Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jun 2025 05:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Havde den mest ubehageligt oplevelse lørdag/søndag nat. havde indtaget utilgivelige mængder kix og en stor bane mephedrone, oven på en 1,5 måneds pause... og et godt hovede spand efter amager bio.

Senere på aftenen begyndte jeg at få det meget mærkeligt. først trykkede det hele vejen op igennem næsen på mig.. først for neden og så gik det længere og længere op. Senere begyndte det at trykke bag mine øjne, og oppe i min pande.. nogen gange også på min hals.. Jo mere jeg skar ansigt jo mere "knækkede" det. Undrer mig virkelig over hvad der kan knække inde i hovedet så man kan høre det.. ( nerverne måske)?? Hvis jeg slet strittede imod det, begyndte min tunge også at hoppe op og ned, og blev hele tiden skeløjet..!

Kunne høre lyden af ting der knækkede sig inde i mit hovede.. det blev trinvis vildere og vildere i 5-6 timer! På et tidspunkt blev jeg ramt af HEFTIG panik, og min kammerat snakkede også med alarmcentralen men vi fik ikke nogen ambulance, så jeg bed det i mig.. Jeg hallucinerede, og det føles som om min hjerne var ved at knække fuldstændig sammen. Jeg havde meget høj puls og var rigtig varm... og mit ben hoppede heftigt frem og tilbage selvom jeg lå ned... Kunne slet ikke holde mit ansigt i ro, og skar hele tiden ansigt, åbnede og lukkede øjnene og sad og trykkede mig forskellige steder i hovedet...

Havde det også søndag nat fra kl 23-6...

Kan det være serotonin syndrom? og er der andre der har prøvet noget lignende???

.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: vestsjælland
Jeg har aldrig prøvet noget lignende, ej heller hørt om noget i den dur. Det skal dog siges, at jeg heller ikke begår mig i et miljø, hvor ecstasy er acceptabelt.

Jeg ved heller ikke om det er serotonin syndrom, men jeg vil minde dig om, at hvis det er, så kan det have dødelig udgang. Udover det, så er du nok ikke i tvivl om, at disse signaler din krop sender er værd at lytte til.

Den beder dig desperat om at stoppe den systematiske voldtægt, du lige nu er i gang med.

Jeg håber du stopper op, og lige tænker engang over fremtiden efter denne tur.

held og lykke.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Bergthora skrev:
Jeg har aldrig prøvet noget lignende, ej heller hørt om noget i den dur. Det skal dog siges, at jeg heller ikke begår mig i et miljø, hvor ecstasy er acceptabelt.

Jeg ved heller ikke om det er serotonin syndrom, men jeg vil minde dig om, at hvis det er, så kan det have dødelig udgang. Udover det, så er du nok ikke i tvivl om, at disse signaler din krop sender er værd at lytte til.

Den beder dig desperat om at stoppe den systematiske voldtægt, du lige nu er i gang med.

Jeg håber du stopper op, og lige tænker engang over fremtiden efter denne tur.

held og lykke.

Bedre kunne det ikke siges. Det er sguda for dumt at smadre sin krop så ekstremt!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Rocco Siffredi skrev:
havde indtaget utilgivelige mængder kix og en stor bane mephedrone, oven på en 1,5 måneds pause... og et godt hovede spand efter amager bio.
.

Der har du dit svar.

Det er da klart din krop reagere som den gør når du propper den med de slags stoffer som du beskriver. Der har været en hel del diskussion her inde om netop dette pma ligende stof "mephedrone", hold dig væk fra det, lige ledes de ecstasy piller.

Spis sundt, motioner og se en film er mit råd ;)

Peace.

Titel:
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Det kan undre mig, hvorfor du indtager et stof, som der er blevet advaret imod, her på sitet og samtidig spiser en, som du selv siger det, utilgivelig mængde ecstacy piller.. Kender jeg ecstacy pushere ret, har der muligvis været endnu mere mephedron i pillerne, end det du i forvejen havde taget. Samt sandsynligvis flere dårlige ting..

Tænk dig om

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Det ka' meget vel være serotonin syndrom, du beskriver både de kognitive og somatiske symptomer man får ved et sådant tilfælde, ikke så mærkeligt med den blanding du har straffet din krop og dit sind med!

