Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 12:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hey alle...
endnu et oplæg fra mig, det kommer til at fylde lidt for at sætte jer ind i hvordan jeg havde det...
Jeg sidder her og keder mig, og kommer i tanke om den aften, hvor jeg tog min absolut højeste dosis ecstasy.
De første fire spiste jeg rimelig forsvarligt med godt mellemrum og huskede at drikke vand og sådan. Og fik da os kørt næsten hele byen rundt i taxi fra fest til fest, før vi endelig tog hjem til min bedste ven.
Men da vi kom, begyndte min virkning at forsvinde (det følte jeg ihvertfald) og jeg ville op og peake igen, og da jeg var rimelig fuld endte det med at jeg havde spist de næste 4 på omkring en time (så vidt jeg husker)... meget uansvarligt, det ved jeg godt.
Jeg begyndte at se meget, meget realistiske syner. På et tidspunkt gik jeg igennem en dørkarm med armene viftende foran mig, da jeg var sikker på at dørkarmen var fyldt med spindelvæv, i en anden dør var jeg sikker på der hængte et nøglebundt. Og i et hjørne lå der lidt sand, og hver gang jeg kiggede på det, kom der en sandstorm mod mit ansigt, og faldt ned lige foran mig. Til sidst følte jeg at jeg var i en anden verden, hvor der var folk der var lige så brændt af som mig - og så de andre, og dem fra min verden (jeg var desværre den eneste i den) kunne på ingen måde forstå hvad dem fra den anden verden sagde.
Da min juleferie faldt sammen i et virvar, husker jeg ikke hvornår det var, Men det jeg har fortalt ovenfor er stortset det eneste jeg husker.
Så her er spørgsmålet, er det normalt ikke at kunne huske hvad der er sket på kiks, for det problem har jeg ofte?... og er der andre der har været i en situation lignende min?

p.s. det var 8 [random ecstasy-tabletter] jeg tog, her er [ikke] et billede
(psst. tjek regelsættet, tak. deres mod)

Og igen vil jeg understrege at jeg var 100% sikker på at de ting jeg så var der, jeg tænkte ikke engang, som jeg normalt ville: "det er fordi jeg er på kiks"

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

For det første er pillesnak ikke tilladt på psychedelia, medmindre det er deciderede farlige piller. Du kunne evt. prøve at læse reglerne.

For det andet er det meget normalt at mdma bliver psykedelisk Når man overdoserer, hvilket du tydeligvis gjorde.

For det tredje er det meget normalt at glemme hvad man har lavet ved høje doser mdma, og især blandet med alkohol, ja.

Og for det fjerde burde du nok have lagt denne tråd i medaljens bagside.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Citat:
1) Velkommen til psychedelia, her vil du kunne diskutere psykoaktive planter, svampe, syntetiske stoffer og relaterede emner. Emner uden tilknytning til nævnte, er ikke velkomne. Undtaget er forummet "Fuck hvor er jeg blæst", hvor man til en vis grad kan skrive hvad der falder én ind. Off-topic er ikke velanset! Undgå det venligst.

2) En vigtig del af forumets funktion er skadesreduktion. Derfor skal der ikke postes forslag som tydeligvis er farlige for helbred eller psyke. Der vil blive slået hårdt ned på overtrædelser.

3) Salg, eller opfordring til salg, medfører øjeblikkelig udelukkelse. Dette gælder også private beskeder mellem brugerne! Private beskeder kan blive overvåget.

4) Personlige angreb er ikke accepteret.

5) Det er ikke tilladt at videregive privat information om andre medlemmer på det offentlige fora - dvs. ingen rigtige navne, adresser eller billeder med mindre der er givet udtrykkelig tilladelse til det fra personen selv.

6) Det er ikke tilladt at linke til forhandlere af hverken lovlige eller ulovlige varer.

7) Psychedelia er skrevet hovedsageligt af og for unge med en fælles interesse, hvilket nogle gange giver en intern jargon, der kan misforstås af andre brugere. Så tag tingene med et gran salt ;)

Ser intet om pille-snak, men grunden til at jeg fortalte om pillen var mere pga. at mange af mine mates har fået det dårligt af dem, og derfor betragtede jeg det som en faktor. Men at det er forkert placeret er jeg selvfølgelig ked af:)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

"PSYCHEDELIA ER IKKE TIL Anskaffelse og køb/salg af rusmidler – forsøg på dette fører til øjeblikkelig udelukkelse.
Diskussion af Ecstasy-piller – dette er ikke en del af Psychedelia's område."

Står på forsiden.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jamen hvis det er det jeg gør, så undskylder jeg. Men jeg har også fået svar på spørgsmålet, så du må gerne slette tråden.

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Slap af Resist! Manden søger jo råd omkring et dårligt trip på MDMA. Det må man godt snakke om -specielt her i Medaljens. Hvad man derimod ikke må snakke om er de forskellige mærker ekstasypiller, da det hurtigt går op i meget uintelligent kikse-snak.

Det lyder som om du overgjorde dit MDMA trip Wuschhead. Lad være med at blande det med sprut. Så bliver man skødesløs med doserne. Og lad der helst gå 2 måneder imellem at du tager det.
Som Resist skriver bliver MDMA psykedelisk når man overdoserer. Oftest hvor man får deciderede syner.

Take care...

Hilsen Fanny

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Fanny skrev:
Slap af Resist! Manden søger jo råd omkring et dårligt trip på MDMA. Det må man godt snakke om -specielt her i Medaljens. Hvad man derimod ikke må snakke om er de forskellige mærker ekstasypiller, da det hurtigt går op i meget uintelligent kikse-snak.

Det lyder som om du overgjorde dit MDMA trip Wuschhead. Lad være med at blande det med sprut. Så bliver man skødesløs med doserne. Og lad der helst gå 2 måneder imellem at du tager det.
Som Resist skriver bliver MDMA psykedelisk når man overdoserer. Oftest hvor man får deciderede syner.

Take care...

Hilsen Fanny

Hehe alt vel. Inden indlægget blev redigeret, (af en mod?) var det pillesnak med pillebilleder.

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Resist skrev:
Hehe alt vel. Inden indlægget blev redigeret, (af en mod?) var det pillesnak med pillebilleder.

Ok, det var åbenbart redigeret før tråden blev smidt i Medaljens.. så undskyld skidebalden :)

Hilsen Fanny

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]