip, havde lyst til at dele det. Ja kombinationen var lidt heftig, indrømmet. Men mængden af de forskellige stoffer var ikke speciel kæmpe stor. 60-80mg mdma. 420ug syre. og to mundfulde hawaii. Så ellers hænge med gutterne og tegne geniale tegninger, høre fed musik. Desværre ingen Dark-psy
Måske har i ret når i definerer mig som fucked up eller langt ude, men husk nu det er ud fra jeres egne normer i dømmer fra. Jeg kender mennesker som vi ikke færdes med, som virkelig er fucked up 24/7, tit uden at indtage noget. De er fucked up fra min vinkel af, temmelig sikkert på vej til at dø, fra jeres.
Postede ikke mit badtrip for at starte en diskussion om mine mængder, fordi så havde jeg da skrevet samtilige doser på, hver eneste gang, som førhen i tiden. Den gang gjorde jeg det, fordi synes det var lettere bare at skrive hvad man havde spist, så kunne folk nok regne ud hvor ramt man havde været. Det blev tolket meget forkert, derfor jeg ikke gør det mere.
Burde nok havde skrevet en triprapport istedet, fordi det her var da slet ikke meningen, især fordi jeg ikke rigtig kan komme til at, hmm, ja føler mig lidt svinet, så havde egentlig lyst til at svine lidt tilbage, det gør jeg så ikke, man skal jo ikke kaste med sten i et glashus......
Fordi mængden har aldrig noget med badtrip at gøre, nogle dage, ja så får man sgu bare badtrip på, så må man rumme, definere og virkelig føle det som kommer, man oplever aldrig noget uden grund og i det her tilfælde, var overforbrug af stoffer ikke grunden, ligger et helt andet sted. Har defineret det, fundet ormen i æblet og måske en løsning. Tror dog stadigvæk jeg måske har lidt misforstået konceptet Harm Reduction.... Det er kroppen man går efter og beskytte ikke? Altså den fysiske del af den? Fordi man er jo næsten 100% sikker på man ikke har latens for psykoser, efter sit første multidøgns LSD trip? Så er det kun kroppen man skal bekymre sig om, den fysiske del af den og om hjernens kemikalie-produktion fungerer sådan at man stadigvæk er optimal i hverdagene? Måske det mig der har fået den galt i halsen, ved det sgu ikke. Har ikke nogen problemer i hverdagene, har lidt farvespil og noget til tider, men det altid flot at have lidt af weekenden med sig ind i dagligdagen.
Så hvis i bare vil tage stilling til hbad der er sket på trippet, hvis det nu er det som i vil, det med mine doser, min narkoindtag osv. Jeg har styr på det, har aldrig lagt og spjættet til en fest, men har oplevet mange mennesker gøre det, måske det dem som skal kigge efter deres narkoforbrug.... eller dem som hakker på andre folk med deres narkoforbrug, men konstant selv er overforsigtig og næsten bange for psykedeliske stoffer, fordi virkningen ændrer dem så kraftigt... I got news for you people, hvis man ændrer sig sindssygt meget af psykedeliske stoffer, bliver så underlig man ikke kan ryste sig ud af den, ikke kan kontrollere sine omgivelser, reagere korrekt, opføres sig ordentligt på psychotrip i en butik, fordi man lige er ude og handle. Det var ikke min flok der antændte kyllingerne til karneval i Aalborg, men i vores tilstand, havde medierne elsket hvis det havde været, især med de mængder, men vi var helt normale, havde en kæmpeflok til at hænge omkring os. Jeg kunne ikke engang se hvad tid på dagen det var, solen bevægede sig med superhastighed på himlen, så det konstant skiftede mellem nat,morgen,dag,aften... Træerne vred sig som mennesker der dansede til lyden fra musikken. Stadigvæk sad vi bare og nød trippet, snakkede sammen som normale gode venner. Fordi selvfølgelig render jeg rundt og indtager latterlige dumme mængder af stoffer, opfører mig som en nar og pisser alle af.... selvfølgelig gør jeg det med min omgangskreds..... Nå nej, sådan nogle mennesker gider sgu nok ikke at have noget med sådan nogle afbrændninger at gøre.... Det er sådan lidt irriterende at blive sat så meget i miskredit på en hjemmeside.... Når man IRL, aldrig oplever sådanne ting, de ting jeg gør eller skaber, bliver værdsat af min omverden, mine tegninger bliver rammet ind af mine venner og de hænger dem på deres vægge. Min musik for lov til at spille i deres stuer og den bliver værdsat... Når jeg tripper max ud, bliver jeg værdsat, fordi jeg altid sætter et ekstra skub i festen, lidt ekstra energi, den sidste smule galskab. Kender mig selv, ved hvem jeg er og hvorfor jeg er - det er ikke længere spørgsmål i min hverdag. Min søgen er slut, min identitet er fuldendt. Folk der kender mig og møder mig, kan sgu også se det på mig.... Der kommer Nicklas... kært barn har mange navne.... Har ikke skiftet navn til Nicklas, har heller ikke spaltet min personlighed... det er mit kælenavn.... Have no fear, Nicklas is here;) Kæreste kommenataren, det som bliver fremhævet..... Godt udtalt og set af en jeg overhovedet ikke aner hvem er, så kender han nok heller ikke mig.... Men det er i orden med mig at nogle er fordomsfulde, hver mand sin last.... Det helt ok, at man ved at fremhæve nogle få ord, kan få en til at fremstå lidt mere mental, især når det er mandens egne ord, rykket ud af en sammenhæng og sat ind i en anden.... tænker sgu BT/EB lige nu, men måske det bare mig. Men det med kæreste kommentaren.... jeps... alle piger hader mig, synes jeg er total lammer nar, dumt svin og ser mig sgu helst død, skudt i nakken, helst på en mørk havn og så i vandet bagefter...... NÅ nej, alle piger jeg kender, kalder mig søde ting og behandler mig næsten som en bror...... seriøst, føler mig defineret som en total afbrænding uden fornuft i hovedet, hvor er det jer, som mener det, vil hen med det? Men jeg vil da godt komme med lidt meninger også, nu når det skal være lidt personligt, det helt fair... Jeg kender ikke rigtig de mennesker der kommer med de kommentarere, så helt personligt kan det aldig blive.... Dog kan man altid smide nogle generelle holdninger frem, der skal nok være nogen der bliver ramt af dem.
