Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 23:39


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Indlæg: 28 apr 2008 13:29 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 feb 2007 11:23
Indlæg: 2308
Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Havde en suspekt drøm i nat......

Den var virkelig Lucid... Drømte om de her to hunkøn, en mørkhåret mystisk kvinde og en blond superhot trampertøs... Var til den her fest, den blonde blæser rundt inde på dansegulvet og den mørkhårede hang rundt i chillouten... Følte mig meget tiltrukket af begge hunkøn, men kunne se hvordan de nærmest flirtede med alle i det lokale de befandt sig i og man kunne mærke at alle følte sig tiltrukket af dem... Gider ikke til at skrive en hel lucid drøm ned, fordi resten er mit og kun mit..... Men har jo så siddet og tænkt over drømmen efter jeg vågnede, det jo klart, hvad skulle man ellers give sig til.... Men tror sgu de to tøser er mit sinds manifest af Lucy(den mørkhårede) og Emma(trampertøsen)...... Altså LSD og MDMA......
Som om jeg står overfor et valg eller sådan noget.....


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 apr 2008 14:23 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2006 13:54
Indlæg: 1816
Geografisk sted: Fælledparken :P
Jeg tror du tænker lidt for meget på de stoffer dude, du har jo et personificeret forhold til dem.. Det er altså bare kemikalier der ændrer DIN bevidsthed og farver DIT syn på omgivelserne. - Igen, få dem lidt på afstand (ikke kun hashen)
Få styr på DIT liv og DIN bevidsthed, lad være med at lev gennem dem, du bliver jo gal i skralden!! :lol:

Edit::: Tænk over det her: Hvis både Emma og Lucy flirter med alle til festen, er der så noget fedt ved dem? De er jo bare skanky hoes :lol: Du fortjener bedre mate. :mrgreen:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 apr 2008 23:06 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 feb 2007 11:23
Indlæg: 2308
Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Jamen når Lucy kalder, så kalder Lucy altså....

Og ja, jeg har måske et personificeret forhold til nogle stoffer, men har også oplevet mange sandheder sammen med Lucy og fundet meget kærlighed i Emma, mine ynglingstøser... Selvom Emma tit er en rigtig møg-ho...

Men ligger ikke Lucy på hylden. Sommeren er på vej og ude i det ganske technoland ligger sandheden og måske kærligheden begravet... Hvorfor ikke finde det sammen med lucy, hun er altid med på en trekant;)

Dog er jeg ved at have styr over mdma-nedturen, har det bare som om jeg har influenza eller sådan noget, det er vildt creepy, men det går nok, har fået det meget bedre psykisk.

Nu skal det ikke lyde som om jeg lever mit liv gennem stofferne, eller som om jeg er ligeglad med nedturen..
Har da heller ikke tænkt mig at tage lange trips det næste stykke tid, men ½-1 mærke for at danse lidt rundt, det kan da ikke skade nogen...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 apr 2008 10:40 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 feb 2007 11:23
Indlæg: 2308
Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Psychomancer skrev:
Jamen når Lucy kalder, så kalder Lucy altså....

Og ja, jeg har måske et personificeret forhold til nogle stoffer, men har også oplevet mange sandheder sammen med Lucy og fundet meget kærlighed i Emma, mine ynglingstøser... Selvom Emma tit er en rigtig møg-ho...

Men ligger ikke Lucy på hylden. Sommeren er på vej og ude i det ganske technoland ligger sandheden og måske kærligheden begravet... Hvorfor ikke finde det sammen med lucy, hun er altid med på en trekant;)

Dog er jeg ved at have styr over mdma-nedturen, har det bare som om jeg har influenza eller sådan noget, det er vildt creepy, men det går nok, har fået det meget bedre psykisk.

Nu skal det ikke lyde som om jeg lever mit liv gennem stofferne, eller som om jeg er ligeglad med nedturen..
Har da heller ikke tænkt mig at tage lange trips det næste stykke tid, men ½-1 mærke for at danse lidt rundt, det kan da ikke skade nogen...


