HopIFjordeN skrev:
Vortex Surfer skrev:
De der "klik" du oplever er ikke farlige...de er en neurologisk deffekt..
Du må for enhver pris droppe de syntetiske stoffer...din hjerne arbejder på højtryk for at fungere optimalt igen....lad den rehabilitere sig.....undgå for meget fjernsyn da en form for epilepsirisiko er ret stor for dig lige pt! Held og lykke med valget...dyb respekt herfra! Keep up the good work!
Hvorfor kun droppe syntetiske drugs? Hold dig fra alt hvad der hedder euforiserende stoffer, specielt central stimulerende stoffer - egentlig også kaffe imo=)
Held og lykke - håber du kommer helskindet igennem, min bybror! =)
NOOOOOOOOOOOOOO IKKE KAFFEN

DET VAR LIGE DET VÆRESTE DU KUNNE SIGE ! hehe ej, er begyndt at løbe da det siges skulle være rigtigt sundt, og jeg må erlig indrømme efter at have været clean i 4 måneder nu, så ser man helt anderledes på verdenen, ! kan huske dengang jeg var fucked, tænkte jeg kun på stoffer og hvornår jeg skulle have mere !! sov i skolen fordi jeg kom i skole uden at have sovet ! men har virkelig fået det bedre nu! de lykker piller jeg får (cipralex) har lavet en tydelig mærkbar effekt på mig har taget dem 1 måneder måske lidt mere. men tror på motion hverdag er mindst lige så sundt

man har det bare super efter en lille løbetur.