Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 04:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Drømmeland<3
Hej alle sammen.

Jeg vil godt prøve at eksperimentere med stoffet E. Jeg har stor respekt for stoffer og har ret meget paranoia over at prøve dem. Men alligevel SKAL de prøves. Ved ikke om det er lovligt at spørge om herinde, men hvilke slags E ville være bedst at prøve som første gang, når man har noia på over det? Ville det give negative bivirkninger? Altså er bange for at få et bad trip pga. jeg har så stor respekt og er bange for dem. Kunne i give nogle forslag ville det være super! :D

Det skal også lige siges at jeg engang har røget hash i ca. 2år. Men det er snart 3år siden. Har prøvet amf (skal lige siges at det ikke havde den vilde effekt på mig), og ellers ikke andet.

Hilsen den uerfarende. ( Jeg har desværre ikke helt styr på hvor man skal skrive de forskellige ting henne i de forskellige forum's, så hvis det er skrevet i et forkert forum, må i meget gerne informere mig om det)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
heY marleena.

først og fremmest vil jeg råde dig til at tjekke dette link http://www.psychedelia.dk/wiki/index.php/MDMA

linket handler om mdma som er det aktive stof i ecstasy piller.

men problemet ligger i at mdma ikke er særlig skadeligt i sig selv men det er e piller som regel da man aldrig kan vide hvad der er i.

men man kan osse købe nogle EZ test kit til at teste dine piller med så man ikke får uønskede stoffer med.

og ja, det gælder om at udvise stor respekt for mdma af adskillige grunde (henviser til link)

selve mdma trippet kan komme utrolig meget bag på en da bodyloadet kan være ret så hårdt i forehold til amf.

men vær så venlig at læse linket da det nok vil besvare de fleste spørgsmål du sidder inde med og derefter vende tilbage hvis du vil vide mere om praksis.

og til sidst.

mdma har et utrolig stort potientiale i sig men de fleste forstår bare ikke at bruge det da de fleste bare vil være "koksede"

men pas på med det da man hurtigt bliver psykisk afhængig af det.
og hvis du kan så skaf den rene vare mdma i krystalform, da det vil formindske din frygt for evt. uheld utrolig meget.

bare spørg løs efter du har læst linket. :D

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
DON'T DO DRUGS, KIDDOE! CHOOSE LIFE!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Hvis du på trods af UTALLIGE opråb, alligevel vælger at tage ecstasy, så hop ind på http://www.pillreports.com

Spørgsmål om diverse ecstasy-piller er forbudt her!

Jeg synes paranoia over at tage stoffer, lyder som et dårligt udgangspunkt.

Ecstasy (læs: mdma) er for mig lækrest i små festlige sammenhænge, 4-5 mennesker med god musik, hygge, stearinlys og masser af lækker let mad og slik! Ryg evt. en joint bagefter! Det er dejligt afslappende og gør comedown mere smooth og udholdeligt.

God fornøjelse!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

bare husk at kontrollere dit forbrug og husk at det bare er et trip, plus gør det sjælent :)

Titel: Endelig ^^
Junior medlem
Brugeravatar

Eiij jeg havde en skøn oplevelse. Tog E i går aftes med en veninde. Røde damer var det. Først var jeg meget bange, men så tog jeg mig endelig sammen og fik taget det. Jeg følte mig ikke specielt ''helte-agtig'' som mange beskriver det, men nærmere kærlig og meget social. Måske alt for meget. Fik snakket med næsten alle omkring mig, og var meget glad. Fik så kvalme længere ud på aftenen da jeg sammentidig også gik til den med shots, men ellers var det nice. Pillen virkede ikke så jeg kan sige wow af det, der skal jeg måske prøve de blå istedet for.?

Nå men jeg var ihvertfald blæst nok til at tage med min veninde, hjem til de 2 søde dejlige fyre og ligge og nusse med dem. Det var rart. Er lige kommet hjem nu, og har en smule ondt i hovedet og maven. Hehe. Så nu fik jeg endelig prøvet det, og det skal helt klart prøves igen. Selvfølgelig med manér:D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Marleena skrev:
Eiij jeg havde en skøn oplevelse. Tog E i går aftes med en veninde. Røde damer var det. Først var jeg meget bange, men så tog jeg mig endelig sammen og fik taget det. Jeg følte mig ikke specielt ''helte-agtig'' som mange beskriver det, men nærmere kærlig og meget social. Måske alt for meget. Fik snakket med næsten alle omkring mig, og var meget glad. Fik så kvalme længere ud på aftenen da jeg sammentidig også gik til den med shots, men ellers var det nice. Pillen virkede ikke så jeg kan sige wow af det, der skal jeg måske prøve de blå istedet for.?

Nå men jeg var ihvertfald blæst nok til at tage med min veninde, hjem til de 2 søde dejlige fyre og ligge og nusse med dem. Det var rart. Er lige kommet hjem nu, og har en smule ondt i hovedet og maven. Hehe. Så nu fik jeg endelig prøvet det, og det skal helt klart prøves igen. Selvfølgelig med manér:D

selvom man ikke må diskutere piller, så lad være med at tage de blå, de er elendige... dem du omtaler har jeg osse hørt skulle indeholde mcpp hvilket heller ikke er sundt.. og sidst men ikke mindst, de gule er speed'ede..

vælg pillerne med omtanke hvis du ikke har mulighed for at få fat på den rene vare... og husk, mindst 1 måneds mellemrum per tur for ellers forsvinder magien.

tænk dig nu om fremover og tillykke med oplevelsen.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Tillykke med din dåb, Marleena! Lyder som en rar introduktion til mdma's verden.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Ved ikke om det bare er mig der har misfostået noget, men skal man ikke passe en del på med MDMA og Alkohol blandet sammen??

