Hej kære forum.
Det er ved at være længe siden jeg har været aktiv herinde.. Savnede jer lidt og tænkte jeg lige ville skrive en hilsen og sende en advarsel.
Jeg bor pt. i Amsterdam og besøgte i går byens centrum "Dam Square", med min kæreste.. Hun tog et kvart shiva mærke og jeg 6-8 gram friske philospher stone (psilocybin holdige svampe "rødder").
Min kæreste er ikke den store fan af at sidde på hendes flade derhjemme og lade stoffet køre uden påvirkning udefra..
Jeg er ikke den store fan af at bruge psykedelika som et party-drug, men i går gjorde jeg en undtagelse.
Hun var helt oppe at køre over en største forlystelse ved det lamme navn "Booster Maxx". Et skræmende stort stativ der skyder en gruppe af 16 mennesker op og ned i en lodret cirkel bevægelse hvoraf man udsættes for 3 eller 4.6 g-force.
Jeg var redselslagen og gav et tydeligt standpunkt om ikke at prøve netop denne forlystelse fordi den virkede usandsynligt skræmende. Især fordi jeg ikke stoler på "sigøjner-sikkerheds-kontrol"

.
Hun fik mig dog overtalt til at prøve en anden forlystelse der skræmte mig lidt i starten, men ikke voldsomt. Vi røg lidt pot og besluttede os for at hoppe på, hvad der lignede en lettere ekstrem pendul spindetur..
Vi kom op at gynge og fandt hurtigt ud af at g-forcen også var halv intens her.. Jeg følte lidt at den bedste måde at handle med min frygt var at skrige "fucking hell" 100 gange.. Min kæreste, som var 100% for at prøve denne "lille gyngetur" sad bare og klamrede sig til sin stol uden et ord.. Da vi kom ned var hendes øjne ved at poppe ud af hovedet af skræk.. Hun brugte de næste 10 timer på at komme over det og betegner gårsdagens oplevelse som et bad trip..
Jeg brugte også nogen tid til at takle oplevelsen. Det virkede somom presset flerdoblede styrken af stoffet vi havde indtaget..
Jeg tror hvad jeg vil sige med korte ord er:
hold jer til de små harmløse forlystelser hvis i tripper i tivoli..!!
-for jeres egen sikkerheds skyld! Det kan ende ret traumatisk..
/Cope aka Lila