Noget pis at skrive i en "optur" fordi den hårde del af nedturen var væk..... Snak om ikke at have nogen motivation. Stener bare rundt når jeg er i skole, har stadigvæk problemer med at huske detaljer og det sgu pænt vigtigt at ku, når man går i skole... Det er altså pænt nederen og har virkelig godt nok fucked mig selv op den her gang..

Kan man resette sin hjerne? Det er som om at jeg er startet fra day one. Altså, jeg kan huske alt jeg har lært indtil for nogle måneder siden. Ikke specielt fedt når man startede på forløbet i januar. Kan ikke engang huske julen sidste år. Ej hvor er det neder, men ved godt jeg selv har bedt om det, på en eller anden langt ude måde. Nogle ting kan jeg godt huske, men det kun de helt store events der sidder fast. Alt andet er fuldstændig sløret og ren smadder. Minder meget om et grumt stykke Dark-Psy på det forkerte tidspunkt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 apr 2008 20:21 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 aug 2005 09:17
Indlæg: 1752
Nu kan vi så smadre løs på Mr. Raver, men måske var det mere konstruktivt at diskutere lidt HR - hvordan det evt. kan holdes på et plan, som er en del mindre skadeligt end denne tur?

Siden du ikke ligefrem har tænkt dig at droppe stofferne helt, så var det måske en ide at gå i byen uden vold mange stoffer og vold mange penge. Det er sværere at indtage narko, når man ikke har lommerne fyldt af 1+ gram MDMA og piller for måske 300 mg. Ecstasy, og uden penge kan du ikke i et øjebliks narko-induceret klarhed vælge at købe mere. Evt. informere gutterne om at de krafthelvede ikke skal låne, sælge eller donere til dig.

Du kender vel ca. din tolerans udenfor selve festsituationen? Jeg har sgu også prøvet at blive omtumlet af noget narko, for derefter at udvirke den narkofiles værste teori af dem alle: "hey, hvis jeg nu bare tog VOLDmeget MDMA/methylon, så må det vel for fanden kunne banke kroppen på plads så vi flyver derudaf". Dummer, dummer teori når vi taler sådan noget mdma-ish noget :)

Tager du kun det med, som du ved maxer dig ud eller holder dig blandt vi levende, så er der jo sådan set ikke noget at være ked af dagen efter, hvor du vågner op uden de store mén.

Angående MDMA'en. Du har givetvis taget 1,5 gram af det, og hvis jeg antager din vægt til at være 75 kg, så har du netop taget de "magiske" 20 mg/kg, som forskerne på Bispebjerg Hospital har fastslået er en tilstrækkelig dosis for at forårsage MARKANTE ændringer i hjernen. Det vil tage 2 måneders total abstinens fra MDMA at genoprette disse ændringer (for så vidt mennesker reagerer omtrent som grisene i forsøget).

Mod bivirkningerne enkelte steder i hjernen, hvor blodgennemstrømningen nedsættes, kan du overveje Gingko Biloba kosttilskud. De øger generelt blodgennemstrømningen. Vores wiki har også en længere liste af fødevarer, som du kan spise af indtil din 5-htp ankommer.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 maj 2008 17:44 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 feb 2007 11:23
Indlæg: 2308
Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Har du et link til den undersøgelse? Vil meget gerne vide hvad jeg præcist, har udsat den fysiske del af min hjerne for.. Det er lidt skræmmende :shock:

Det du siger med ikke at tage flere penge/narko med end man egentligt har godt af... Jeg tog afsted med 300mg mdma, 8 frimærker og en kiks. Ender ud i jeg har taget ca. 1.2g mdma. Det hænger sådan sammen, at den flok jeg tripper/blæser med, simpelthen fylder stoffer på hinanden. Lørdag aften bliver en af mine venner pludselig enig om at ham og så 3 af os andre, hellere må dele 1g mdma, fordi vi jo egentligt ikke rigtig fucked endnu.
Vi var så fucked i forvejen, at der ikke var noget fornuft der ringede i nogens hjerner, den eneste der faktisk var lidt skeptisk, var pusheren. Han mente ikke det var særlig fornuftigt at tage så stor en mængde og mente vi burde nøjes med 1/8 af et G. Vi grinte bare af ham. Min normale dosis mdma ligger på en 150mg. Og måske med 1 redose, sjældent to. Men har jo bare fucked up i den for hårdt det sidste stykke tid. Derfor jeg nød til at droppe MDMA, det gør mig til supermand åbenbart.

