Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 jul 2025 22:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Jeg har doejet med et hashmisbrug.

Rusen er fin men overhovedet ikke altafgoerende. Jeg har roeget fordi det saetter min krop pa plads.
Efter foerste hvaes maerker jeg straks at mit hjerte bliver sat pa plads. Jeg oplever nemlig en knude eller en spaending som nok er helt normalt da jeg har haft mild angst og stress.

Jeg er pa 3dje dagen nu og jeg har flaaet rundt i masse haandvaerks arbejde da det hjaelper ekstremt. Nerverne opleves mest om morgnen. For at proeve at forklare tilstanden> Jeg ved ikke om du har proevet det men nogle gange naar man straeker sig i sengen om morgenen kan man maerke hjertemuskler bliver sat pa en bizar opgave og du har straks lyst til ikke at straeke dig mere.

Jeg har endda en mistanke til at det er min mavesaek men hmm? Madvaner spiller nemlig lidt ind.

Mit spoergsmaal er: Hvad kan man goere ved stresssymptomer rundt om hjertet?

Tak for du laeste. MVh

Ps. sry for amrikanerstilen.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
Det lyder som noget du skal tage alvorligt, så jeg vil anbefalde dig at du får en tid hos din læge.

Medlem
Brugeravatar

Jep. Det er en roger. Jeg bestiller en tid imorgen.

Kan jeg bede min laege om en mere alvorlig undersoegelse? for jeg har snakket om mit hjerte foer. Han satte sin lyttedims pa og lyttede.... Nothing.

+ han vil ikke tage mig serioest(eller symptomerne rettere sagt) hvis jeg taler om mit hashmisbrug

Men som sagt. Nogle med erfaring omkring hjerteafslappning?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
hmm.. ku vel godt være en svag form for panik angst?

Medlem
Brugeravatar

Jeg tror det er 100% hash relateret. Jeg er pa 4 dagen nu. og det koerer! Hjertet er der stadig b0vl med. men kun halvdelen af igaar.

Jeg har anyways bestilt en tid hos laegen imorgen. Saa vender jeg lige tilbage.

Confusion. Kan du beskrive panik angst. Jeg har ingen form for panik. Men jo min angst opleves hurtigt og bevaeger sig hen til baseline. Baseline er saa forringet af oplevelserne selvfoelelig. Og jeg taenker ikke rigtigt pa det mere. Jeg har laest fannys fantistiske post og oplever min angst lidt ligesom glaede. Uden rationalisering men bare f0ler efter. Hvis jeg overhovedet forstod hendes post hehe :D. Jeg proever ogsa at finde roden i angsten men det er bare saa fjollet! Jeg er en latterligt annerkendene s0gende person. (ved at evaluere min opf0resel mens jeg f.eks skal falde i s0vn) Selvom jeg er supercool og enlig ikke har brug for det. F.eks. jeg kan staa og skraldgrine med mine homeboys men hvis jeg saa ikke opf0rer mig 100% optimalt i en lille stund. Saa har jeg glemt de gode jokes. Latterligt!! (til en hvis grad selvf0lelig)

Btw saa hjalp jeg mit hjerte ved at ligge ned og tage 20 mins fuldstaendig frakobling et par gange om dagen. Gerne ligge pa siden, maven eller bedst skraat. Jeg saetter pris pa mine gode vejrtraeknings teknikker. Bankede lidt pa min brystkasse og lidt onani men ellers er man ret doomed.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Jeg har været til læge med mit hjerte en del gange da jeg var teenager. Røg alt for meget hash dengang og jeg følte heller ikke han vil tage mig seriøst, dog fik han dog fortalt mig det var psykisk og han havde sgu ret. Sidst jeg stoppede med smøgerne, opførte mit hjerte sig underligt i en uge, meget ubehageligt at ens hjerte hopper. Hvis din læge ikke vil tage dig seriøst når du nævner hashen. 2 handlinger : Diktafon og en ny læge.

Medlem
Brugeravatar

Det var hashen. Sa nemt slipper i ikke af med mig ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]