Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 18:58


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 29 nov 2007 13:49 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 nov 2007 13:42
Indlæg: 4
Var til rave her i weekenden, var på M1 og LSD(kun et kvart mærke) og ketamin, havde det fedt og havde ingen problemer, men lige siden har jeg haft det virkelig underligt, og er gået hen og blevet så syg at jeg ikke kan andet end at sove og gå i bad, er kun lige stået op for at skrive dette.
Det der gør det så skræmmende, var at jeg i nat vågnede og havde det som om noget virkelig slemt skulle til at ske, det føltes meget som da jeg peakede i weekenden, bare med den forskel at weekenden var fed, men i nat var jeg så skræmt at jeg nærmest LØB ned til mine forældre og vækkede dem, men vidste ikke hvad jeg skulle sige til dem, jeg sad bare og kiggede ud i luften og rystede som jeg aldrig har rystet før..

nogen som har prøvet noget lignende?

nogen gode råd?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 29 nov 2007 15:02 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 apr 2007 15:24
Indlæg: 791
Geografisk sted: der hvor det sker...?
hva lå doserne på?

det kunne godt lyde som om at du har kørt den lidt for hårdt, har selv oplevet noget lignende men fandt senere ud af at jeg bare skulle sove den ud og pleje mig selv lidt og få trippet ned på skrift..

altså, sørge for at få sovet ud og spis sundt og måske en løbetur for at få tankerne lidt væk..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 nov 2007 15:03 
Offline
Methylon Connoisseur

Tilmeldt: 20 jan 2006 21:23
Indlæg: 1079
Geografisk sted: Roskilde
Det lyder godt nok ikke rart, jeg har selv prøvet nogle gange efter en heftig omgang at ligge mig syg, sådan rigtigt syg, men det er nu sjælent og kun ved heftig overdosering, plejer at gå væk når jeg får overbevidst mig selv om at komme igang med at lave noget igen :)

Prøv at tage i svømmehal med en ven eller noget, hvis altså du har krafter til det, er ikke pisse rart i starten, men som sagt plejer det at virke på mig :) hvis altså dit skyldes det samme..

Noget helt andet er så at det er en rigtigt fed blanding :) en af mine egne favoritter ;)

Men tror nu ikke du skal blive så nervøs, er dog ikke læge ;)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 29 nov 2007 15:12 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 nov 2007 13:42
Indlæg: 4
waggafnipsen skrev:
hva lå doserne på?

det kunne godt lyde som om at du har kørt den lidt for hårdt, har selv oplevet noget lignende men fandt senere ud af at jeg bare skulle sove den ud og pleje mig selv lidt og få trippet ned på skrift..

altså, sørge for at få sovet ud og spis sundt og måske en løbetur for at få tankerne lidt væk..




mellem 850 og 1000 mg M1, som sagt et kvart mærke LSD
angående keta'en, det var eyeballed så det er svært at sige, men tror ikke det var over 100 mg.

er slet ikke i stand til at spise, og jeg har sovet i over 30 timer nu, men jeg giver dig HELT ret i at jeg nok kørte den lidt for hårdt, tager i betragtning at jeg aldrig havde prøvet hverken LSD eller keta før.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 nov 2007 15:37 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 nov 2006 17:29
Indlæg: 1714
Geografisk sted: Gellerup
Winta skrev:
Men tror nu ikke du skal blive så nervøs, er dog ikke læge ;)


Tror du skal passe lidt på med disse kommentare, da du ofte har kommet med toksiske blandinger - bare accepter at du ikke ved det, og lad være med at tro noget. folk der ved det, skal nok skrive.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 29 nov 2007 15:43 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 maj 2006 20:51
Indlæg: 2145
Geografisk sted: Jylland
Citat:
mellem 850 og 1000 mg M1

Bare den dosering alene er også en klar overdosering. Måske er det årsagen til at du har det ringe?
Forresten så må du hellere begynde at kalde det methylon inden der er nogen der flamer dig. :D
http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=19083


Senest rettet af kemal 29 nov 2007 15:59, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 29 nov 2007 15:45 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 apr 2007 15:24
Indlæg: 791
Geografisk sted: der hvor det sker...?
Martin H skrev:
waggafnipsen skrev:
hva lå doserne på?

det kunne godt lyde som om at du har kørt den lidt for hårdt, har selv oplevet noget lignende men fandt senere ud af at jeg bare skulle sove den ud og pleje mig selv lidt og få trippet ned på skrift..

altså, sørge for at få sovet ud og spis sundt og måske en løbetur for at få tankerne lidt væk..




mellem 850 og 1000 mg M1, som sagt et kvart mærke LSD
angående keta'en, det var eyeballed så det er svært at sige, men tror ikke det var over 100 mg.

er slet ikke i stand til at spise, og jeg har sovet i over 30 timer nu, men jeg giver dig HELT ret i at jeg nok kørte den lidt for hårdt, tager i betragtning at jeg aldrig havde prøvet hverken LSD eller keta før.


:shock: akkurat samme sit jeg udsatte mig selv for for 2 uger siden, 1 g methylon, speed og hash og 3.5 g. mexicanske svampe..

troede seriøst jeg var ved at miste forstanden en kort stund, men spis sundt, få noget søvn og en rask løbetur skader aldrig :wink:

det skal nok gå over igen mester 8)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 29 nov 2007 15:45 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2007 20:22
Indlæg: 216
Geografisk sted: 2100 KBH
kemal skrev:
Citat:
mellem 850 og 1000 mg M1

Bare den dosering alene er også en klar overdosering. Måske er det muligheden til at du har det ringe?
Forresten så må du hellere begynde at kalde det methylon inden der er nogen der flamer dig. :D
http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=19083


Told you niggah!

Internt :)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 29 nov 2007 15:52 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 18 mar 2007 22:07
Indlæg: 650
Når du har taget så meget methylon sammen med lsd og ketamin, ville jeg i stedet for at undre mig over at have det lidt dårligt nu, værdsætte at aftenen i det mindste gik godt.
Hvis ikke du har decideret lyst til at lide overlast så kend dine doser.


Top
 Profil  
 
 Titel: humm...
Indlæg: 29 nov 2007 16:48 
Offline
Dope Lord
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 mar 2007 20:15
Indlæg: 836
Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
skal ikk kune svare decideret på hvorfor du har det som du har det..
men vil ikk mene det har været nogen slem overdosering..
1/4 mærke er jo ikk noget vildt og det er 100 mg keta heller ikk.
1 g metylon sys jeg heller ikk lyder så slemt, hvis man har taget methylon før kommer man hurtigt op i de doser på en go aften/nat.

jeg ender sku også altid oppe i de doser methylon, for peaket varer ikk så længe på methylon, så det er nødvendigt med en del redoseringer på en aften/nat.

så sys dine doser er fine nok.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: humm...
Indlæg: 29 nov 2007 17:44 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2007 20:22
Indlæg: 216
Geografisk sted: 2100 KBH
keta-smølfen skrev:
skal ikk kune svare decideret på hvorfor du har det som du har det..
men vil ikk mene det har været nogen slem overdosering..
1/4 mærke er jo ikk noget vildt og det er 100 mg keta heller ikk.
1 g metylon sys jeg heller ikk lyder så slemt, hvis man har taget methylon før kommer man hurtigt op i de doser på en go aften/nat.

jeg ender sku også altid oppe i de doser methylon, for peaket varer ikk så længe på methylon, så det er nødvendigt med en del redoseringer på en aften/nat.

så sys dine doser er fine nok.


Måske ikke for en erfaren..

Men siden det var anden gang med m1 og første gang med keta og lsd så er det lidt for meget og klart at han har det sådan IMO


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: humm...
Indlæg: 29 nov 2007 18:02 
Offline
Dope Lord
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 mar 2007 20:15
Indlæg: 836
Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
Julleboy skrev:
keta-smølfen skrev:
skal ikk kune svare decideret på hvorfor du har det som du har det..
men vil ikk mene det har været nogen slem overdosering..
1/4 mærke er jo ikk noget vildt og det er 100 mg keta heller ikk.
1 g metylon sys jeg heller ikk lyder så slemt, hvis man har taget methylon før kommer man hurtigt op i de doser på en go aften/nat.

jeg ender sku også altid oppe i de doser methylon, for peaket varer ikk så længe på methylon, så det er nødvendigt med en del redoseringer på en aften/nat.

så sys dine doser er fine nok.