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Hej Marlene.

Den frygt du snakker om, er jeg ret sikker på er kommet på baggrund af din mangel på viden. Man frygter altid det ukendte, og for dig var det ukendte E. Du tager ikke ecstasy, for derefter at begynde på shots, det er ret dumt, og noget som generalt kun er "forbeholdt" erfarne brugere, da alkohol kan medvirke til de-hydrering og over-ophedning.

Det er ikke for at punk'e dig, men bare lidt hård Harm Reduction.

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Marleena skrev:
Nå men jeg var ihvertfald blæst nok til at tage med min veninde, hjem til de 2 søde dejlige fyre og ligge og nusse med dem. Det var rart.

:mrgreen: Det lyder sandelig som om du har hygget dig!

Tillykke med din "jomfru-tur"! Og husk nu ikke at tage det for tit!

Hilsen Fanny

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jaspar skrev:
Hej Marlene.
Den frygt du snakker om, er jeg ret sikker på er kommet på baggrund af din mangel på viden. Man frygter altid det ukendte, og for dig var det ukendte E.

Hmm er man ikke altid lidt nervøs? Jeg havde læst side op og side ned inkl. en bog om det... alligevel var jeg ved at skide grønne grise og ikke helt sikker på om jeg ville dø... De mange skræmmekampagner virker desværre lidt tror jeg... Den nervøsitet forsvandt dog ret pludseligt efter ca 3 kvarter :lol:

Jaspar skrev:
Du tager ikke ecstasy, for derefter at begynde på shots, det er ret dumt, og noget som generalt kun er "forbeholdt" erfarne brugere, da alkohol kan medvirke til de-hydrering og over-ophedning.

Det er ikke for at punk'e dig, men bare lidt hård Harm Reduction.

Og alkoholen kan også sløre ens evne til at handle fornuftigt, så som at indtage endnu mere osv... Personligt foretrækker jeg den rene rus og drikker sjældent andet end vand og juice imens... sker jeg begynder at drikker lidt når jeg kommer ned igen...

Og Marlene, rart at læse der stadig er nogen som tænker sig om før de kaster sig ud i det :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

waggafnipsen skrev:
og husk, mindst 1 måneds mellemrum per tur for ellers forsvinder magien.

Nærmere 2.

Titel: Ja
Junior medlem
Brugeravatar

Tjaah :D Det var ihvertfald en dejlig oplevelse. Vidste heller ikke om det ville gå helt galt med alle de shots. Men gjorde det heldigvis ikke. Men skal jeg nok huske til en anden gang, da jeg kun drak omkring 1½L vand gennem hele aftenen.

Skal ud igen i dag ( Her om snart hehe ), skal på cocktail bar og Amagerbio. Men jeg tager den med ro, da jeg ikke er kommet helt ovenpå endnu. Drikker en masse vand :D

Det skal lige siges at jeg ikke synes at røde damer er det værd at tage, for så at vågne op til en ''nedtur''.

Titel: Re: Ja
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Marleena skrev:
Skal ud igen i dag ( Her om snart hehe ), skal på cocktail bar og Amagerbio. Men jeg tager den med ro, da jeg ikke er kommet helt ovenpå endnu. Drikker en masse vand :D

Det er aldrig en god ting at tage ecstasy to dage i træk. Hvis du tager ecstasy i dag vil du slet ikke få den samme magiske følelse, på anden dagen. Desuden er det på ingen måde sundt at tage det to dage i træk
Marleena skrev:
Det skal lige siges at jeg ikke synes at røde damer er det værd at tage, for så at vågne op til en ''nedtur''.

Psychedelia er ikke til diskussion omkring ecstasypiller.

Titel: Re: Ja
Junior medlem
Brugeravatar

FlæmMing skrev:
Marleena skrev:

Det er aldrig en god ting at tage ecstasy to dage i træk. Hvis du tager ecstasy i dag vil du slet ikke få den samme magiske følelse, på anden dagen. Desuden er det på ingen måde sundt at tage det to dage i træk
Marleena skrev:

Psychedelia er ikke til diskussion omkring ecstasypiller.

Jeg skal heller ikke tage ecstacy i dag. Skal kun ud og få mig nogle cocktails men så alligevel huske at drikke vand, da jeg stadig ikke er helt frisk. ;)

Okay så ved jeg det. Jeg beklager.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

og forresten, det er normalt at få nedtur på dagene efter mdma..

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

waggafnipsen skrev:
og forresten, det er normalt at få nedtur på dagene efter mdma..

Det tror jeg så sandeligt på! ^^

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Karma skrev:
Tillykke med din dåb, Marleena! Lyder som en rar introduktion til mdma's verden.

Jamen jo tak :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
...

Senest rettet af Xtreme 31 mar 2011 00:47, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Xtreme skrev:
Jeg tog de samme piller som du omtaler her i fredags.

Det var også min første oplevelse med ecstasy.

Tog 3 - 4 piller henover aftenen. Synes sgu de virkede okay, og havde ingen nedtur på næste dag. Så alt i alt, great succes :D

Ahhhh det var noget helt andet med mig.:D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]