Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 13:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Aalborg
Jamen her kan i se hva der sker :O
Havde ikke provokeret eller noget her til aften - men *PoW* 13 sting lige over læben, ville gerne smide et billed op, men fatter ik lige at få det til at virke..

Fuck alcohol - vildere stille og rolige fester hvor folk bare sidder og har det godt (:[/img]

Titel:
MEGATRON

Forstår ikke , fik du tæv af dig selv eller af en anden?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Selvom det nyder som en nederen oplevelse er jeg stærkt uenig. Alkohol er guld.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Alkohol er i den henseende som ethvert andet stof. Det skal behandles med fornuft og respekt, ellers giver det én en lærestreg man ikke lige glemmer. Mit største problem med alkohol er at jeg bliver så mega liderlig af det, især hvis min kæreste er med, men samtidig gør det mig totalt impotent, og jeg hader det for det :evil:
I det rette selskab og i de rette mængder kan det dog være enormt hyggeligt, men jeg drikker langt fra så meget som jeg gjorde engang.
Men kom lige med en mere udførlig forklaring. Hvordan endte du med de tretten sting?

Titel:
Junior medlem

Nu er jeg så knap så bedøvet - så må hellere lige forklare hva der skete :P

Tog på det lokale disko, hvor jeg fortærede 2 flasker Jack D sammen med nogle kammerater. Jeg blev ret stiv, og ville lige gå udenfor sammen med en ven for at trække lidt luft.
Min ven kommer så op og diskutere med nogen, jeg stille mig jo, som den gode ven jeg er, hen ved siden af ham - hvis nu der skulle ske noget.
Så har jeg et blackout indtil jeg står med blod ud over det hele, og min læbe er revet i stykker, helt op omkring 2 cm længere oppe end læben.
Min ven fik brækket næsen. Vi har ingen ide om hvem de var, og jeg kan slet ikke huske hvordan de så ud - men de slog hvertfald hårdt :(

Tror jeg slapper lidt af med sprutten det næste stykke tid :P

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

DeHades skrev:
Alkohol er i den henseende som ethvert andet stof. Det skal behandles med fornuft og respekt, ellers giver det én en lærestreg man ikke lige glemmer. Mit største problem med alkohol er at jeg bliver så mega liderlig af det, især hvis min kæreste er med, men samtidig gør det mig totalt impotent, og jeg hader det for det :evil:
I det rette selskab og i de rette mængder kan det dog være enormt hyggeligt, men jeg drikker langt fra så meget som jeg gjorde engang.
Men kom lige med en mere udførlig forklaring. Hvordan endte du med de tretten sting?

Impotent på alkohol? Det fatter jeg ikke. Har aldrig prøvet det selv, men er det ikke normalt kun noget der sker hvis man er så blæsende stiv at man ikke kan gå?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Lilleso skrev:
Impotent på alkohol? Det fatter jeg ikke. Har aldrig prøvet det selv, men er det ikke normalt kun noget der sker hvis man er så blæsende stiv at man ikke kan gå?

Jo, det var tilfældet da jeg var yngre, men nu er det som regel et gennemgående træk ved alkohlberuselse, måske fordi mit forbrug er langt mindre. Det kommer primært at mine tanker vandrer ret meget når jeg er blevet bare en lille smule fuld, og så ryger fokus, hvor mærkeligt det end lyder. Men jeg foretrækker nu også sex når jeg er ædru.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Kender godt det du siger med at det kan være svært at samle tankerne, når man først får et godt øre på. Dog er sex altid en vældig god ting IMO. Stiv eller ej. :P

Titel:
Insane psychedelia user!

Hvad vil du gerne frem til med dette indlæg? Det eneste, jeg udleder af det, er, at man ikke skal diskutere med idioter i byen, og det troede jeg egentligt, at alle vidste.

Titel:
Junior medlem

Jae okay - men synes da det lidt er bagsiden af medaljen når man snakker om alkohol?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ikke desto mindre er der ikke rigtig noget budskab man kan bruge til noget med tråden, tror det er det den kære doktor mener.

Titel:
Junior medlem

Nawh, det sgu egentlig rigtig nok - ikke andet end det med ikke at snakke med idioter når man er i byen :P

Titel:
Dedikeret medlem

Jeg har sku fået min lærerstreg, så fra dengang af hedder det nul problemer - og ham der trækker sig er den stærkeste!

Titel:
Junior medlem

Heh det har jeg sgu godtnok også nu - fra nu af holder jeg mig til at stå og passe mig selv tror jeg. (:

Titel:
Medlem

man kunne jo også prøve at skaffe sig den rigtige vennekreds i nattelivet, sådan så det ikke er en selv men alle andre der får en på hovedet men alle andre :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

tfss skrev:
man kunne jo også prøve at skaffe sig den rigtige vennekreds i nattelivet, sådan så det ikke er en selv men alle andre der får en på hovedet men alle andre :D

Folk der kan lide at slå løs på andre er ikke nogen jeg ville smide i kategorien "Fede Venner". Jeg er pacifist og vil altid forsøge at snakke mig ud problemerne, men selvfølgelig, er den på, så er den på, og så er jeg da heller ikke bleg for at uddele nogle slag, men det er altid den absolut sidste udvej.
Hvorfor folk overhovedet skal opføres sig så primitivt er mig en gåde :?:

Titel:
Junior medlem

Hehe vennerne var der skam - de var bare ikke lige med udenfor? Og husk, at du kan have så mange venner som muligt, men så snart du står alene i situationen kan de altså ikke lige hjælpe dig? (:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
Sharepirat skrev:
Hehe vennerne var der skam - de var bare ikke lige med udenfor? Og husk, at du kan have så mange venner som muligt, men så snart du står alene i situationen kan de altså ikke lige hjælpe dig? (:

man skal aldrig lade sig bukke selvom man står alene... tag chancen og få det bedste ud af det... man dør jo ikk af en smule blod på tanden.,

Titel:
Junior medlem

Hehe havde jeg også gjort hvis ikke han havde klappet så hårdt at jeg bare gik i brædderne :P

Titel: ..
Medlem

Geografisk sted: In the middel of nowhere? - wtf? I am in the middel of nowhere?
Lyder ski da som en herlig bytur :D ..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]