Hvis du stadig har symptomer gør du klogt i at søge læge, bare for en sikkerheds skyld! Hvis ikke så lad det være dig og alle læserne en lærestreg, det er sgu ikke smart at blande så mange stimulanser, danse løs på disco (sikkert uden at drikke og spise tilstrækkeligt) og derefter suge SPAND :shock:... Det ka' i sin koger virke fristende at ryge en ordentlig mængde hash for at falde ned, men få glemmer ofte at det (tit) har den modsatte virkning hvorved pulsen stiger og det hele kan koge over helt uventet.

Håber at du har det nogenlunde og at du vil tænke kraftigt over din omgang med stoffer ovenpå den oplevelse, vi så jo nødigt at du skulle gå ned med flaget.

http://en.wikipedia.org/wiki/Serotonin_syndrome

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: P-p-på t-t-toppen af ddd-d-den store s-s-s-sssnotklat..
Hmm, altså det der med rystende ben, klaprende kæbe, høj puls, overophedning og milde OEV's lyder da bare som slutningen på en K3XE-koger..

Men det der med knagen lyder da bestemt ikke rart?

Og det virker da rystende, at de ikke ville sende en ambulance, eller er det altid sådan når det er "viigend-djårngis"?

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Frugthat skrev:
Det kan undre mig, hvorfor du indtager et stof, som der er blevet advaret imod, her på sitet og samtidig spiser en, som du selv siger det, utilgivelig mængde ecstacy piller.. Kender jeg ecstacy pushere ret, har der muligvis været endnu mere mephedron i pillerne, end det du i forvejen havde taget. Samt sandsynligvis flere dårlige ting..

Tænk dig om

A'hva'!? Er der nu også kommet ecstacypiller med mephedron!?

Titel:
Junior medlem

Det der med rystende ben kan en amf tur også udløse det.
Jeg var i byen fredag tog 3-4 streger gør jeg tit, så tog jeg en slapper lørdag og søndag, mens så natten til mandagen ca ved 02 tiden, vågned jeg med et sæt og mit højre ben gik helt amok, kunne overhovedet ikke styre det, gik lidt i chok og jeg rejste mig op mens mit ben stadig laved rystende bevægelser, så jeg vred jeg om på foden fordi jeg ville støtte på den så jeg skvatted og mit ben forsatte i et par sek mere med de rystelser.
Har aldrig oplevet noget så voldsomt før.
Tror også det var fordi jeg gik lidt i chok, at det føltes så voldsomt.
Nogen som kan give en ide' om hvad der kunne have udløst det, om det var den amf jeg tog fredag der kunne have gjordt det?

Det har nok set rimelig sjovt úd da det skete :shock:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Cruzader18 skrev:
Det der med rystende ben kan en amf tur også udløse det.
Jeg var i byen fredag tog 3-4 streger gør jeg tit, så tog jeg en slapper lørdag og søndag, mens så natten til mandagen ca ved 02 tiden, vågned jeg med et sæt og mit højre ben gik helt amok, kunne overhovedet ikke styre det, gik lidt i chok og jeg rejste mig op mens mit ben stadig laved rystende bevægelser, så jeg vred jeg om på foden fordi jeg ville støtte på den så jeg skvatted og mit ben forsatte i et par sek mere med de rystelser.
Har aldrig oplevet noget så voldsomt før.
Tror også det var fordi jeg gik lidt i chok, at det føltes så voldsomt.
Nogen som kan give en ide' om hvad der kunne have udløst det, om det var den amf jeg tog fredag der kunne have gjordt det?

Det har nok set rimelig sjovt úd da det skete :shock:

Klassisk dopaminfuckup.

Titel:
Junior medlem

Ahh tak var bange for jeg måske havde fået Dystoni.

Vil det sige jeg skal passe lidt på med amf, så min hjerne bliver lidt mere normal igen?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvorfor kan visse personer ikke holde fornuften og nallerne i ave?
Og er det egentlig ikke størstedelen af trådene herinde - Medaljens Bagside - der omhandler dårlig brug af stimulanter?

