Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jun 2025 04:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hell right now
Sagen er den, jeg vil gerne holde en lang pause på 3 måneder til et halvt år, hvor jeg ikke tager noget, især pga jeg skal til at koncentrerer mig lidt mere om mine studier.
Hmm er der ikke nogle der har nogle gode råd til hvordan man kommer ud af sådan et misbrug, synes lidt det går galt hver gang jeg drikker et par øl i weekenderne, mens nogle andre sidder og tager lidt narko.
Nogle gange resulterer det i jeg bare tænker FUCK DET, og lægger en streg op,bliver tit til flere, når man først har taget den første.
Hvilket jeg så fortryder inderligt dagen efter, da jeg jo så skal starte med at tælle dage fra day 1 igen. :D
Synes selv jeg er begyndt at slappe godt af her på det sidste, men jeg har aldrig taget mere end jeg har gjort de sidste to måneder.
Det føltes bare ikke sådan, i kender det sikkert, hmm de dage der går efter man har taget noget føltes som meget længere tid end det engentlig er, og det er også lidt problemet ligger.
Har i evt. nogle rigtig gode råd til hvordan jeg kan komme ud af det, uden at tænke så meget over det.
Hmm ved godt det jo bare handler om at være stærk, og lade være, det er bare ikke altid lige til.
Ps. afvænning er udelukket.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Danmark
Hold dig fra dem der tager stoffer og de fester hvor der er stoffer.

Sådan kom jeg ud af mit misbrug.

Der er andet i livet end at lamme sig hver weekend!

Ved godt det kan være svært hvis dine gode venner også tager stoffer,

men så må i jo tage en alvorssnak om det.

Held og lykke herfra :wink:

Titel: ....
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hell right now
Jep, men mine venner tager ikke særlig mange stoffer, det er tværtimod dem vi omgås engang imellem, er meget uvis om der er stoffer der hvor jeg kommer i weekenden, inden jeg kommer.
Har sagt nej flere gange før til stoffer, hvor jeg har været stiv, den glippede bare igår, og for 2 uger siden.
Har i øvrigt en rigtig kammerat jeg har kendt siden, jeg var 8 måneder gammel, som ikke tager stoffer.
Han plejer at holde mig væk fra det, når jeg bliver lidt fuld.
Ved godt det handler om viljestyrke.
Har dog trods alt lagt hashen på hylden, som jeg røg næsten hver dag i 8 måneder, nu er det bare stoffernes tur, og det viser sig at være et større problem.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Danmark
Okay, dem jeg tog stoffer med dengang jeg tog meget, var ikke mine rigtige venner men bare nogen jeg hang ud med. Hold dig til din ven du har kendt altid, du vil fortryde hvis du mister ham fordi du bare godt kan li' at være blæst. Jeg fortryder de par år jeg brugte på at være blæst hver weekend og ignorerede de gamle rigtige venner som var der for en.

Håber du forstår hvad jeg mener. ?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

En form for fysisk træning, det giver psykisk overskud og mere energi

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]