Jaspar skrev:
Aflede hjernen når det går galt. Hmm.
Når det går galt, så kan det nemt være triggered, af noget i underbevidstheden. En dårllig oplevelse, en traumatisk oplevelse, eller bare dårlige 'vibrationer'. Normalt synes jeg det er rart at have en tripsitter, dog ikke i traditionel forstand, med mig. Tripsitteren skal ikke være en aktiv del af mit trip, men derimod virke som et link til virkeligheden, typisk ved at lade som ingenting, ignorere mig, og så bare passe sig selv.
Det kan for nogen virke lidt mærkeligt, men for mig er det perfekt. Jeg får ikke mit trip "ødelagt", ved at tripsittere skal analysere mit trip, og jeg får samtidig et stabilt link til virkeligheden.
Stod op her kl. 09.00 havde mit første rigtige trip igår på 1 gram tørret cubensis, og wow for en oplevelse, mange fantastiske ting jeg ikke vil komme ind på her men måske i en trip rapport senere hen.
Jeg kan også klart nikke genkendende til følelsen af at have en tripsitter, at det føles som om at han er ens holdepunkt i den virkelige verden, desværre misundede han mig lidt for meget for mit trip (føler jeg) var rimelig intenst og jeg plaprede rimelig meget løs om alle mine følelser og de ting jeg så, og han blev ved med at slå det lidt væk ved at sige at jeg var for stenet at høre på, han tog selv senere 0,5 gram og fik også lidt en tur ind i min verden. Men fandt derefter ud af at han oplevede noget helt andet end jeg gjorde, hvilket jo er naturligt nok.
Jeg prøvede ikke rigtig noget hvor jeg fik nogen form for paranoia, alle mine tanker syntes så flygtige, og både de gode og dårlige var meget svære at holde fat i. Men, én tanke som jeg specielt husker var da jeg gik i seng, velvidende om at jeg ville være helt normal i dag når jeg vågnede, pludselig slår tanken mig: "Hvad er normalt?" I noget der føles som omkring 10 sekunder (har nok været en del kortere) følte jeg at jeg havde glemt hvad normalt og virkeligt var. Det var fedt at røre ved den følelse for jeg kunne mærke at det ledte til nogle større og mere alvorlige tanker. Jeg tror at ens sind har en form for forsvarsmekanisme som måske gør at man ikke kan komme for langt ind i de tanker.
Ved ikke helt om jeg har ramt topic, er stadig lidt rundt på gulvet her i dag, og trænger til lidt kontakt med "normale" mennesker

Følte bare lige at jeg ville dele en lille bid med jer et eller andet sted, og den post virkede relevant fordi jeg kunne relatere lidt til emnet... Rapport kommer snart.
Trip on!