Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 09 jul 2025 06:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ringkøbing, vestjylland
Når jeg sniffer fucker min tunge fuldstændig op.. alle mine smagsløg hæver op??
Nogen Løsninger?
Hilsen Blondiinen 8)

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: imellem dine øre, og bag dine øjne^
ja - sunde stimulanser:) planter etc

resten slidder på dig

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Mon ikke det er fordi du leger/bevæger med din tunge så meget, at du næste dag vil være hævet.. Det har jeg ihvertfald oplevet utallige gange...

Løsning: Hold din tunge i ro, tænk over det engang i mellem næste gang du indtager stimulanser...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Det har jeg aldrig oplevet. Jeg syns at jeg mister mine. Cool med en pige på psy. Og velkommen til :wink:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tror mange af os har samme problem. Her i sidste uge var jeg på MDMA, og jeg fik de værste sår, jeg nogensinde har haft. Begge siderne af kinderne fra flænset og hele den ene side af tungen var ét stort sår. I 6 dage kunne jeg ikke spise normalt og knap nok snakke, fordi det gjorde så freaking ondt.

Prøv evt. med tyggegummi. Så burde du i hvert fald ikke tygge på tungen med tænderne, som jeg gjorde sidst. :S

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Gæst skrev:
Tror mange af os har samme problem. Her i sidste uge var jeg på MDMA, og jeg fik de værste sår, jeg nogensinde har haft. Begge siderne af kinderne fra flænset og hele den ene side af tungen var ét stort sår. I 6 dage kunne jeg ikke spise normalt og knap nok snakke, fordi det gjorde så freaking ondt.

Prøv evt. med tyggegummi. Så burde du i hvert fald ikke tygge på tungen med tænderne, som jeg gjorde sidst. :S

Du har ikke været spor pæn at se på hrehe

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Hvordan kan det være, at man tilsyneladende ikke kan styre sin munds bevægelser på stimulanser? (har ikke selv prøvet det)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

And skrev:
Hvordan kan det være, at man tilsyneladende ikke kan styre sin munds bevægelser på stimulanser? (har ikke selv prøvet det)

Det kan man også godt hvis man bare tænker sig om. Jeg har taget kiks og mdma i meget høje doser og har aldrig nogensinde bidt mig selv i læben eller mine kinder. Kender nogle der har bidt deres læber til blods, ved ikke lige hvad der sker.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
And skrev:

Jeg formoder det er pga. overstimulation af div. receptorer og et tegn på et såkaldt seretonin syndrom hvilket folk godt ka' få ved heftig omgang med forskellige stimulanser, herunder coke, speed, mephedrown osv. (listen er lang) Hvordan det hænger sammen med ens kæbeparti ved jeg dog ikke (noget med nerver?)

Att Blondiinen:Jeg tror HopIFjord har fat i den lange ende her mht. din tunge (Heftig rygning ka' også medvirke) Men generelt vil jeg sige at, ka' man ikke lide de bivirkninger der er ved stimulanser, bør man stoppe med at bruge dem eller skære ned på dosis.. Der er ikke nogen tricks til at undgå dem som jeg vil anbefale.. Det skulle da lige være at spise sundt så :D

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Er det ikke fordi man bliver så tør i munden at ens smagsløg er så "dovne" dagen efter?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Det kan også være en allergisk reaktion mod et indholdsstof i det du sniffer.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Slutter mig til HopIFjordeN. Har selv prøvet både på Ecstasy/MDMA og Amfetamin at min tunge begynder at køre rundt i munden, men har så taget mig selv i det og lige slappet af. Før i tiden blev mine læber også helt smadret fordi jeg slikkede på dem, men det er jeg også holdt op med. Du skal bare lige tænke over det, og koncentrere dig om at lade være. Til sidst vil du automatisk holde den i ro :)

Junior medlem

Har samme problem, det er dog mest på spidsen af tungen. Fandt ud at det er fordi jeg tygger på min egen tunge når jeg tweaker. Spis evt tyggegummi når du er på snitter.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Under byen
Jeg vil anbefale at bombe (sluge) stoffet, med så lidt kontakt til mundens slimhinder som muligt. Det gælder især om at UNDGÅ at smøre fx methylon under tungen, for den kan hæve op og spytkirtlerne synes at begå selvmord. Det gør slemt nas, som om de bagerste tænder arbejder sig ud. Det kan godt være der er tale om reaktion på urenheder i stoffet, men alligevel..

Snifning virker bemærkelsesværdigt let, hvis man kan udholde den umiddelbare stikken i næsefløjene. Men klart et godt råd: Snif noget vand eller saltvand (1%) 5-10 minutter efter stoffet, og synk skidtet. Derved renses næsen og bihulen, og man undgår den værste irritation og klumper der tar timer om at optages i kroppen. :)

Og generelt bare lad være med at drugge så tit!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Lakhippien skrev:
Jeg vil anbefale at bombe (sluge) stoffet, med så lidt kontakt til mundens slimhinder som muligt. Det gælder især om at UNDGÅ at smøre fx methylon under tungen, for den kan hæve op og spytkirtlerne synes at begå selvmord. Det gør slemt nas, som om de bagerste tænder arbejder sig ud. Det kan godt være der er tale om reaktion på urenheder i stoffet, men alligevel..

Snifning virker bemærkelsesværdigt let, hvis man kan udholde den umiddelbare stikken i næsefløjene. Men klart et godt råd: Snif noget vand eller saltvand (1%) 5-10 minutter efter stoffet, og synk skidtet. Derved renses næsen og bihulen, og man undgår den værste irritation og klumper der tar timer om at optages i kroppen. :)

Er der nogle der gør det? Det er jo helt fucked.

Her omkring, er folk også begynd at smøre mephedrone på tandkødet, dagen efter kan de pille dødt hud af! :life:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Cooker skrev:
Lakhippien skrev:

Er der nogle der gør det? Det er jo helt fucked.

Her omkring, er folk også begynd at smøre mephedrone på tandkødet, dagen efter kan de pille dødt hud af! :life:

Du må for alt i verden forhindre dem i at smøre det rundt i munden! Det lyder meget usundt det der.

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Cooker skrev:

Med den beskrivelse vil jeg anbefale at man bare holder sig fra skidtet! Find noget bedre narko eller lad være.

Hilsen Fanny

Medlem

I forbindelse med emnet.

Mit råd er: Ingen mdma/ecstasy uden 2/3 stykker tyggegummi. Så undgår man altid at gnaske sig i tunge og kinder, og man bemærker alligevel ikke tyggegummiet når man er påvirket. :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
Tja har selv haft mine skær tænder på dengang jeg var flyvende men man skal bare holde i tankerne man lige skal tage det roligt. Hvis din tunge eller andet i eller ved din hals hæver når du tager noget bør du holde dig fra det. Det kunne jo også være en allergisk reaktion og hvis tungen hæver nok har man et seriøst problem.

8)

Medlem
Brugeravatar

Audhumla skrev:
I forbindelse med emnet.

Mit råd er: Ingen mdma/ecstasy uden 2/3 stykker tyggegummi. Så undgår man altid at gnaske sig i tunge og kinder, og man bemærker alligevel ikke tyggegummiet når man er påvirket. :)

Hvordan kan i holde ud at tygge på tyggegummi, i en ecstasyblæser og hvorfor tygger i, i jeres læber, kinder og tunge når i er fucked ? Fordtår det ikke, det har jeg aldrig gjort :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]