Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 21:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Grønthandleren
Min kæreste synes jeg er underlig fordi jeg sidder så meget inde på psychedelia.dk og læser om lsd & svampe.

Jeg er jo bare nysgerrig, og jeg kan ikk forklare hende hvorfor jeg læser så meget om det. og hvorfor jeg sidder på denne side så meget. synes bare det er spændende og høre om folks oplevelser.

Men jeg må indrømme - Der går ikke en eneste dag hvor jeg ikke lige tænker på psychedelics.. :idea:

er jeg den eneste?

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Citat:
er jeg den eneste?
Nej! Du er så absolut ikke den eneste... Finder det dybt fascinerede at dele erfaringer, gode som dårlige, med andre for den vej igennem at blive klogere på en verden der tiltrækker mig enormt. Har fulgt passivt med i debatten herinde i et par år vel, men først for et par måneder siden besluttede jeg at lave en bruger, og det har jeg ved gud ikke fortrudt :D
PS: Min kæreste synes også jeg er underlig 8) Heldigvis har hun accepteret at sådan noget her er en del af mig, det var det også da vi fandt sammen for 4 år siden.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Din interesse for psykedelika kan klassificeres som en hobby, så det er i bund og grund ikke anderledes end hvis du byggede modeljernbaner eller samlede på gamle bøger. Problemet er det ry psykedelika og andre stoffer har, og det er det der gør det 'underligt' i nogle menneskers øjne. Jeg garanterer at ingen ville synes du var underlig hvis du bryggede øl på hobbyplan, men mange vil se din interesse på dette felt som et tegn på snarligt misbrug, mens hobbybrygning jo bare er hygge. Det er en skæv realitet (no pun intended), men det er nu engang den realitet du må forholde dig til.
Prøv at få en kontruktiv debat om emnet igang med hende fra tid til anden, for jo mere information folk får, jo mere tolerante bliver de som regel også. Min kæreste var dybt modstander af alle typer stoffer da jeg mødte hende, men efter vi har været inde på emnet nogle gange og hun har oplevet at alle forbrugere ikke er hjernedøde tåber, er hun blevet langt mere åbensindet omkring det.
Summa summarum: Din interesse er en hobby, det er samfundets syn på den der gør det underligt i manges øjne.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Grønthandleren
Det er jeg sku glad for at høre :D

for ja, synes det er virkelig spændende!

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Bestemt ikke, jeg tror det er meget normalt at når først man har fået læst lidt og bliver interesseret, så forsætter interessen :)

Jeg har haft meget det samme, jeg tror dog med tiden det går lidt i sig selv, men jeg har stadig perioder hvor jeg tænker på det konstant :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det er også et yderst intressant emne, med næsten uendelig viden. Der er absolut ikke noget galt i at intressere dig så meget for det :)

Titel:
Dedikeret medlem

Jeg kommer ærlig talt på dette site gennemsnitligt to gange om dagen. Mindre hvis jeg har noget at give mig til, flere hvis jeg stener og keder mig.
Men om det er negativt ved jeg ikke. En ting er sikkert, jeg har udviklet internetafhængighed. Konsultation? Nææææh...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Jeg bruger alt for meget tid herinde.
Enten når man er lidt små lam, keder sig eller bare har lyst til ny info.

Psychedelia er en slags avis hver morgen for mig.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
FlæmMing skrev:

:yeah:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
DeHades skrev:
FlæmMing skrev:

ka jeg os' godt skrive under på :)

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
ConfusioN skrev:
DeHades skrev:
FlæmMing skrev:

ka jeg os' godt skrive under på :)

Titel:
Psychedelia Sponsor

Man skulle lave et nyhedssite med de vigtigste nyheder herindefra. Hvad med "Morgenavisen Triprapporten"?

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Har det da næsten på samme måde.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et eller andet sted og så alligevel ikke..
Dage hvor der ikke sker så meget kan jeg osse snildt bruge mange timer herinde... Har vel haft siden åben fra jeg stod op idag og lukker den nok ikke før jeg går i seng engang i nat...

Titel:
Dedikeret medlem

Hvad kan man regne med, når siden er spræng fyldt med nyttig viden, sjove indfald og en kæmpe flok af vidunderlige mennesker :)

Og så er psychedelia genial, til en god stener efter job..

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
harnz skrev:
Man skulle lave et nyhedssite med de vigtigste nyheder herindefra. Hvad med "Morgenavisen Triprapporten"?
Ved at der er nogle fora der har den service at man kan få en sms hvis der dukker en ny tråd op i et emne der interesserer én. Det kunne da være en god mulighed for at webmasterne kunne tjene lidt ekstra kasse, hvis der da er interesse for det....

Men må nu også give ret i at det er utroligt spændende at komme herind og tjekke for nye tråde hver dag. Nu har jeg så været væk i 2 uger pga mili så nu er der bare monste mange tråde der skal læses... Er garanteret optaget hele natten :lol:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]