Måske ikke for en erfaren..

Men siden det var anden gang med m1 og første gang med keta og lsd så er det lidt for meget og klart at han har det sådan IMO


hvor står der at det kun er anden gang han prøver methylon. kan jeg sku ikk læse nolge steder i denne post da ?

men hvis dette er tilfældet så er det for meget methylon ja :!:


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: humm...
Indlæg: 29 nov 2007 18:27 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 maj 2006 20:51
Indlæg: 2145
Geografisk sted: Jylland
keta-smølfen skrev:
Julleboy skrev:
keta-smølfen skrev:
skal ikk kune svare decideret på hvorfor du har det som du har det..
men vil ikk mene det har været nogen slem overdosering..
1/4 mærke er jo ikk noget vildt og det er 100 mg keta heller ikk.
1 g metylon sys jeg heller ikk lyder så slemt, hvis man har taget methylon før kommer man hurtigt op i de doser på en go aften/nat.

jeg ender sku også altid oppe i de doser methylon, for peaket varer ikk så længe på methylon, så det er nødvendigt med en del redoseringer på en aften/nat.

så sys dine doser er fine nok.


Måske ikke for en erfaren..

Men siden det var anden gang med m1 og første gang med keta og lsd så er det lidt for meget og klart at han har det sådan IMO


hvor står der at det kun er anden gang han prøver methylon. kan jeg sku ikk læse nolge steder i denne post da ?

men hvis dette er tilfældet så er det for meget methylon ja :!:

Nej det fremgår ikke af hans post, men at se ud fra Julleboys indlæg kan jeg se at han kender trådstarteren personligt.


Top
 Profil  
 
 Titel: okay..
Indlæg: 29 nov 2007 18:30 
Offline
Dope Lord
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 mar 2007 20:15
Indlæg: 836
Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
ja okay de forklare det slf.. :-)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 29 nov 2007 18:46 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
Jeg synes der er alt for mange af disse tråde med:
Øh, hvad er der galt med mig? jeg tog en mega dosis blandede stoffer i weekenden, og nu har jeg det fucked! Hvorfor?

Som sagt er 1 gram methylon alt for meget. For det andet kan et kvart LSD mærke med 100 mg ketamin oveni på en kaotisk bytur godt virke meget voldsom, -specielt hvis man er ung med et ufærdigt sind (du bor hjemme hos dine forældre, så du er vel under 18?).
Jeg tror ikke at du er syg som følge af byturen. Der er meget forkølelsesvirus og andet godt i omløb i øje blikket, men dit imunforsvar kan godt have været svækket pga byturen.

Din oplevelse om natten kan være en blanding af at du er syg, samt at dit sind oplever et slags angstprovokeret flashback til dit trip. Måske har det været en mere voldsom oplevelse for dig end du umidelbart vidste og som du ikke har lagt mærke til, fordi du bedøvede dig i ketamin?

Tag og slap af med psykedeliske stoffer på byture, og læs lidt om det før du næste gang kaster dig ud i det.

Hilsen Fanny

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 29 nov 2007 19:08 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 sep 2007 12:14
Indlæg: 289
Geografisk sted: Århus
Lyder som 'pavor nocturnus'. Har selv haft det da jeg var rimelig lille, or lidt senere osse, hvis jeg f.eks. havde været syg og haft svækket immunsystem. Midt om natten kan man blive ramt af enorm angst og panik, samt ofte en følelse af at personer du er tæt knyttet til er i fare, uden nogen egentlig grund (I from af mareridt el. lign. og forekommer da også typisk i N-REM stadier). Ca. 5% af alle mindre børn har det, men de fleste vokser fra det. Nogle gør dog ikke! Og ligesom det engang har været med mig når mit immunsystem var svækket, tror jeg det er meget muligt det ligger under overfladen og venter. Mit forslag er altså bare at vente på at blive rask, og så se. Derudover vil jeg spørge om du følte dig 100% selvbevidst fra du 'vågner' til du sover igen?

_________________
"The intuitive cognition with anti-nihilism is a trigger for latent infant violence"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 nov 2007 19:18 
Offline
Methylon Connoisseur

Tilmeldt: 20 jan 2006 21:23
Indlæg: 1079
Geografisk sted: Roskilde
Khazim skrev:
Winta skrev:
Men tror nu ikke du skal blive så nervøs, er dog ikke læge ;)


Tror du skal passe lidt på med disse kommentare, da du ofte har kommet med toksiske blandinger - bare accepter at du ikke ved det, og lad være med at tro noget. folk der ved det, skal nok skrive.


Jeg skriver jo netop jeg ikke er læge.. hvormed jeg mener jeg ikke er ekpsert på området..

Men er nu nysgerig i hvad du mener med jeg ofte har kommet med toksiske blandinger? :)

Synes det er mærkeligt når ikke man kan komme med personlig erfaring bare fordi man ikke er ekspert, hvor mange her inde er det..


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: humm...
Indlæg: 29 nov 2007 19:42 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 18 sep 2007 18:39
Indlæg: 148
Geografisk sted: 3630
keta-smølfen skrev:
skal ikk kune svare decideret på hvorfor du har det som du har det..
men vil ikk mene det har været nogen slem overdosering..
1/4 mærke er jo ikk noget vildt og det er 100 mg keta heller ikk.
1 g metylon sys jeg heller ikk lyder så slemt, hvis man har taget methylon før kommer man hurtigt op i de doser på en go aften/nat.

jeg ender sku også altid oppe i de doser methylon, for peaket varer ikk så længe på methylon, så det er nødvendigt med en del redoseringer på en aften/nat.

så sys dine doser er fine nok.


Der vil jeg give dig ret. Syntes heller ik det lyder som slemme doser men, Det afhænger jo self os af hvor mange gange vedkommende har prøvet de angivede substanser. og i hvilket blandnings forhold..

Men dog hvis det er første gang med de 2 to af dem kan det dog godt virke lidt i over kanten..

Jeg havner os selv tit på et sted mellem 1,0 - 1,5 g Methylon på en god aften..


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: humm...
Indlæg: 29 nov 2007 20:07 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 nov 2007 13:42
Indlæg: 4
Nej det står ingen steder at det var anden gang, det vidste julleboy forinden :)

Har nu fået lidt at spise og fået lidt frisk luft, og bare det at komme lidt igang har hjulpet rigtigt meget!

må bare lære at lade være med at overdrive sådan med mine doser, når jeg godt ved hvad der sker de næste par dage :D


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 29 nov 2007 20:09 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 nov 2007 13:42
Indlæg: 4
Bærnelin skrev:
Lyder som 'pavor nocturnus'. Har selv haft det da jeg var rimelig lille, or lidt senere osse, hvis jeg f.eks. havde været syg og haft svækket immunsystem. Midt om natten kan man blive ramt af enorm angst og panik, samt ofte en følelse af at personer du er tæt knyttet til er i fare, uden nogen egentlig grund (I from af mareridt el. lign. og forekommer da også typisk i N-REM stadier). Ca. 5% af alle mindre børn har det, men de fleste vokser fra det. Nogle gør dog ikke! Og ligesom det engang har været med mig når mit immunsystem var svækket, tror jeg det er meget muligt det ligger under overfladen og venter. Mit forslag er altså bare at vente på at blive rask, og så se. Derudover vil jeg spørge om du følte dig 100% selvbevidst fra du 'vågner' til du sover igen?


Lyder som en meget præcis beskrivelse af hvordan jeg havde det, men jeg har aldrig oplevet noget lignende før, heller ikke som lille, og ja, var 100% sikker på hvornår jeg var vågen, og hvornår jeg ikke var (om natten)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team