Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 apr 2024 20:19


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 46 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 16 nov 2007 17:08 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 apr 2007 00:31
Indlæg: 809
Geografisk sted: ved havnen
ja jeg står så med et lille problem da jeg egentlig savner lidt at være godt fuld altså jeg kan rigtig godt lide at tage stoffer men vil ikke tage noget når min kæreste er der ( lidt gentlemand er man vel altid) så når hun er der vil jeg egentlig helst kun drikke mig fuld men nu har jeg så fået det problem at inden jeg når at drikke nok til at blive fuld så begynder min mave at lave vrøvl og får en følelse af at min krop er helt fyldt op. nogle der ved hvad det er der gør det? eller måske endnu bedre nogle der kender en løsning på problemet? vidste ik lige hvor jeg sku ligge denne tråd tænkte på fuck forummet men syntes alligevel det er for seriøst det her så lagde det her. håber der er nogle der gider komme med lidt hjælp :)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 16 nov 2007 17:17 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2784
Geografisk sted: København
Hvis du drikker øl, så prøv at gå over til sprut. Det er en helt anden verden, når man kun er vant til bajsere. Og man bliver nemmere fuld.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 16 nov 2007 17:25 
Jeg plejer aldrig at spise aftensmad for så kan jeg ikke rigtig drikke bagefter, det var måske værd at prøve


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 16 nov 2007 17:26 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 06 jun 2007 01:54
Indlæg: 400
Geografisk sted: In the middel of nowhere? - wtf? I am in the middel of nowhere?
Jeg lytter lige med , jeg har også et problem med det , at det godt kan være lidt svært a blive fuld, da man tit ikke når at drikke så meget inden maven fucker op :(


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 16 nov 2007 17:30 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2784
Geografisk sted: København
Drik sprut frem for øl, drik langsommere, drik lyse former for sprut og fortynd det rigeligt. Lad brænderten komme langsomt snigende. Og drik noget oftere, så fungerer det. :wink:


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 16 nov 2007 17:46 
Hvis jeg skal være fuld hurtigt så hedder retten: Gul Gajol :D
Det glider hurtigt ned og efter sådan en flaske er jeg satme helt fint kørende. Spild ikke tiden på en masse øl eller drinks, man skal overraske maven og bunde en masse ren sprut inden den når at registrere hvad der egentlig lige skete.


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 16 nov 2007 17:49 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2784
Geografisk sted: København
Ikke en god idé, hvis man plejer at få problemer med maven. Så hjælper det ikke ligefrem at "overraske" den med ren sprut.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 16 nov 2007 17:53 
Jo det er jo aldrig i starten man har problemer med at drikke. Det er først senere når man er ved at gå surt i det


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 16 nov 2007 17:58 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2784
Geografisk sted: København
Det kan godt være i begyndelsen. I løbet af den første halve time kan man sagtens få skideondt i maven, fordi sprutten er kommet for stærkt ind i systemet, det har jeg selv prøvet flere gange.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 16 nov 2007 19:24 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 apr 2007 15:24
Indlæg: 791
Geografisk sted: der hvor det sker...?
når jeg begynder at føle mig oppustet som jeg altid gør på et tidspunkt, hold en pause på en halv time og derefter kan man køre videre igen..


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 16 nov 2007 19:26 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 apr 2007 00:31
Indlæg: 809
Geografisk sted: ved havnen
Minimal skrev:
Hvis du drikker øl, så prøv at gå over til sprut. Det er en helt anden verden, når man kun er vant til bajsere. Og man bliver nemmere fuld.


godt råd. men drikker desværre mest sprut så det kender jeg godt. hehe men ellers tak for råddet:D


Top
 Profil  
 
 Titel: .
Indlæg: 16 nov 2007 19:27 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 apr 2007 00:31
Indlæg: 809
Geografisk sted: ved havnen
Tak for råddene:D regner mest med det er det med jeg drikker for tit og det så render lidt for hurtigt ned:P men det er nok alligevel fordi jeg er så utålmodig nok også derfor jeg så meget bedre kan lide at tage stoffer eftersom man ik skal sniffe eller ryge sig surt i noget før man opnår den rus man gerne vil:P


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 16 nov 2007 21:52 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 jan 2007 02:10
Indlæg: 269
Geografisk sted: vestsjælland
Der er et meget enkelt svar på dit spørgsmål. Når du får den beskrevne følelse, så gå ud og bræk dig.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 16 nov 2007 22:21 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 apr 2007 17:03
Indlæg: 529
Geografisk sted: Astralt plan
Jeg synes problemet er, at alkohol er det eneste acceptable narko i din kærestes øjne. Hvis du hellere vil være påvirket af noget andet end alkohol burde hun acceptere det, ligesom du vel også accepterer at hun drikker sig fuld, selvom du måske ikke selv har lyst.

