Haha... det er jo helt sindssygt, så mange spørgsmål du har. Men jeg stener og koger lige tilpas meget.

Mod tømmermændene: Mad (især bananer og kakao), mere søvn, et bad, evt. en joint til at falde til ro.
Amf virker meget længere end 6 timer. Du har det bare ikke lige fedt efter så mange timer - det virker dog stadig i kroppen.
Det svier i næsen, fordi det er cuttet op med noget, der svier. Amf sviger nemlig ikke i sig selv.
Som regel får du den bedre kvalitet som klumper/klumpet pulver og en stærk kemisk stank. Det er dog ingen garanti.
Du får sikkert ondt i maven, fordi du ikke spiser ordentligt, og din mave trækker sig sammen.
En overdose kan jo være flere ting. Hvis ikke det er en dødelig overdosis, er en overdosis vel bare en dosis, der er for høj og derfor bliver ubehagelig eller sundhedstruende. Som du sikkert ved, er det forholdsvist nemt at styre doser af amf og undgå overdoseringer.
Bøden er ca. 3500 for besiddelse af en vis mængde amf. Det er ikke for hvert gram, så det er den samme bøde, om du bliver taget med 0,5 eller 9,6 gram.
Politiet er begyndt at blive mere fokuserede og få flere ressoucer til at narkoteste folk i trafikken, og man vil helt sikkert godt kunne miste sit kørekort, så pas på med det.
Jeg mener, at det er over 50 gram, du skal have for at få en af de hårdere domme, men hæng mig ikke op på det. Hvis du fx har en vægt liggende og små poser, kan du sikkert straffes hårdere for mindre, fordi det bliver opfattet som bevis på besiddelse med henblik på videresalg.
Der er ikke nogen ting, der direkte modvirker amf - og slet ikke sodavand. Det kommer da ud i blodet, men noget af det ryger direkte ud i urinen. Det betyder dog ikke, at du får noget ud af at gå og holde dig.
Noget af speeden bliver optaget i selve slimhinderne i næsen, men for det meste ryger det også ned igennem halsen, hvor det ender med at blive optaget gennem mavesystemet, sandsynligvis i tyndtarmen.