Jeg er afhængig!
Afhængig af energien, overskuddet til andre mennesker og mig selv. Morgenen starter med at jeg indtager amfetamin...
Min historie
Er vokset op i det mørke Jylland og altid haft de "gode bekendtskaber" og undgået "de dårlige kammerater" både i folkeskelen og gennem gymnasiet.. Godt nok gik vi i byen og drak hver weekend, men havde alligevel fået 2 nætters søvn når jeg mødte op mandag morgen.
I slutningen af 3.g begyndte jeg at kede mig. Selvom vi tog i byen var det ligesom alting bare var det samme som sidste wekend. Der var altid nogen, der så ud til at have det sjovere end jeg.
Da den sidste eksamen var overstået og jeg var blevet student fik jeg en ny veninde, der var meget mere spontan og grænseoverskridende end mine andre veninder.
En aften inden vi skulle i byen blev vi enige om at prøve amfetamin/speed..
Oplevelsen var det vildeste, sjoveste, fedeste jeg nogensinde havde oplevet og jeg ønskede aftenen aldrig ville slutte.
Herefter gik det hurtigt. Byturene havde fået nyt liv og omgangskredsen ændredes til dem der i manges øjne "ikke var guds bedste børn".. Vi blev begge kærester med fyre indenfor samme miljø og havde faktisk et brag af en sommer 2002, hvor vi gav den for vildt gas på New York i Løkken.
Men alting har en ende og forholdene røg sig en tur og da jeg skulle starte min uddannelse i Odense og derfor måtte flytte fra provinsbyen i Jylland til Fyn, blev det aldrig rigtig det samme.
Jeg kom ind i et andet miljø og lovede mig selv ikke at falde tilbage i gamle vaner, da dette var en god mulighed for at starte på en frisk i en by, hvor ingen kender dig...
Min fortid lod sig dog ikke glemme og fandt selvfølgelig en veninde med nogenlunde samme baggrund som jeg.. Da vi begge var ude af det og ikke havde "gjort det" 2 år, fik vi den geniale idag at arrangere en bytur, hvor vi sammen skulle give den gas..
Det blev naturligvis ikke kun til en gang..
----------------
Idag er jeg snart bachelor på uni og er ikke i byen hver weekend, men vil for første gang være hudløs ærlig og erkende, at jeg tager amf hver dag!!! og er afhængig af stoffet!
Om jeg er misbruger? Hvem bestemmer, hvad der er rigtigt og forkert?
-Kun dig selv! Bare du kan leve med dit valg og være ærlig overfor dig selv!
Min filosofi er, at man selv må tage ansvar for sit liv..
Træffer jeg det valg at tage stoffer, må jeg leve med det næste dag og måske resten af livet..
Har jeg det godt? er jeg lykkelig?
Jeg klager ikke og piver ikke når det hele er surt..
Synes jeg er heldig at være beriget på mange måder, har mange mennesker jeg holder af og som holder af mig, jeg har ofte følelsen af at "jeg kan hvad jeg vil" og det lykkes, når jeg arbejder for det. Har arbejde og studie og en ok økonomi.
Håber på, der er nogen af jer, der finder min historie interessant at læse!
Ville gerne fortsætte historien og uddybe min livsberetning nærmere, men det må blive en anden gang!
So long!
Kiss and smile from a happy girl