Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jun 2025 16:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
ja hørte lige i radion idag at man kan miste sin næse af at sniffe for meget coke, noget med at man slider hul igennem hele næsen og så skal den til sidst fjærnes.

har prøvet at søge lidt og se om jeg kunne finde en artikel om det, men uden held desværre..

men har det nogen sandhed på sig ? Sys selv der lyder som en rat så overdrevet skramme kampagne. men ville lige prøve og høre alligevel..

Titel:
Dedikeret medlem

Så engang noget på discovery (:D), der var en poker spiller, det havde sniffet så meget snavs oppe i næsen, at næsebenet/brusken i næsen var slidt væk eller lign, og venstre side af næsen var så kollapset :D

Senest rettet af sicris 27 nov 2007 13:41, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem

Fandt noget ved at søge lidt rundt, det kan jo være det du har hørt om. Der skulle kunne forekomme skader på slimhinder og brusken i næsen ved misbrug eller coke af dårlig kvalitet. Det skulle i svære tilfælde føre til at individet er tvunget til at trække vejret gennem munden. Ligefrem at miste din næse hvis du har et ansvarligt forbrug er en overdrivelse.

http://www.google.com/search?hl=da&clie ... imhinder+næse+kokain&btnG=Søg&lr=

Fra denne artikel

Flere og flere italienere opsøger plastikkirurger for at få rettet næser fyldt med hullet brusk og ødelagte slimhinder. Diagnosen kaldes for kokainnæse og er blevet så hyppigt i Italien, at mennesker med lidelsen må vente halvandet år på igen at trække vejret gennem næsen.

Han ser nogle næser, der er så slemt medtagne, at de praktisk talt ikke har brusk tilbage mellem næseborene.

»Det er en meget alvorlig lidelse, som man ikke nødvendigvis behøver være narkoman i mange år for at have: Hvis narkoen er af dårlig kvalitet, behøver man kun sniffe en ganske lille mængde for at luftvejene tager skade,« siger Gemelli.

Titel: shit..
Dope Lord
Brugeravatar

shit man, så lidt sandhed har det på sig. men tror sku man virkelig skal have haft en decideret misbrug af lorte coke med for mange dårlige cut midler i før der sker noget i den stil :-)

Titel: shit man...
Dope Lord
Brugeravatar

shit man lyder sku voldsomt alligevel... derfor man ikk skal tage lorte coke :D

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
Jeg ved man kan "miste"sin næse ved langt tids brug af amfetamin, men det er der heldigvis råd $ for man kan så få lavet en operation - mener i thailand hvor de restaurere næsen og man får sat nye rør med fuld træk ind igen. Hæ så fortvivl ikke. :twisted:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg har sommetider fået "brændt" nogle blodkar i næsen, som lækkede hele tiden. Åbenbart er næsevæggen rimelig tynd, for hende lægen sagde at man ville brænde hul helt igennem, hvis man brændte blodkar fra begge sider på samme dag.

Titel: humm..
Dope Lord
Brugeravatar

Malkavian skrev:
Jeg har sommetider fået "brændt" nogle blodkar i næsen, som lækkede hele tiden. Åbenbart er næsevæggen rimelig tynd, for hende lægen sagde at man ville brænde hul helt igennem, hvis man brændte blodkar fra begge sider på samme dag.

lidt skræmmendne at der alligevel ikk skal mere til for at fucke sin næse op...

så gælder det bare om at holde sig til et næsebor om dagen, og ellers få fat i nolge ordentlige rene sager :-)

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
tsk mand.
I har ikke styr på jeres kendisnarkomaner. Den er skam god nok. Det helt oplagte eksempel at hive frem er jo Danniella Westbrook.
Billede
Hun spillede engang med i noget soap stads. Nu gider folk kun fotografere hende pga. hendes næse, og det er hun mildt sagt ikke tilfreds med.
Billede
Lidelsen går under navne som uninostril, eller bare "the Westbrook".

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Haha, "uninostrils". Det sgu da ikke så underligt. :D
Men hold da kæft hvor ser det nederen ud det der.

Minder mig om en grøndlandsk alkoholiker, tror jeg, der plejede at vælte rundt i byen hvor jeg bor. Hun havde slet ingen næse, og bare lidt stof eller køkkenrulle, lignede det, stoppet ind i hullet. Hun så fandme freaky ud!

Titel: føj..
Dope Lord
Brugeravatar

fy for satan, ikk fedt og ha såden en næse tror jeg...

godt nok aldrig hørt om hende Danniella Westbrook ? men klamt er det sku.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]