Jeg tror det er 100% hash relateret. Jeg er pa 4 dagen nu. og det koerer! Hjertet er der stadig b0vl med. men kun halvdelen af igaar.
Jeg har anyways bestilt en tid hos laegen imorgen. Saa vender jeg lige tilbage.
Confusion. Kan du beskrive panik angst. Jeg har ingen form for panik. Men jo min angst opleves hurtigt og bevaeger sig hen til baseline. Baseline er saa forringet af oplevelserne selvfoelelig. Og jeg taenker ikke rigtigt pa det mere. Jeg har laest fannys fantistiske post og oplever min angst lidt ligesom glaede. Uden rationalisering men bare f0ler efter. Hvis jeg overhovedet forstod hendes post hehe

. Jeg proever ogsa at finde roden i angsten men det er bare saa fjollet! Jeg er en latterligt annerkendene s0gende person. (ved at evaluere min opf0resel mens jeg f.eks skal falde i s0vn) Selvom jeg er supercool og enlig ikke har brug for det. F.eks. jeg kan staa og skraldgrine med mine homeboys men hvis jeg saa ikke opf0rer mig 100% optimalt i en lille stund. Saa har jeg glemt de gode jokes. Latterligt!! (til en hvis grad selvf0lelig)
Btw saa hjalp jeg mit hjerte ved at ligge ned og tage 20 mins fuldstaendig frakobling et par gange om dagen. Gerne ligge pa siden, maven eller bedst skraat. Jeg saetter pris pa mine gode vejrtraeknings teknikker. Bankede lidt pa min brystkasse og lidt onani men ellers er man ret doomed.