Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jun 2025 12:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: tak
Junior medlem

Geografisk sted: kbh
tak

Senest rettet af Johny 20 mar 2008 13:58, rettet i alt 2 gange.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det er et tegn fra kroppen. Den viser dig du skal vente nogle år med at tage stoffer og gør du det endelig, så gør det en gang i mellem og vær bevidst om hvad du tager.

Når man bruger sin krop og psyke til grænsen, så skal man også forvente den siger stop ;) Håber du kommer godt ud af det

Titel: ..
Junior medlem

..

Senest rettet af Johny 20 mar 2008 13:59, rettet i alt 1 gang.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Johny skrev:
Ved ikke om det lyder plat, men så i bad boys 2 hvor ham martin lawerns eller hvad han hedder er på kex, så får han at vide at han skal tage et kold bad ellers vil han hjerne blive overhedet og det kan medføre en hjeneskade, kan det være tilfældet eller ? Har hele tiden haft det i baghovedet nemlig. Ved ikke om det er en dum tanke ?

Det er en røver, bare rolig.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

kemal skrev:
Johny skrev:
Ved ikke om det lyder plat, men så i bad boys 2 hvor ham martin lawerns eller hvad han hedder er på kex, så får han at vide at han skal tage et kold bad ellers vil han hjerne blive overhedet og det kan medføre en hjeneskade, kan det være tilfældet eller ? Har hele tiden haft det i baghovedet nemlig. Ved ikke om det er en dum tanke ?

Det er en røver, bare rolig.

Nu skal du passe på hvad du siger. Der har været studier der viser at kropstemperaturen spiller ind som en faktor, mht. MDMA's neurotoksikse del.

Junior medlem

...

Senest rettet af Johny 20 mar 2008 14:00, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Hør nu her; der er ingen gode råd til "kex" - ingen! Alle herinde hader kiks - ecstasy - whatever you wanna call it! Hvorfor? Fordi de indeholder alverdens lort, som ingen har styr på - absolut ingen.

Titel:
Annoying attention wh0re!
Brugeravatar

Geografisk sted: In the chopaaaaaaaa.
Jaspar, hør nu her; Jeg har set dig skrive det samme i så mange tråde efterhånden. Har du læst nogle af de publikationer på SST's hjemmeside som er lavet af retskemikere? Rapporter omkring hvilke stoffer politiet har konfiskeret og hvor rene at de er. Særligt i nyere tid har vi set særdeles rene piller, så det er noget pjat du skriver, og det er altså ikke værre end at man kan købe et EZ-test kit, hvilket enhver ecstasy-bruger med respekt for sit helbred bør gøre, så hold venligst op med at male fanden på væggen. Dine indlæg har intet hold i virkeligheden, og næste gang du taler for alle, så hold venligst mig udenfor.

Senest rettet af DoYouSuckCok?? 20 mar 2008 02:46, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Jeg har også oplevet stød gennem kroppen. Der er der mange der har.

Jeg får dem dagene efter jeg har været på nogle stimulanser. Så kommer der sådan nogle stød en del gange hver dag. Jeg får aldrig de stød når jeg er vågen, og står op.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Max Tramp skrev:
Jaspar, hør nu her; Jeg har set dig skrive det samme i så mange tråde efterhånden. Har du læst nogle af de publikationer på SSP's hjemmeside som er lavet af retskemikere? Rapporter omkring hvilke stoffer politiet har konfiskeret og hvor rene at de er. Særligt i nyere tid har vi set særdeles rene piller, så det er noget pjat du skriver, og det er altså ikke værre end at man kan købe et EZ-test kit, hvilket enhver ecstasy-bruger med respekt for sit helbred bør gøre, så hold venligst op med at male fanden på væggen. Dine indlæg har intet hold i virkeligheden, og næste gang du taler for alle, så hold venligst mig udenfor.

Nej, og nej. Uden at have læst dem, vil jeg dog gerne uden videre sige - ecstasy er lort. Bom bom, ja for fanden! Ecstasy har vist sig som kemikeres romkugler, og intet andet. Om de er rene eller ej, det ved jeg ikke, men det jeg har prøvet, det har været alt andet end rent ("Få dig en ren kilde!11" - luk nu bare røven, og indse, at jeg har ret).

Titel:
Annoying attention wh0re!
Brugeravatar

Geografisk sted: In the chopaaaaaaaa.
Er dit indtag statistisk signifikant? Er din mave udstyret med en særlig MDMA detektor? Lyt til kendsgerningerne. De står lige her. Det er altså meget sandsynligt* at man får en pille der kun indeholder MDMA, spørgsmålet er nærmere hvor meget der er i. Og igen, vil man være på den sikre side, så kan man købe et testkit.

*Læs: Langt mere sandsynligt end man får "kemikerens romkugle".

Junior medlem

..

Senest rettet af Johny 20 mar 2008 14:01, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Johny skrev:
FlæmMing skrev:
Jeg har også oplevet stød gennem kroppen. Der er der mange der har.

Jeg får dem dagene efter jeg har været på nogle stimulanser. Så kommer der sådan nogle stød en del gange hver dag. Jeg får aldrig de stød når jeg er vågen, og står op.

Er det som om stødene starter helt fra hoved af og går ned igennem kroppen i et ryk ? Undskyld jeg går så meget i detaljer. Men har bare haft oplevelse i hoved nu i et stykke tid. Og ville gerne høre andres oplevelser :).. Vil det sige du kun får dem når du sover? Nu hvor du hverken får dem når du er vågen, eller står op ?

Ja stødet går fra toppen af hoved og til min hæl. Det er som om begge punkter får stød samtidig. Det giver sådan et lille ryk i hele kroppen.

Jeg har det i dagene efter nogle gange. Mest hvis jeg virkelig er gået til den. Men stødene forsvinder i løbet af nogle dage.

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Så lukker festen.
Synd at Jonny ødelægger sin egen tråd med at slette indlæggende. Så giver det jo ikke mening.

Jaspar>> Kildehenvisninger er GUD, så vask din mund og lyt til de kloge.

Hilsen Fanny

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]