1) Velkommen til psychedelia, her vil du kunne diskutere psykoaktive planter, svampe, syntetiske stoffer og relaterede emner. Emner uden tilknytning til nævnte, er ikke velkomne. Undtaget er forummet "Fuck hvor er jeg blæst", hvor man til en vis grad kan skrive hvad der falder én ind. Off-topic er ikke velanset! Undgå det venligst.
2) En vigtig del af forumets funktion er skadesreduktion. Derfor skal der ikke postes forslag som tydeligvis er farlige for helbred eller psyke. Der vil blive slået hårdt ned på overtrædelser.
3) Salg, eller opfordring til salg, medfører øjeblikkelig udelukkelse. Dette gælder også private beskeder mellem brugerne! Private beskeder kan blive overvåget.
4) Personlige angreb er ikke accepteret.
5) Det er ikke tilladt at videregive privat information om andre medlemmer på det offentlige fora - dvs. ingen rigtige navne, adresser eller billeder med mindre der er givet udtrykkelig tilladelse til det fra personen selv.
6) Det er ikke tilladt at linke til forhandlere af hverken lovlige eller ulovlige varer.
7) Psychedelia er skrevet hovedsageligt af og for unge med en fælles interesse, hvilket nogle gange giver en intern jargon, der kan misforstås af andre brugere. Så tag tingene med et gran salt

Ser intet om pille-snak, men grunden til at jeg fortalte om pillen var mere pga. at mange af mine mates har fået det dårligt af dem, og derfor betragtede jeg det som en faktor. Men at det er forkert placeret er jeg selvfølgelig ked af:)