1: Jeg har ingen respekt overfor folk der dyrker one-nite-stands, jeg synes det er luderagtigt, især hvis man er hankøn. Det er så køter at knalde med alle mulige.. FØJ MAND fordi det sgu kun en køter der stikker pikken ind i hvadsomhelst...
2: Har ingen respekt overfor folk der ser ned på andre pga Udseende, Race, Status og religion.
3: Har ingen respekt overfor folk der behandler andre mennesker, som de ikke selv vil behandles.
4: Har ingen respekt overfor folk der konstant skal lave homovitser fordi de er usikre på deres egen sexualitet, det er så fucking klamt at høre på.
5: Har ingen respekt overfor folk, som siger til folk de har sagt de vil det ene og det andet og når det så kommer til stykket, gør de ikke en skid... INGEN RESPEKT DER MAND!
6: Har ingen respekt overfor mennesker der ikke respekterer andres følelser og tager hensyn til dem.
Og jeg er da så glad for det ikke var mig der tog den offtopic..... Bare træls mit topic skal smadres fordi nogle mennesker har en mening om mig, som de lige kunne se deres snit til at ytre... Gør jeg sgu ikke ved jeres topics og kommer heller ikke til at gøre det pga det her.....
I min flok, er det meget normalt, er faktisk lige sket. En af mine veninder, har ikke været i skole hele ugen nu... Pga hendes fyr og lidt mig he he.... søndag nat holder vi hende vågen fordi ***** lige skal blæse summerpsy-settet igennem i stuen, for fuld knald selvfølgelig...... imens mig og futtimon gjorde stuen psykedelisk og tegnede på mushies..... Igår sker der noget ballade, vil ikke komme ind på det her, men endte i en meget vågen futtimon som holder sin dame vågen... så i nat "kommer de til" at blæse noget keta.... Shit happens når der er sommer og solen skinner, musikken spiller og mennesket er glad... Prøver på at fortælle jeg nok kommer fra et lidt andet sted end mange herinde, må jeg åbenbart gøre, fordi det er ikke mange der deler mine holdninger, hvilket chokerer mig, da det betyder at miljøet umuligt kan være halvt så hyggeligt og kollektivt som det er omkring mig, det gør mig næsten ked af det, fordi det er perfekt at savne sine venner når de ikke er der, savne det sammenhold, savne alt der har med dem at gøre... Kan i ikke bare acceptere den jeg er, kan sgu godt acceptere dem i er og så stoppe det dosis pis der..... ved godt jeg tit gør noget i ser som uansvarligt.... men for mig er det ikke uansvarligt at indtage en 500-1000ug syre eller mere, nogle gange i enkelt dosis, andre gange med redoseringer hver 4 time....
Det vil jeg aldrig råde nogle til at gøre.... Er kun begyndt at trippe på den måde, med de doseringer, efter jeg læste om thumbprintin. har læst en masse triprapporter på udenlandske sites, snakket med udenlandske psychonauter over nettet, har lært mig en del, guidet mig, lært mig hvordan man bruger LSD'en på forskellige måder, lært mig hvornår man tager hvilke doser, LSD er jo ikke altid psykedelisk, dosen skal jo egentlig være ret høj før det går hen og bliver det. Inden det bliver psykedelisk har man jo bare en vild tankestrøm, måske nogle visuals, lidt fart på og sådan.... Men omkring de 500ug, så bliver det jo pænt psykedelisk, men går ud fra i ved alt det her, ellers kan i jo ikke så godt kalde mig brændt af vel?
Ja Lsd har nogle skumle bivirkninger rent fysiologisk når man krydser 1mg, ved det godt. Man kan komme til at bløde indeni, febertilstande osv osv, men der er flere der er døde af at spise usund mad.... total neder med den negative karma der.