Nogle gange tager stoffet bare kontrollen fra en, især hvis man ikke rigtig har kontrol i forvejen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 maj 2008 02:39 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Hej Elver...

Siger du også "lucy", "emma", "kammier", "elverpose", "ambient woods" osv. IRL?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 maj 2008 11:54 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 feb 2007 11:23
Indlæg: 2308
Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Jepperdi Dexter;)

Siger Emma når jeg snakker om MDMA. Lucy om syre. Kammier er mine venner og elverposen er min narkopose. Ambient woods er hvor jeg bor, ja jeg siger alt det shit IRL.
Troede du jeg kun skrev det? Skriver næsten som jeg snakker, bare uden talefejl;)
Men er ovenpå igen, kan følge med i skolen, så det bare ren chill;) Lucy kan jeg stadigvæk hold hånd med og gjorde det da også en 10 timer i weekenden. meget nice, giver mig endelig alle de svar jeg har jagtet, skulle bare smide emma ud.

Men dexter: Du sagde vel også Lex dengang du skrev det meget? Og sprød lyd? Man siger vel det man skriver.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 maj 2008 13:24 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 mar 2007 22:03
Indlæg: 489
Nogle gange er det bedst at holde skriftsprog og talesprog adskilt, hvis det man skriver skal opfattes sagligt med en vis seriøsitet.
Så går det (imo) bare ikke at man bruger underlige slangord konstant.

men du kender jo min holdning til det, Elver :wink:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 maj 2008 15:05 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 feb 2007 11:23
Indlæg: 2308
Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Prøver seriøst også på at lade være med at kalde det for slang, på tekst. Det er ret så svært, når man er vant til at kalde det andre ting.

Håber du fandt hvad du søgte audhumla:) Jeg fandt nemlig hvad jeg søgte;) Men du skylder mig en lammer.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 maj 2008 15:49 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Child of Aum skrev:
Jepperdi Dexter;)

Siger Emma når jeg snakker om MDMA. Lucy om syre. Kammier er mine venner og elverposen er min narkopose. Ambient woods er hvor jeg bor, ja jeg siger alt det shit IRL.
Troede du jeg kun skrev det? Skriver næsten som jeg snakker, bare uden talefejl;)
Men er ovenpå igen, kan følge med i skolen, så det bare ren chill;) Lucy kan jeg stadigvæk hold hånd med og gjorde det da også en 10 timer i weekenden. meget nice, giver mig endelig alle de svar jeg har jagtet, skulle bare smide emma ud.

Men dexter: Du sagde vel også Lex dengang du skrev det meget? Og sprød lyd? Man siger vel det man skriver.


Det kan jeg ikke kommer uden om, jeg undrede mig bare... Godt at høre at du har det bedre! :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 maj 2008 09:45 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 feb 2007 11:23
Indlæg: 2308
Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Har det rigtig godt, men 5-htp er jo også en konge som supplement til god mad;)
Ser frem til på lørdag, Karneval i Aalborg, det bliver topnice, fest fra 10.30 til 07.00, derefter morgenfest;)

Men mit sind har lavet om på mit liv, på en eller anden måde. Har fået nye drømme, men det klart, hele mit liv er lavet om. Overvejer seriøst at springe fra min uddannelse, igen igen, har nemlig fundet et fedt job, så har jeg også mere tid til musikken;) Ved sgu bare ikk helt, skal trippe noget mere på det.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team