Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jun 2025 18:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark's Narkoby Nr 1
Ja nu vil min krop sku ikk mere, har kun været i gang lidt over et år, men kan stort set ikk blive ramt mere, og jeg ved godt at det er min egen skyld for jeg har taget alt for store mængder hver gang.(vi snakker 1g Mdma + kiks på en fest aften. og til sidst kunne jeg slet ikk mærke det mere
På det ca 1½ år jeg har været i gang har jeg nok taget 15 gram MDMA og måske 100 kiks.
Og det er totalt åndssvagt når jeg ser tilbage på det nu.
Hver gang jeg var blæst skulle jeg helt ud på kanten og være hvor det var farligst, folk som ikk var vant til og blæse sammen med mig troede at jeg var ved og kradse af, men sån så jeg bare ud hver gang.
Jeg sidder bare derhjemme for mig selv hver aften nu, jeg snakker ikk rigtig med nogen mere, og er bare tom indeni hele tiden.
Selv om jeg ikk har taget noget siden jul skære jeg stadigvæk tænder når jeg snakker i telefon og har også problemer med og tisse nogen gange ligesom når man har amf pik, og har næsten ikk lyst til sex mere, og jeg sidder og hopper med mine ben hver dag det meste af dagen, min korttids hukommelse var også helt væk på et tidspunkt men den er heldigvis kommet tilbage igen.

Jeg håber virkelig at folk som "desværre" begynder på stoffer vil vise større respekt over for det, så de ikk ender lige som mig, for det er fandme ikk fedt.

Titel:
Dedikeret medlem

Hr. Snus. De fleste indlæg jeg har set fra dig handler om et misbrug du ikke kan styre. Stop med at tage stoffer, stop helt. Hvis du har brug for det, så søg misbrugshjælp.
Find dig en interesse, find dig nogle nye venner. Ja, bare kom væk. Så er jeg sku ligeglad med om det betyder at du starter på dating.dk, som nødhjælper i Afrika eller skibums i Østrig. Bare kom videre, for du magter det ikke selv.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Er også stoppede, sidste gang var til jul, og der indså jeg for alvor at min krop slet ikk vil tage i mod noget mere, så har total mistet lysten til det, så det er jo en god måde stoppe på.

Og jeg går også til psykolog nu, eller har jeg faktisk gjort hele tiden, lige siden jeg kom hjem fra udsendelse i Irak

Titel:
Medlem

Det lyder som om du allerede har taget det største skridt. Nemlig at du har erkendt dit misbrug og har holdt dig væk.
Giv din krop noget ro og som Ayers Rock siger, så få dig en hobby.
Ønsker dig alt muligt held og lykke med dit stop. og husk at et misbrug ikke må erstattes med et andet :)

Mvh. Anders

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Skal også have taget en depressions test oppe hos min læge, og måske have nogen piller i mod det, men har fået af vide at det ikk er så godt og begynde på,

Men det startede med at jeg havde det dårligt efter mine 4 udsendelser, så begyndte jeg på narko og begyndte og sælge, så var der en der stak mig og så blev jeg taget (venter stadigvæk på retsag) og så rendte en af mine "venner" med min kæreste, tror at det var dråben, for fik det virkelig dårligt efter det skete.

Titel:
Dedikeret medlem

Hr. snus skrev:
Er også stoppede, sidste gang var til jul, og der indså jeg for alvor at min krop slet ikk vil tage i mod noget mere, så har total mistet lysten til det, så det er jo en god måde stoppe på.

Og jeg går også til psykolog nu, eller har jeg faktisk gjort hele tiden, lige siden jeg kom hjem fra udsendelse i Irak

Det er godt at høre, hvis jeg må give dig et råd yderligere, så skulle det være at forlade dette site (no offence, men jeg tror at det kunne hjælpe til at få stoffer mentalt på afstand) måske med undtagelse af denne tråd.

Held og lykke. Husk på al den belønning du vil kunne få ved at blive ved med at kæmpe.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Er nu heller ikk så meget herinde mere, men vil gerne hjælpe andre der ikk ved så meget om hva stoffer gør på længere sigt, for det vidste jeg jo heller ikk selv dengang.
Men har overhovedet ikk lyst til narko mere, heller ikk selv om jeg sidder til en fest hvor folk tager noget

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det er beklageligt men ikke overraskende at høre, taget i betragtning af dit (mis)brug.

Jeg kan varmt anbefale dagligt motion. En lille rask løbetur på et kvarter hver dag kan gøre underværker. Begynd at spis sundt og bliv aktiv. Vær social selvom du ikke har lyst.

Det som føles forkert for dig skal du opsøge. Forstå mig ret - har du bare lyst til at sidde i en sofa for dig selv derhjemme, så er det bedste du kan gøre er at gå en tur igennem gågaden, evt. indled samtaler med fremmede.

Det lyder til at dit serotonin lager virkelig er blevet gennem kneppet. Jeg kunne også forestille mig at en omgang selv medicinering på 200 mg 5-htp dagligt i 2-3 uger ville være godt for dig. Søg selv på google efter forhandlere. Lad dog være med at kombinere 5-htp med antidepressive, det kan have en fatal udgang.

God vind herfra. ;)

Titel:
Medlem

Hr. snus skrev:
men vil gerne hjælpe andre der ikk ved så meget om hva stoffer gør på længere sigt, for det vidste jeg jo heller ikk selv dengang.

