Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 09:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg må indrømme for mig det kan være svært for mig bare lige at formulere mit trip og min nedtur.
Men jeg prøver mit bedste, håber det forståeligt.

For nogle måneder siden havde jeg mistet jobbet, droppet træningen og bare stukket lidt af fra den daglige rytme, hang ud med vennerne og flippede en masse kiks, det skete flere gange i løbet af ugen.

Det blev stille og roligt misbrug/vane for os 3 kammerater at mødes og så blev der ellers givet gas, vi fandt ud af at styre trip på hinanden og vidste hvad vi synes var fedt at lave sammen, så det var ikke noget vi bare havde lyst til at stoppe igen.

Det blev oftere og oftere vildere og vildere ( det skal lige siges jeg har taget kiks i fortiden ). Må indrømme der blev virkelig gået til den, men pludselig fik det en brat ende da vi alle havde brugt vores penge og så kom til enighed om vi skulle tage en slapper.

Så en aften da jeg havde lånt min kammerats lejlighed og var helt alene, lå jeg og så tv og pludselig kunne jeg ved at stirre kræftigt og intenst med mine øjne få min krop til at ryste/eksplodere nærmest, det var som om hele kroppen hoppede rundt, i starten fandt jeg det interessant at jeg kunne gøre det så jeg styrede det selv.

Pludselig tog det overhånd og jeg kunne ikke komme ud af rysten og krampe i hjerne ( sådan føltes det nærmest ) - det var som om mine øjne rullede rundt og dreje alle vejne, jeg fik svært ved at trække vejret og blev virkelig bange.

Pludselig gik det væk igen og jeg prøvede at komme til mig selv og lige forstå hvad der foregik, men det hjalp ikke for som da jeg prøvede at få det hele til at hænge sammen skete det med endnu kraftigere virkning.
Jeg blev så bange at jeg troede det var min tid nu, min krop var ude af kontrol og jeg skreg i mit hoved for at få smerte væk.

Der gik nok en halv times tid med at det kom frem og tilbage i mit sind, det jeg finder underligt er at jeg ikke helt kan huske mere derfra, det er som om enten det pludselig forsvandt eller at jeg fik blackout og så var jeg lidt ved mig selv - kan desværre ik huske/forstå helt hvad der skete.

Da jeg var ved mig selv igen kunne jeg mærke en lille eftervirkning, men den forsvandt efter nogle dages tid, heldigvis!

-Er der nogle som har oplevet samme ? , det var bare lige en historie jeg ville fortælle om og grunden til jeg skriver det er mere for hvis folk har oplevet det samme kan man risikere de læser det og så ved de at de ikke er alene om det.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: århus
Hvor mange piller vil mener du at du har spist når du "virkelig har gået til den"??

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Uglemosen
Kan det være epilepsi ?

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Jeg tror ikke det er epilepsi...
En af mine venner har prøvet noget der mindede om det, her er hans historie:
Havde ligesom dig haft en tur, hvor der var blevet gået lidt for meget til den med kiks i en periode.
Han sad hos en kammerat, i afslappede omgivelser (ikke på kiks i ca 2 dage), pludeselig blev det hele sort, og hele kroppen gik i krampe, og han kunne høre kammeraten stå og råbe, det tog ca. et halvt minut. Han blev flov og forlod stedet uden et ord. Han cyklede hjemad, efter omkring en km. skete det så igen, hvorefter han "vågnede op" og var faldet af cyklen.
Han holdt pause med kiksne, i et stykke tid. Et par måneder efter blev der taget kiks igen (og overdrevet, men i en kortere periode- festival). Og så skete det igen et par måneder efter, hjemme hos mig...
Uanset set om det er epilepsi eller ej, så tror jeg det er en advarsel fra kroppen/hjernen om at slappe af med de syntetiske stoffer.
Overvej hvor farligt det ville være at få sådan et anfald i trafikken!

Titel:
Dedikeret medlem

Jeg kan også lave en vibrende rysten med øjene. Prøvede lige en gang igår, og efter jeg havde gjort det et stykke tid fik jeg også meget få og meget små rystelser i mit ben, men ellers ikke. Tror dit anfald skyldes at du har en ekstrem lille del epelesi (som stort set alle mennesker har i sig, enter er det ikke i udbrud eller også er det en meget lille form.) og hvis du har kørt på med de syntetiske i lang tid, så kan de godt skabe nogle krampe-træk i kroppen, hvilket kan resultere i et mini anfald.

Dette er måske sidste advarsel mod Ecstacy i en lang periode, så¨følg tegnene og hold en lang pause.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]