Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 08 jul 2025 00:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Psykisk syg?
Medlem

Min far har været psykisk syg. Dog ikke pga. hash, så vidt jeg ved, men er psykiske sygdomme arvelige? Hvis ja, hvad så hvis jeg ryger et par gange om måneden, hvor stor tror I så chancen er, for at jeg udvikler en psykisk sygdom? Ved godt, at det er et svært spørgsmål at svare på, men kunne jo være der var en der havde mere forstand på det end mig. Skal dog lige siges, at jeg har en utrolig stærk psyke.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Syd for vest, 3. stjerne til venstre.
.............

Senest rettet af Opis 28 jul 2008 17:00, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

United skrev:
Min far har været psykisk syg. Dog ikke pga. hash, så vidt jeg ved, men er psykiske sygdomme arvelige? Hvis ja, hvad så hvis jeg ryger et par gange om måneden, hvor stor tror I så chancen er, for at jeg udvikler en psykisk sygdom? Ved godt, at det er et svært spørgsmål at svare på, men kunne jo være der var en der havde mere forstand på det end mig. Skal dog lige siges, at jeg har en utrolig stærk psyke.

Tag en kigger på Peter Eges Enkelt er det jo ikke. Her får du et meget godt overblik over, hvad hash gør og ikke gør, og hvordan relationen er mellem hash og en række psykiske sygdomme. Der er også en del om hash og psykiske sygdomme i Cannabismyter.

Psykiske sygdomme er meget forskellige, og det er derfor umuligt at besvare dit spørgsmål.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]