Hej Sharepirat,
Godt at du reflekterer over dit forbrug af stoffer, men for at råde dig bedst muligt må du lige oplyse om:
-din alder
-hvor stort dit amfetamin forbrug her været
-hvor meget amfetamin du ca tog nytårs aften
Jeg vil starte med at sige, at jeg ikke tror det vil gøre det bedre for hverken din mor eller dig, hvis du fortæller hende om det nu. Ligenu er du nede, og din mor vil blive forskrækket over at se hvad stofferne har gjort ved hendes søn. Vent hellere med at fortælle det til en dag hvor du har fået det på afstand og udstråler overskud.
Polibork skrev:
Citat:
Har samme problem, har intet problem med at falde i søvn. Men når jeg vågner, bryder helvede løs. Fra det tidspunkt jeg tager hjemmefra til på arbejde kan jeg ikke tænke over ligegyldige ting er.
Det skal siges jeg kun tog en 185 mg methylon og det er 10 dage siden, og har problemer med en god veninde.
Jeg skal lige have dette rigtigt: Skyldes din søvnløshed at du tog 185 mg methylon for 10 dage siden, eller ligger der et større forbrug/misbrug bag?
Hvis du har søvnproblemer efter at have taget den mængde methylon for 10 dage siden, tror jeg problemet er noget andet. Du burde forlængst have kommet dig over den dosis!
Du skriver videre:
Citat:
På hjemmefronten synes de jeg isolere mig, men min veninde har intet tilovers for mig når jeg er depressiv. Føler mig forladt på en måde. Og skal jeg ikke det?
Det kan også være det bare er fordi jeg er skuffet over hende? og ikke selver stoffet.
Så er spørgsmålet, bliver det bedre? For har virkelig overvejet at gå til psykolog. Men ved ikke. Kan sundkost og motion virkelig gøre det normalt igen?
Og igen må jeg spørge: hvad er dit problem? Er det stofferne som fucker dit liv op (det skriver du intet om) eller har du "bare" samlivsproblemer? Ud fra dine sparsomme oplysninger er det meget svært at give nogen råd, endsige svare på om det bliver bedre.
Hilsen Fanny