Jeg må indrømme for mig det kan være svært for mig bare lige at formulere mit trip og min nedtur. Men jeg prøver mit bedste, håber det forståeligt.
For nogle måneder siden havde jeg mistet jobbet, droppet træningen og bare stukket lidt af fra den daglige rytme, hang ud med vennerne og flippede en masse kiks, det skete flere gange i løbet af ugen.
Det blev stille og roligt misbrug/vane for os 3 kammerater at mødes og så blev der ellers givet gas, vi fandt ud af at styre trip på hinanden og vidste hvad vi synes var fedt at lave sammen, så det var ikke noget vi bare havde lyst til at stoppe igen.
Det blev oftere og oftere vildere og vildere ( det skal lige siges jeg har taget kiks i fortiden ). Må indrømme der blev virkelig gået til den, men pludselig fik det en brat ende da vi alle havde brugt vores penge og så kom til enighed om vi skulle tage en slapper.
Så en aften da jeg havde lånt min kammerats lejlighed og var helt alene, lå jeg og så tv og pludselig kunne jeg ved at stirre kræftigt og intenst med mine øjne få min krop til at ryste/eksplodere nærmest, det var som om hele kroppen hoppede rundt, i starten fandt jeg det interessant at jeg kunne gøre det så jeg styrede det selv.
Pludselig tog det overhånd og jeg kunne ikke komme ud af rysten og krampe i hjerne ( sådan føltes det nærmest ) - det var som om mine øjne rullede rundt og dreje alle vejne, jeg fik svært ved at trække vejret og blev virkelig bange.
Pludselig gik det væk igen og jeg prøvede at komme til mig selv og lige forstå hvad der foregik, men det hjalp ikke for som da jeg prøvede at få det hele til at hænge sammen skete det med endnu kraftigere virkning. Jeg blev så bange at jeg troede det var min tid nu, min krop var ude af kontrol og jeg skreg i mit hoved for at få smerte væk.
Der gik nok en halv times tid med at det kom frem og tilbage i mit sind, det jeg finder underligt er at jeg ikke helt kan huske mere derfra, det er som om enten det pludselig forsvandt eller at jeg fik blackout og så var jeg lidt ved mig selv - kan desværre ik huske/forstå helt hvad der skete.
Da jeg var ved mig selv igen kunne jeg mærke en lille eftervirkning, men den forsvandt efter nogle dages tid, heldigvis!
-Er der nogle som har oplevet samme ? , det var bare lige en historie jeg ville fortælle om og grunden til jeg skriver det er mere for hvis folk har oplevet det samme kan man risikere de læser det og så ved de at de ikke er alene om det.
|