Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 14 jul 2025 11:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

I foregårs drak jeg ca. 4-5 genstande ved 19:00-22:30 tiden og så spiste jeg lidt chips. Da jeg gik i seng vågnede jeg kl. 4:30 om morgnen og løb ud og brækkede hele mave indholdet op. Jeg tænkte at jeg bare var blevet syg eller noget, men følte mig endelig frisk nok næste morgen. Så jeg drak igen ca. 4-5 genstande om aftenen 19:00 - 22:30 tiden. Og vågnede midt om natten kl. 4:30 vækkede samtlige i familien ved at jeg brækkede hele maveindholdet op igen.

Har tænkt på om det er Mononukleose eller hvad det kunne være.

Så i aften skal jeg til fest og, da jeg er lidt skræmt fra at drikke alkohol ville jeg spørge om jeg ville kunne ryge noget hash uden problemmer?

Håber det, er det rigtige fora jeg har valgt, ellers må den jo flyttes.

MVH

Friheden :peace:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
ka det evt være varmen eller bare lidt virus du har i maven? :)

Annoying attention wh0re!
Brugeravatar

Geografisk sted: In the chopaaaaaaaa.
Jeg ville straks søge læge hvis jeg frygtede for min levers sundhed. Men jeg ville ikke frygte for min levers sundhed udelukkende fordi jeg kastede lidt op.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Har du følt dig ufatteligt træt på det sidste? har du haft kløe på kroppen? røde knopper eller ligende?
umiddelbart tror jeg ikke du har kyssesyge det opdager man som regl før....
en infektion et sted er en mulighed..
var der blod i opkastet? hvordan har din mave det generelt svir det når du spiser stærke ting?

Medlem

ehm, har følt mig generelt meget udmattet de sidste par uger. Har næsten intet spist måske nogle dage hvor jeg kun har spist lidt chips og intet andet.

Der var intet blod i opkasten.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
dit ringe indtag af føde, kan ihvertfald sagtens have været ed til at du har kastet op af få genstande.... slimhinden i maven bliver ret irreteret af alkohol.. så hvis du ikek har haft noget bekyttenden fedt fra mad indtag i din mavesæk er jeg ret sikker på det er derfor... sørg for at spise godt inden du drikker i fremtiden. Det kan være en god ide at spise lidt ekstra fedt inden man går på druk og her snakker jeg ikke nødvendigvis klamme burgere. en god fed græsk yougurt med nogle nødder og korn på kan gøre det.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Friheden skrev:
ehm, har følt mig generelt meget udmattet de sidste par uger. Har næsten intet spist måske nogle dage hvor jeg kun har spist lidt chips og intet andet.

Der var intet blod i opkasten.

Der har du måske synderen. Havde/har du ondt i maven op til?
Har selv prøvet hvor jeg ikke rigtig havde spist noget, hvor jeg senere efter at have spist to pamol, har brækket mig. Havde ondt i maven en hel weekend.

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Øh.. dette er en psykedelisk HR-side.. Hvis du er bange for at du er syg, så gå til lægen. Folk her aner ikke noget om hvad du fejler!

God bedring.
MVH Fanny

Medlem

Tænkte bare et dette måske var det rette sted at spørge da det også omhandlede et rusmiddel.

Men har fået det godt igen.

Og tak for de mange svar.

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Med mindre at du er alkoholiker kan jeg ikke se at det skulle gå ud over din lever (som du hentyder til i din overskrift) at drikke de genstande du beskriver. Ellers handler det nok mere om, at du har en eller anden virus/bakterie i din mave/tarmkanal, og når du drikker alkohol, kan din mave ikke håndterer det, men kaster det op.

Men gå til lægen hvis det bliver ved.

Hilsen Fanny

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]