Titel:
Junior medlem

And skrev:
Og er det egentlig ikke størstedelen af trådene herinde - Medaljens Bagside - der omhandler dårlig brug af stimulanter?

Tror det er fordi alle unge ikke kan holde nallerne væk når de er i byen med vennerne så det bliver hurtigt en dårlig vane, tror det er derfor der er så mange tråde om det i medaljens bagside.

Bare et gæt

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Tak for svarene, men den eneste der har skrevet noget jeg kan bruge til noget er cubensis, resten er jeg udemærket godt klar over..
Og nej det var ikke bare kikse efter-koger.. har taget e 50-100 gange, og det er ALDRIG sket.. ikke engang noget der minder bare en smule om det!
Og det var ikke så meget min kæbe der knækkede det var mere resten af mit hovede.. rigtig noia..

er der virkelig slet ikke nogen på boardet der har prøvet serotonin syndrom

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

And skrev:

Prøv evt. at komme med noget konstruktivt istedet for at kritisere, og sige han er dum. Det kan han jo ikke bruge til en skid.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: P-p-på t-t-toppen af ddd-d-den store s-s-s-sssnotklat..
Gæst skrev:
And skrev:

Prøv evt. at komme med noget konstruktivt istedet for at kritisere, og sige han er dum. Det kan han jo ikke bruge til en skid.

Det er jo det psychedelia.dk er baseret på, udover HR. :lol:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Gæst skrev:
And skrev:

Lad os nu alle, som Gæst siger: Lukke røven medmindre vi har noget fornuftigt at sige om emnet.

Rocco Siffredi: Jeg ville i dine venners tilfælde have ringet efter en ambulance uden at tøve. Det lyder virkelig som ubehageligt omgang du har haft dig der, og skulle ikke undre mig hvis den har været oppe omkring noget der kunne have været livstruende. I de situationer så skal man virkelig ikke tænke sig om før man ringer, RING! Det er bedre end at der er nogle der ender under jorden.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Gæst skrev:

You're right.. Men han skal jo heller ikke ha' klap på maven; "god dreng, hvor er du dygtig", det er jo temmelig seriøst.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
And skrev:
You're right.. Men han skal jo heller ikke ha' klap på maven; "god dreng, hvor er du dygtig", det er jo temmelig seriøst.

Der er da heller ingen der klapper nogen på maven, han spørger ikke efter at blive opdraget, eller løftede pegefingre (og slet ikke af en 17 årig). Jeg er sikker på Rocco har mærket på sin krop at han har dummet sig, det behøves ikke at blive skåret yderligee i pap!
Hvis man læser Roccos to indlæg vil man se at han spørger efter andres erfaringer, så medmindre i har sådanne at dele, foreslår jeg i undlader at skrive, således at tråden ikke ender i selvforherligelse af egen påståede fornuftige omgang med stoffer.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
Rocco Siffredi skrev:
Tak for svarene, men den eneste der har skrevet noget jeg kan bruge til noget er cubensis, resten er jeg udemærket godt klar over..
Og nej det var ikke bare kikse efter-koger.. har taget e 50-100 gange, og det er ALDRIG sket.. ikke engang noget der minder bare en smule om det!
Og det var ikke så meget min kæbe der knækkede det var mere resten af mit hovede.. rigtig noia..

er der virkelig slet ikke nogen på boardet der har prøvet serotonin syndrom

Jeg har selv oplevet noget ligende som det du beskriver. Dette skete efter 800mg methylon over 12 timer, hvorefter jeg var så smart at ryge et bonghoved of doom. Jeg var blevet solskoldet dagen inden, og smerten jeg havde på skuldre og arme bredte sig til hele kroppen. Lå og rystede helt vild i et rent smerte helvede, og havde den grumme noia på i 4 timer. Hver gang der kom et bass-stød i musikken føldtes det som om jeg fik en dunk bezin ud over mig med en tilhørende tændstik. Jeg svedte ikke så meget, men dette skyldtes nok at jeg lå i et pisse koldt telt en nat på roskilde festivalen.

Der gik et par timer før jeg faldt ned igen og kom en smule til mig selv.

Man kan vel beskrive det jeg oplevede som en slags badtrip hvor temaet var en stor ren fysisk smerte.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]