Totalt off-topic og min hjerne er pakket ind i en pude af blød skunk, så undskyld....


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 17 nov 2007 03:38 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 jul 2002 01:01
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Bull Lee, vi skal nok lige med hensyn til det overveje at hans kæreste fuldt ud accepterer det, men han vælger at lade være og ikke lade det gå ud over sin tid med kæresten. Det er sådan jeg har det og jeg kan ikke forestille mig jeg er den eneste.

@extanor:
Jeg vil give dig det råd at forsøge dig med Samarin, det er et supergodt produkt. Det er frugtsalte der bringer din mave i balance og kan afhjælpe den oppustede følelse rigtigt godt. Både min kæreste, mig selv og en del andre jeg kender har nydt godt af det gennem tiden.
Det kan fåes i ethvert supermarked, matas, apoteket und so weiter.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 17 nov 2007 04:51 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 nov 2005 18:43
Indlæg: 473
Geografisk sted: i gryden
De vise ord fra Henrik Rindom skal vist på banen: "Tilstanden kan på mange måder minde om en let alkoholrus, blot uden de eftervirkninger som alkohol har."
...Og der bliver selvfølgelig snakket om GHB her, sig det til hende, og giv så hende og dig en "saltvandsindsprøjtning". Det skal nok også sikre jer begge en dejlig nat. Men husk at det er no-go at blande med alkohol.
Hvis i død og pine skal drikke statens nervegift og i føler jeg oppustede, så skal i bare begynde at spise en hel masse, over en "lang" periode (dage/uger/måneder). Når i så er nået til et vist punkt, så er mavesækken naturligt udvidet, og der kan både være plads til mere mad og drikke.
Eller i kan drikke mindre mængder i længere tid/stærkere sprut.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 17 nov 2007 11:22 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 feb 2004 00:17
Indlæg: 193
Geografisk sted: Århus ;)
jeg er helt enig med Bull Lee, det er så klamt at alle synes det er så pisse fedt og sejt at være mega fuld og intet fatte. men hvis man er på narko så er det bare noget skidt!

øh hello peoples, alcohol is a drug too!

jeg ville til hver en tid hellere være sammen med folk på stoffer, end folk der er stive..


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 17 nov 2007 12:00 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 apr 2007 17:03
Indlæg: 529
Geografisk sted: Astralt plan
DeHades skrev:
Bull Lee, vi skal nok lige med hensyn til det overveje at hans kæreste fuldt ud accepterer det, men han vælger at lade være og ikke lade det gå ud over sin tid med kæresten. Det er sådan jeg har det og jeg kan ikke forestille mig jeg er den eneste.


Naturligvis. Jeg drikker ikke selv alkohol, og min post var nok også ligeså meget udtryk for generel frustration, over altid at skulle forsvare mig, nå jeg til fester indtager alternative rusmidler (oftest blot pot).


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 17 nov 2007 13:16 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 aug 2006 18:47
Indlæg: 128
Psylvester skrev:
Hvis jeg skal være fuld hurtigt så hedder retten: Gul Gajol :D
Det glider hurtigt ned og efter sådan en flaske er jeg satme helt fint kørende. Spild ikke tiden på en masse øl eller drinks, man skal overraske maven og bunde en masse ren sprut inden den når at registrere hvad der egentlig lige skete.


lol

helt sikkert dude.
prøver du at sende nogle af os ordenligt på røven :DDD
Gajol lige i øret, nammernamnam

Et godt tip til folket: sig nej til macd før indtagelse af kasse bajer eller derover


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 17 nov 2007 14:10 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
Når i snakker om at få ondt i maven af alkohol må jeg spørge: hvor meget drikker i egentlig når i skal være fulde?
Det lyder for mig som om I kun drikker for at få en virkning og ikke for at nyde smagen og den behagelige følelse en langsomt tiltagende rus kan give.
Hvis man drikker på tom mave kan det i øvrigt give en meget hurtig, svimlende og ubehagelig rus som også kan resulterer i kvalme og opkast. Prøv at spise noget mad til istedet.
Når jeg skal nyde alkohols virkning starter jeg som regel med en god midag med vennerne, hvortil der bliver drukket vin eller øl til. Her kommer virkningen til sin ret, og maven bliver ikke sur, fordi den har noget at fordøje samtidig. Bagefter maden kan man så fortsætte med at drikke hvis man vil blive rigtig fuld. Men husk at drikke fordi det smager godt, og ikke bare fordi i skal blive FUCKED.

Hilsen Fanny

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 46 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team