Delysid skrev:
Jeg havde en røvfuld af et hawaiiansk svampe trip derovre... i min lejr blev der røget tjald og drukket øl, og jeg (som den eneste) tog et svampe trip.. ingen andre i lejreren er til stoffer på den måde..
Jeg havde en voldsom oplevelse.. men vil ikke lige kalde det et badtrip, tilgengæld vil jeg sige det var vildt og lærerigt..
Jeg boede i S og så byggemand bob lejren op til flere gange.. havde i LSD i jeres lejr? det var jeg på jagt efter hele festivalen..

Nop vi havde nada lsd.
Vi havde hawaiiansk, cubensis og mexi svampe. En Lille smule 2c-e, og lidt 5-Neo-Dipt. + stimulanser.
Den måde DXA beskriver campen er jeg ikke helt enig i. Der var et par stykker der gav den gas med M1 og amf. Der i blandt mig selv. Og jo det virkede nok remlig scary. Nu kender jeg de fleste af dem DXA hentyder til. Ingen af dem, har taget stoffer siden roskilde. Og de ved alle sammen hvad der er at vide om M1.
De kix der var i campen. Tjekkede jeg på pillreports. De skulle blandt andet have indholdt, efedrin, koffein og Mdma. Så dem holdte vi os så vidt muligt fra. Og de der ikke gjorde, fik det pænt dårligt.
Mht. omgangen med psycedeliske stoffer. Jo der var en der fik et badtrip. Jeg tror dxa ved bedst hvor det var staklen fik de svampe fra.
Personen kom sig over trippet. Og jeg fik trippet med ham den sidste aften, efter jeg havde sat ham ind i tingene, han fik en lille dose, og fik et mildt trip, som han var godt tilfreds med.
Så vidt jeg ved, var der 2-3 andre end mig, der osse var til psycedelia, Alle med erfaring.
Dog kendte jeg ikke alle i lejeren. vi var jo trods alt 35 personer. + dem der hang ud.