MaroK skrev:
Jeg har tilladt mig at opsnappe lidt om dig udfra dine få indlæg. Jeg tror godt du kan styre det, men det kræver viljen - den vil vokse sig større - men de første nøk (som at skrive her, vil mange mene) vil være dig selv. Det er først senere at du ser det slet ikke er dig selv.
det er det du skal se, for at vide at der er fremskridt. Det går op for en hen af vejen, at man faktisk ikke er så skide god mod andre. Det skal du i hvert fald vide. Nu ved jeg ikke hvor tit du tager amfetamin, men jeg tror du pegede på at du er faldet i igen.
Så prøv at gå ud i den skov igen, om natten så at sige, UDEN AMF. Så er jeg ret sikker på at du kan finde rundt.
Hvorfor? fordi du ikke skal lade dig tryne sådan. Du skal kunne gå ud i skoven hvis det passer dig!
.. jeg er tidligere misbruger førhen var det ca hver 2 dag jeg tog det, og det stod på i knap 12 år, men nu kan jeg falde i , men (7 9 13)..HAR JEG FOR DE SIDSTE PAR MDR KUN VÆRET I 3 GANGE!!!! så der er en stor forskel.
jeg gir dig helt ret ang : det du skrev, om at turde være sig selv, og jeg ved godt det er noget pjat, ikke at turde tage i skoven om natten, men der går vist et stk. tid for mit vedkommende, før jeg er blevet "helt normal",

:yeah: :yeah: