Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jun 2025 23:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hejsa alle sammen!

1.
-Jeg tænkte på om der er nogen ting som kan hjælpe mod en amf tømmermænd som man får dagen efter?
Jeg plejer at vågne kl lort om morgen og ik kan sove, og er total frisk resten af dagen, men har så dog også pænt nedtur på + ondt i maven, men er stadig beruset af det, for er frisk og snakker, ryger og drikker ligeså meget vand som jeg gør når jeg tager det!

2.
-Hvordan kan det egentlig være det ikk er ude af kroppen efter nogle timer's søvn? Amf virker jo kun de 6 timer's tid? men okay når jeg er på det plejer jeg at ligge vågen til kl 6-7 stykker om morgen og vågner ca kl 8-9 og så er det altså et godt par timer siden jeg tog det!

3.
-Hvorfor svier det i næsen? Betyder det at det er dårligt eller?

4.
-Er der på nogen måde man kan se, lugte eller smage om det er godt eller dårligt? Eller skal man bruge sådan en test?

5.
-Hvorfor får man ondt i maven?

6.
- Hvor meget er en overdosis ? Og hvad skal man gøre hvis uheldet er ude?

7.
- Er bøden virkelig 3500kr per gram?

8.
- Tester politiet nogensinde om man pårvirket af stoffer? Og hvad sker der hvis man bliver taget mens man køre bil?

9.
- Hvor meget skal man have på sig for at ryge i spjældet/ påtegnes for en "drug dealer" ?

10.
- Er der nogen ting som modvirker effekten af amf? Har hørt at sodavand skulle modvirke det? Hvad hvis man pisser meget ryger effekten så ikk også hurtigere fordi det ryger med ud i pisset? Eller kommer det ud i blodet når man sniffer?

11.
- Hvor ryger amf'en egentlig hen efter det er kommet op i næsen?

Og ja er på amf nu den eneste grund til jeg overhovedet gider og skrive så meget!
, Begynder at skrive total lange romaner når jeg er på det!

På forhånd tak for alle svarene og jeres tålmodighed til at læse mine spørgsmål!

Mvh Nick

Ps. God weekend til jer alle!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Haha... det er jo helt sindssygt, så mange spørgsmål du har. Men jeg stener og koger lige tilpas meget. :D

Mod tømmermændene: Mad (især bananer og kakao), mere søvn, et bad, evt. en joint til at falde til ro.

Amf virker meget længere end 6 timer. Du har det bare ikke lige fedt efter så mange timer - det virker dog stadig i kroppen.

Det svier i næsen, fordi det er cuttet op med noget, der svier. Amf sviger nemlig ikke i sig selv.

Som regel får du den bedre kvalitet som klumper/klumpet pulver og en stærk kemisk stank. Det er dog ingen garanti.

Du får sikkert ondt i maven, fordi du ikke spiser ordentligt, og din mave trækker sig sammen.

En overdose kan jo være flere ting. Hvis ikke det er en dødelig overdosis, er en overdosis vel bare en dosis, der er for høj og derfor bliver ubehagelig eller sundhedstruende. Som du sikkert ved, er det forholdsvist nemt at styre doser af amf og undgå overdoseringer.

Bøden er ca. 3500 for besiddelse af en vis mængde amf. Det er ikke for hvert gram, så det er den samme bøde, om du bliver taget med 0,5 eller 9,6 gram.

Politiet er begyndt at blive mere fokuserede og få flere ressoucer til at narkoteste folk i trafikken, og man vil helt sikkert godt kunne miste sit kørekort, så pas på med det.

Jeg mener, at det er over 50 gram, du skal have for at få en af de hårdere domme, men hæng mig ikke op på det. Hvis du fx har en vægt liggende og små poser, kan du sikkert straffes hårdere for mindre, fordi det bliver opfattet som bevis på besiddelse med henblik på videresalg.

Der er ikke nogen ting, der direkte modvirker amf - og slet ikke sodavand. Det kommer da ud i blodet, men noget af det ryger direkte ud i urinen. Det betyder dog ikke, at du får noget ud af at gå og holde dig.

Noget af speeden bliver optaget i selve slimhinderne i næsen, men for det meste ryger det også ned igennem halsen, hvor det ender med at blive optaget gennem mavesystemet, sandsynligvis i tyndtarmen.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Citat:
Som regel får du den bedre kvalitet som klumper/klumpet pulver og en stærk kemisk stank. Det er dog ingen garanti.

Nu har jeg da ellers hørt op til flere gange herinde på boardet at det ikke skal lugte af noget? :) Hmm.

Citat:
Bøden er ca. 3500 for besiddelse af en vis mængde amf. Det er ikke for hvert gram, så det er den samme bøde, om du bliver taget med 0,5 eller 9,6 gram.

Synes måske lige du skulle læse bødetaksterne igennem igen. :)
http://www.justitsministeriet.dk/filead ... /skema.pdf

-0,9 gram - 3000
1-2,9 gram - 6000
3-4,9 gram - 8000.

Og de bliver højere hvis det ikke er et førstegangtilfælde. :shock:

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Citat:
8. - Tester politiet nogensinde om man pårvirket af stoffer? Og hvad sker der hvis man bliver taget mens man køre bil?

Du bliver forhåbentlig pryglet! Man kører ikke bil når man er påvirket.

Hilsen Fanny

Titel:
Medlem
Brugeravatar

med hash som undtagelse.. hvordan skal vi ellers komme hjem fra staden? :lol: :roll:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langt væk
agjoey skrev:
med hash som undtagelse.. hvordan skal vi ellers komme hjem fra staden? :lol: :roll:

Idiot!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Prøv nu bare at forklare mig om hvad der er forkert i det. Hvis jeg er så hammrende seriøs. Negative abekat

Senest rettet af agjoey 06 okt 2007 16:27, rettet i alt 1 gang.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

kemal skrev:
Nu har jeg da ellers hørt op til flere gange herinde på boardet at det ikke skal lugte af noget? :) Hmm.

Ja, men det kan man roligt gå ud fra, at det gør alligevel. Hvis det ikke lugter, er det gerne noget skod.

Citat:
Synes måske lige du skulle læse bødetaksterne igennem igen. :)
http://www.justitsministeriet.dk/filead ... /skema.pdf

-0,9 gram - 3000
1-2,9 gram - 6000
3-4,9 gram - 8000.

Og de bliver højere hvis det ikke er et førstegangtilfælde. :shock:

Puha! Havde helt glemt, hvor slemt det var blevet.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Minimal skrev:
Der er ikke nogen ting, der direkte modvirker amf - og slet ikke sodavand. Det kommer da ud i blodet, men noget af det ryger direkte ud i urinen. Det betyder dog ikke, at du får noget ud af at gå og holde dig.

Jeg synes at hash modvirker amf. Det gør mig træt, sulten samt fjerner skrympedilleren. Har endda oplevet at det fjernede amf kvalmen ;)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Resist skrev:
Jeg synes at hash modvirker amf. Det gør mig træt, sulten samt fjerner skrympedilleren. Har endda oplevet at det fjernede amf kvalmen ;)

Det må jeg da give dig ret i. Jeg tænkte bare, at intet rent kemisk går ind og modarbejder hashen direkte, sådan så amfetamin ikke gør sin effekt mere.

Titel:
Medlem

Minimal skrev:
Det svier i næsen, fordi det er cuttet op med noget, der svier. Amf sviger nemlig ikke i sig selv.

Det kan jeg afkræfte.

Amf svier i næsen i sig selv. Mit husdyr har i perioder haft adgang til analyserent amf, og det sved sgu lidt i snuden. Meget heftig virkning.
Pulveret er helt hvidt, lugtfrit og har ikke perlemorsglans.
Så skulle det være på plads

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Sparg skrev:
Minimal skrev:

Det kan jeg afkræfte.

Amf svier i næsen i sig selv. Mit husdyr har i perioder haft adgang til analyserent amf, og det sved sgu lidt i snuden. Meget heftig virkning.

Af ren interesse, hvad med smagen?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Sparg skrev:
Det kan jeg afkræfte.

Så må du have en tøsenæse, for det svider nærmest slet ikke i forhold til meget af det cuttede, og det gør ikke rigtig ondt. Men det er klart, at man sagtens kan mærke, at det kommer op, og det er da mindre behageligt end fx coke.

Titel:
Medlem

Resist skrev:

Af ren interesse, hvad med smagen?

Det smager som den slags gør, helvedes bittert.
Ikke nogen decideret "kemisk" smag

Titel:
Medlem

Minimal skrev:
Sparg skrev:
Det kan jeg afkræfte.

Så må du have en tøsenæse, for det svider nærmest slet ikke i forhold til meget af det cuttede, og det gør ikke rigtig ondt. Men det er klart, at man sagtens kan mærke, at det kommer op, og det er da mindre behageligt end fx coke.

Det er muligt at det svider mindre end det cuttede. Men din sammenligning med cola kan jeg ikke følge. Nu var husdyret i den beskrevne situation faktisk ret så heldig, også at falde over noget lige så rent kokain. Og det sved faktisk slet ikke i snudeskaftet. Det havde dog en svagt sødlig ester-lugt. Farven var helt hvid med flot perlemorsglans.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: nær vrå på landet
hvis du har tømmermænd dagen der på med amf kan det være fordi kvaliteten ikke er speciel god, jeg har aldrig haft tømmermænd på god amf, og jeg har heller ikke det store problem med og sove.
det kan også være fordi du har haft kørt for længe så du er overtræt og irreteret.
og igen hvorfor du ikke falder i søvn kan igen være overtræthed, det kan være du stadig køre på 18 tanker i sekundet hvilket kan gøre det svært for dig og falde til ro.

men det kan også være andre ting da vi alle har hver vores reaktion på diverse rusmidler.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Sparg skrev:
Det er muligt at det svider mindre end det cuttede. Men din sammenligning med cola kan jeg ikke følge. Nu var husdyret i den beskrevne situation faktisk ret så heldig, også at falde over noget lige så rent kokain. Og det sved faktisk slet ikke i snudeskaftet. Det havde dog en svagt sødlig ester-lugt. Farven var helt hvid med flot perlemorsglans.

Det er jo også det, jeg skriver. :) At amf altid er mindre behageligt at indtage end coke. Coke gør jo hverken ondt eller river på nogen måde.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: nær vrå på landet
Minimal skrev:
Sparg skrev:

Det er jo også det, jeg skriver. :) At amf altid er mindre behageligt at indtage end coke. Coke gør jo hverken ondt eller river på nogen måde.

jo nogen gange, men den gang jeg gjorde i snitter var jeg nu mere til den hurtige, godt med lidt extra knald på

Titel: Uhadada...
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tommerup, Fyn
Syntes fandeme det er rart, at der er så mange med gode råd!
Jeg var ellers helt stoppet, dog med en stadig trang til det, når gutterne er samlet... Men tror lige, at jeg vil teste nogle af jeres "husmands" råd

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]