Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jun 2025 21:55

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

jeg syntes ikke jeg smager så godt mere ? efter jeg har taget en del amfetamin og ecstasy kan det godt have noget at gøre med det ? det skal lieg siges jeg ikke ryger smøger mere. det er nu næsten 2 måneder siden jeg har røget smøger ? kan man træne sine smagsløg / lugtesans eller gøre noget så den bliver bedre igen ?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

I dagene efter en amfetamin-tur plegede min appetit og smagsanser også at svigte. Det vendte dog altid tilbage.

Det er dog ikke tilfældet med ecstasy og mdma.

Ryger du hash? For jeg har set flere herinde skrive om at de kan smage alting bedre efter de er holdt op med at ryge, det er dog ikke noget jeg har lagt mærke til selv.

http://reddinesmagsloeg.dk/ :P

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Smage bedre når man ikke ryger? :shock:
Jeg har det lige omvendt, jeg synes maden smager utrolig ferskt, ukrydret og kedeligt. Selv chili, som jeg er afhængig af smager ikke liegså godt

Derimod er min lugtesans helt til hest, elsker at gå tur og lugte til naturen når jeg holder pause fra røgen. Bliver til et helt trip i sig selv at genopdage alle verdens dufte

Titel:
Medlem

Xpert skrev:
Smage bedre når man ikke ryger? :shock:
Jeg har det lige omvendt, jeg synes maden smager utrolig ferskt, ukrydret og kedeligt. Selv chili, som jeg er afhængig af smager ikke liegså godt

:yeah:
Jeg føler også helt klart at alting smager bedre med røg. :P

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Cigaretter forringer ihvertfald dine smagssanser.

Men thc vil jeg da absolut mene har modsat effekt. ;)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Akira_Dk3: Få noget frisk luft gå nogle ture i naturen og vend din krop til at få en masse frisk luft igen så den kan falde i harmonien :)
Dyrk evt en form for motion så din krop kan arbejde og spis naturligt, dvs grønt ;)

Gå amok og du skulle meget gerne få det tilbage som du har mistet

Titel:
Medlem

Portuz skrev:
Akira_Dk3: Få noget frisk luft gå nogle ture i naturen og vend din krop til at få en masse frisk luft igen så den kan falde i harmonien :)
Dyrk evt en form for motion så din krop kan arbejde og spis naturligt, dvs grønt ;)

Dvs. jeg skal begynde at løbe Etc. ?? hvor langt da min kondi er meget dårlig hehe ? vil min lugte sans så blive bedre ?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Akira_Dk3 skrev:
Portuz skrev:

Dvs. jeg skal begynde at løbe Etc. ?? hvor langt da min kondi er meget dårlig hehe ? vil min lugte sans så blive bedre ?

hehe, så langt du nu kan, det skal selvfølgelig tilpasses med dit tempo.
En god hovedregel er minimum 20 minutter. Jeg kan jo ikke give dig en garanti, men kan tilgengæld love dig for det er super godt for din krop :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark's Narkoby Nr 1
Jeg har en gang prøvet og æde så meget brunt mdma-smuller at jeg ikk kunne smage noget i 14 dage.

Titel:
Medlem

Hr. snus skrev:
Jeg har en gang prøvet og æde så meget brunt mdma-smuller at jeg ikk kunne smage noget i 14 dage.

problemet er bare at jeg ikke lugter/smager så godt og har været clean i 4 måneder. ? måske skulle jeg prøve at søge læge ?

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Akira_Dk3 skrev:
Hr. snus skrev:

problemet er bare at jeg ikke lugter/smager så godt og har været clean i 4 måneder. ? måske skulle jeg prøve at søge læge ?

Hvis du ikke lugter så godt, skulle du måske prøve at gå i bad? :P
Jeg støtter forslaget om at prøve med en god omgang halvhård motion 2-3 gange i ugen. Jeg synes i hvert fald selv at verden virker mere sansemæssigt intens når jeg sørger for at få motion nok.

Titel:
Medlem

Prometheus skrev:
Akira_Dk3 skrev:
Hr. snus skrev:

Hvis du ikke lugter så godt, skulle du måske prøve at gå i bad? :P
Jeg støtter forslaget om at prøve med en god omgang halvhård motion 2-3 gange i ugen. Jeg synes i hvert fald selv at verden virker mere sansemæssigt intens når jeg sørger for at få motion nok.

haha :-D tror ikke i forstår hinanden :-)

men så må jeg igang med det ! :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]