Det kommer som du nok har erfaret an på doserne. Jeg vil selv meget gerne vide hvad der egentlig sker/ikke sker ved et fornuftigt forbrug af diverse stoffer ved siden af et ellers sundt liv med godt kost og motion.

:roll:

Titel:
Medlem

trist at høre det er gået dig sådan.

God bedring :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Resist skrev:
Det er beklageligt men ikke overraskende at høre, taget i betragtning af dit (mis)brug.

Jeg kan varmt anbefale dagligt motion. En lille rask løbetur på et kvarter hver dag kan gøre underværker. Begynd at spis sundt og bliv aktiv. Vær social selvom du ikke har lyst.

Det som føles forkert for dig skal du opsøge. Forstå mig ret - har du bare lyst til at sidde i en sofa for dig selv derhjemme, så er det bedste du kan gøre er at gå en tur igennem gågaden, evt. indled samtaler med fremmede.

Det lyder til at dit serotonin lager virkelig er blevet gennem kneppet. Jeg kunne også forestille mig at en omgang selv medicinering på 200 mg 5-htp dagligt i 2-3 uger ville være godt for dig. Søg selv på google efter forhandlere. Lad dog være med at kombinere 5-htp med antidepressive, det kan have en fatal udgang.

God vind herfra. ;)

Min psykolog mener ellers at jeg bare skal blive hjemme hvis det er det jeg mest har lyst til, jeg har taget en del 5 htp, men måske er det en god ide og starte på det igen

Jeg har nok lige glemt og sige at før i tiden var jeg altid midtpunktet til dagligt og til alle fester, rigtig mange kender mig og da jeg var mindre var altid eftertragtet og populær, som regl havde jeg lovet og komme rundt til flere fester både fredag og lørdag, og det fik jeg faktisk mavesår af den gang, så det er også en af grundene til at jeg ikk gider så meget mere, og da jeg begynde på snus og kiks og vilde techno fester mistede jeg fuldstændig lysten til og gå i byen, og til og drikke (Har max været stiv 10 gange i 2007, var bare mega blæst altid i stedet for) så går heller aldrig i byen mere,

Senest rettet af Hr. snus 19 feb 2008 18:47, rettet i alt 2 gange.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hr. snus skrev:
Resist skrev:

God vind herfra. ;)

Min psykolog mener ellers at jeg bare skal blive hjemme hvis det er det jeg mest har lyst til, jeg har taget en del 5 htp, men måske er det en god ide og starte på det igen

Nej så graver du dig bare ned i et hul, og får sværere og sværere ved at tale med fremmede, eller indgå interaktioner med andre mennesker. Tro mig, ved jeg alt om. Især grundet amfetamin og MDMA.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Men jeg orker bare ikk når gutterne vil have mig med til noget, biografen, bytur eller sådan noget, sidder bare og venter på at jeg skal hjem igen, har det bedst med og være derhjemme.

Sidste weekend var jeg med i byen, jeg sad bare og hang, for mig var det lige så spændende som og sidde i en garage og kigge ind i væggen, byen siger mig intet!

Men jeg syntes nu også at byen er ligesom en søndags skole, når man er vant til og være til en lækker fest med smæk på!
hvor der bliver spillede Full on & Psy trance hele natten til den lyse morgen.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Læderland
Hr. snus skrev:
Men jeg syntes nu også at byen er ligesom en søndags skole, når man er vant til og være til en lækker fest med smæk på!
hvor der bliver spillede Full on & Psy trance hele natten til den lyse morgen.

Hvis du virkelig ønsker at stoppe og ende med et fungerende socialt liv er du jo nødt til at vende dig til det...Tror det er vigtigt at du prøver at leve i nuet når du er der istedet for at sidde og tænke over de fester du er vant til.

bare mine 25 øre :)

Titel:
Medlem

Jeg har faktisk lidt den samme holdning til at gå 'normalt' i byen. Keder mig også gevaldigt når jeg befinder mig et sted hvor de spiller høj musik, som jeg ikke gider at høre.

Men Hr. Snus, prøv at lokke dine kammerater til at ta på en bar eller noget i stedet for. Det synes jeg faktisk er mere hyggeligt, uden al den elendige musik. (hellere ingen musik, end elendig musik) :)

En tredje faktor for mig er, at det bare ikke er lige så sjovt at gå i byen, når man har en kæreste.

Som andre vil jeg også klart anbefale motion og andre aktiviteter der holder dig igang. Det dur bare ikke, at lukke sig inde.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Kunne godt være at jeg skulle prøve noget motion så, tak for alle jeres råd :)

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Hvis du er træt af byture, skulle du måske prøve at opsøge naturen istedet? Det har i hvertfald givet mit liv mening, de gange jeg har været nede og så kan du jo få noget motion samtidig. Det er ikke et absolut MUST, at man som ung skal tage i byen med vennerne hver weekend. Du kunne også dyrke andre interresser med vennerne istedet for byturene.
Håber du kommer ovenpå igen!

Hilsen Fanny

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Jeg er ked af at høre om, hvordan det er gået med dig. Det er altid ærgeligt når folk kommer derud.

Jeg synes, det er godt, du laver en post som denne, da det forhåbenligt vil få andre til at tænke over, hvordan de står i forhold til stofferne. Det er vigtigt hele tiden at tænke over ens "forhold" til stoffer. At tage stoffer regelmæssigt er aldrig en god idé.

Pas nu på jer selv derude.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]