Resist skrev:
Det er beklageligt men ikke overraskende at høre, taget i betragtning af dit (mis)brug.
Jeg kan varmt anbefale dagligt motion. En lille rask løbetur på et kvarter hver dag kan gøre underværker. Begynd at spis sundt og bliv aktiv. Vær social selvom du ikke har lyst.
Det som føles forkert for dig skal du opsøge. Forstå mig ret - har du bare lyst til at sidde i en sofa for dig selv derhjemme, så er det bedste du kan gøre er at gå en tur igennem gågaden, evt. indled samtaler med fremmede.
Det lyder til at dit serotonin lager virkelig er blevet gennem kneppet. Jeg kunne også forestille mig at en omgang selv medicinering på 200 mg 5-htp dagligt i 2-3 uger ville være godt for dig. Søg selv på google efter forhandlere. Lad dog være med at kombinere 5-htp med antidepressive, det kan have en fatal udgang.
God vind herfra.

Min psykolog mener ellers at jeg bare skal blive hjemme hvis det er det jeg mest har lyst til, jeg har taget en del 5 htp, men måske er det en god ide og starte på det igen
Jeg har nok lige glemt og sige at før i tiden var jeg altid midtpunktet til dagligt og til alle fester, rigtig mange kender mig og da jeg var mindre var altid eftertragtet og populær, som regl havde jeg lovet og komme rundt til flere fester både fredag og lørdag, og det fik jeg faktisk mavesår af den gang, så det er også en af grundene til at jeg ikk gider så meget mere, og da jeg begynde på snus og kiks og vilde techno fester mistede jeg fuldstændig lysten til og gå i byen, og til og drikke (Har max været stiv 10 gange i 2007, var bare mega blæst altid i stedet for) så går heller aldrig i byen mere,