Sagen er den, jeg vil gerne holde en lang pause på 3 måneder til et halvt år, hvor jeg ikke tager noget, især pga jeg skal til at koncentrerer mig lidt mere om mine studier.
Hmm er der ikke nogle der har nogle gode råd til hvordan man kommer ud af sådan et misbrug, synes lidt det går galt hver gang jeg drikker et par øl i weekenderne, mens nogle andre sidder og tager lidt narko.
Nogle gange resulterer det i jeg bare tænker FUCK DET, og lægger en streg op,bliver tit til flere, når man først har taget den første.
Hvilket jeg så fortryder inderligt dagen efter, da jeg jo så skal starte med at tælle dage fra day 1 igen.
Synes selv jeg er begyndt at slappe godt af her på det sidste, men jeg har aldrig taget mere end jeg har gjort de sidste to måneder.
Det føltes bare ikke sådan, i kender det sikkert, hmm de dage der går efter man har taget noget føltes som meget længere tid end det engentlig er, og det er også lidt problemet ligger.
Har i evt. nogle rigtig gode råd til hvordan jeg kan komme ud af det, uden at tænke så meget over det.
Hmm ved godt det jo bare handler om at være stærk, og lade være, det er bare ikke altid lige til.
Ps. afvænning er udelukket.