Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jun 2025 06:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: laaaangt uuddddeee:)
:shock: :evil: Hej ...
for et par år tilbage der var jeg og to af mine venner oppe og "ringe"på amf, vi havde ikke sovet i et par døgn, men det kørte bar der-ud-ad...
sent om aften/nat ville vi ud og gå en tur i skoven der lå kort fra hvor vi boede... vi tog afsted, i mørket og gik ind iden der skov, da vi havde gået der inde i et stk. tid så besluttede vi os for at tage hjem, vi vendte næsen den anden vej hvor vi kom fra, og gik....lige pludeselig så syntes vi sku vi havde gået langt, og ikke skyggen af hvor vi havde parkeret bilen var i syne,og det synes vi var weird, for vi havde været der tusinde gange før om dagen & nat, det hele endte med vi gik i ring i 2 TIMER, og var ved at blive godt paniske,utryg, og små irrerteret på hianden...men vi fandt da øsen og var enige om at det var sku lidt underligt....jeg går ikke ind i den skov om natten mere , det ved jeg..
Og det skal lige siges at selvom vi var påvirket så var vi 100 % ved vor fulde fem... :shock: :? 8) :tnx:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Beebob - Bob-bob-bob-bee
Jeg har tilladt mig at opsnappe lidt om dig udfra dine få indlæg. Jeg tror godt du kan styre det, men det kræver viljen - den vil vokse sig større - men de første nøk (som at skrive her, vil mange mene) vil være dig selv. Det er først senere at du ser det slet ikke er dig selv.
det er det du skal se, for at vide at der er fremskridt. Det går op for en hen af vejen, at man faktisk ikke er så skide god mod andre. Det skal du i hvert fald vide. Nu ved jeg ikke hvor tit du tager amfetamin, men jeg tror du pegede på at du er faldet i igen.
Så prøv at gå ud i den skov igen, om natten så at sige, UDEN AMF. Så er jeg ret sikker på at du kan finde rundt.

Hvorfor? fordi du ikke skal lade dig tryne sådan. Du skal kunne gå ud i skoven hvis det passer dig!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
:lol:

Junior medlem

Geografisk sted: laaaangt uuddddeee:)
MaroK skrev:
Jeg har tilladt mig at opsnappe lidt om dig udfra dine få indlæg. Jeg tror godt du kan styre det, men det kræver viljen - den vil vokse sig større - men de første nøk (som at skrive her, vil mange mene) vil være dig selv. Det er først senere at du ser det slet ikke er dig selv.
det er det du skal se, for at vide at der er fremskridt. Det går op for en hen af vejen, at man faktisk ikke er så skide god mod andre. Det skal du i hvert fald vide. Nu ved jeg ikke hvor tit du tager amfetamin, men jeg tror du pegede på at du er faldet i igen.
Så prøv at gå ud i den skov igen, om natten så at sige, UDEN AMF. Så er jeg ret sikker på at du kan finde rundt.

Hvorfor? fordi du ikke skal lade dig tryne sådan. Du skal kunne gå ud i skoven hvis det passer dig!
.. jeg er tidligere misbruger førhen var det ca hver 2 dag jeg tog det, og det stod på i knap 12 år, men nu kan jeg falde i , men (7 9 13)..HAR JEG FOR DE SIDSTE PAR MDR KUN VÆRET I 3 GANGE!!!! så der er en stor forskel.
jeg gir dig helt ret ang : det du skrev, om at turde være sig selv, og jeg ved godt det er noget pjat, ikke at turde tage i skoven om natten, men der går vist et stk. tid for mit vedkommende, før jeg er blevet "helt normal", :roll: :hm: :hm: :hm: :hm: :hm: :yeah: :yeah:

Titel:
Medlem

Alt muligt respekt for din historie, men kan du ikke tage og skrive ordentligt, bruge den normale skriftstype - kursiv, fed og understreget er noget man bruger for at fremhæve ting - og desuden så stop med at spamme smileys.

Jeg mener intet ondt og kan godt se du er ny, men nu har du efterhånden skrevet nok indlæg til at gå mig på nerverne.

God vind fremover.

Titel: ..
Medlem

chrismaria efter det du skriver her : jeg er tidligere misbruger førhen var det ca hver 2 dag jeg tog det, og det stod på i knap 12 år,
og så det her : men der går vist et stk. tid for mit vedkommende, før jeg er blevet "helt normal så siger jeg bare... du skal nok ikke regne med at blive helt normal som du var dengang du startet på det der....

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Beebob - Bob-bob-bob-bee
Til at starte med vil jeg gerne give moowgli ret. Jeg har i hvert fald svært ved at sætte mig i din situation. Husk punktum og komma ellers opstår der en masse selvmodsigelser eller hvad det er.. jeg kan i hvert fald lægge fri fantasi til
Du prøver bare det bedste du kan og vil.

Ja, der er forskel på hver anden dag (i tolv år) og 3 gange på en måned i flertal.

Nu siger du stor. Hvor stor? Eller rettere - hvor vil du så sætte grænsen? Sæt den hellere nu end senere i hvert fald.

chrismaria skrev:
HAR JEG FOR DE SIDSTE PAR MDR KUN VÆRET I 3 GANGE!!!!

Hvorfor råber du? Jeg vidste det ikke...

Til sidst vil jeg lige sige at jeg overhovedet ikke synes der er noget pjat ved ikke at turde tage i skoven om natten. Men du må lige afgøre med dig selv hvad du var bange for i skoven.
Hvis nu du ryster på hovedet over hvad det kunne være så kunne det være at du skulle se på den stemning, når du ryster på hovedet eller hvad du nu gør, og sammenligne den med at vælge om du skulle sniffe en bane. Muligheden er der jo altid.

håber det hjælper.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]