Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 13:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej venner

Jeg havde en super dårlig oplevelse med coke i weekenden, og jeg har brug for noget hjælp.

Min kammerat og jeg købte et gram coke fredag aften efter at have drukket 7-8 genstande over 3-4 timer, så vi var ikke speciel stive. Vi er ikke særlig erfarne i coke, og personligt har jeg kun prøvet det en 4-5 gange - dog kun gode oplevelser.

Vi købte grammet af en pusher i Istedgade, MEGA dumt - det ved jeg nu. Vi tog en lille stribe hver til at begynde med, og det føltes hurtigt rimelig mærkeligt. I stedet for at mundet blev "bedøvet" så sveg det i næsen, hvorfor vi ventede med at tage mere. Efter ca. 1 time fik vi begge trykken for ørerne og blev ret svimle, og efter ca. 1,5 time begyndte vi at kaste op samtidig med kraftige hede- og svedeture, som fortsatte hele natten og dagen. Vi kunne næsten ikke holde os oprejst hele natten.

Vi kastede altså op fra kl. 23 fredag aften til kl. 15 dagen efter, hvor jeg endelig kunne gå ordentlig og holde væske og lidt mad nede i maven.

Hvad fanden fik der galt? Coken så rimelig OK ud uden at jeg er ekspert. Den var måske lidt mere finere pulveriseret end jeg har set tidligere.

Er der nogen, som har en forklaring på dette? Er dybt skuffet, da det har været nogle fede aftener på coke, som jeg dog aldrig har lyst til at gøre igen.

Håber på svar fra erfarne folk!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Coke virker lokaltbedøvende. Så når du sniffer det bedøver det ikke munden, men kan derimod godt skære lidt i næsen til at starte med.

De bivirkninger du taler om har jeg dog aldrig hørt om. Det lyder meget ubehageligt og underligt efter kun en streg. Sikker på der ikke har været andre ting der har spillet ind?

Havde i spist på McD lige inden eller noget i den stil?

Titel:
Junior medlem

Nej, ingen McD - kun 7-8 genstande. Min ven og jeg viste præcis de samme reaktioner - han var rent faktisk kun ovenpå lørdag aften.

Tak for svaret!

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Hvis du slet ikke fik nogen bedøvet følelse i næsen og svælget, tror jeg ikke det har været coke. Coke kan godt svide lidt i starten, men det holder hurtigt op, pga. den bedøvende virkning som kan brede sig helt ned i ganen og fortænderne i overmunden.

Jeg skal ikke kunne sige hvad i har sniffet, men det lyder skummelt!
Hold jer fra ukendte gade-pushere!

Hilsen Fanny

Titel:
Dedikeret medlem

Tror også hele fejlen har ligget i at det er købt i Istedgade. :roll: derinde skal de jo bare snyde narkomanerne.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et eller andet sted og så alligevel ikke..
I har da fået dope ved en fejl !

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
ths skrev:

Hvilken slags dope tænker du på.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Maryland State Senate
FlæmMing skrev:
ths skrev:

Heroin velsagtens?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

FlæmMing skrev:
ths skrev:

China white / heroin !

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Det er nemlig lige sådan man får det hvis man har fået lidt for meget... Og det har i jo nok hvis i troede det var cola...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

ths skrev:
Det er nemlig lige sådan man får det hvis man har fået lidt for meget... Og det har i jo nok hvis i troede det var cola...

Nu ved jeg ikke noget om det her, men burde de så ikke ha fået en rus også? Når man får for meget alkohol føler man sig jo heller ikke normal i hovedet.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

the-red-pill skrev:

Nu ved jeg ikke noget om det her, men burde de så ikke ha fået en rus også? Når man får for meget alkohol føler man sig jo heller ikke normal i hovedet.

Ikke nødvendigvis, man oplever slet ikke rusen hvis man får for meget og ikke er van til det... Har prøvet nøjagtigt det samme selv en dag jeg tog fejl af 2 poser *Ups* Der skal ikke ret meget til før du får det rigtig skidt.. Og man tager helt sikkert for meget hvis man regner med at det er coke.. Medmindre man napper børne-streger... Men man skal ikke tager en streg dope ( heroin ) der går på tværs af cd coveret, så kan du godt vinke farvel...

Der var en knægt der døde får nogen år tilbage der han fik dope og ikke coke på hans 18års fødselsdag...

Og det kan slet ikke sammenlignes med at få for meget alkohol.. For ja der kan man mærke rusen :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

ths skrev:
the-red-pill skrev:

Ikke nødvendigvis, man oplever slet ikke rusen hvis man får for meget og ikke er van til det... Har prøvet nøjagtigt det samme selv en dag jeg tog fejl af 2 poser *Ups* Der skal ikke ret meget til før du får det rigtig skidt.. Og man tager helt sikkert for meget hvis man regner med at det er coke.. Medmindre man napper børne-streger... Men man skal ikke tager en streg dope ( heroin ) der går på tværs af cd coveret, så kan du godt vinke farvel...

Der var en knægt der døde får nogen år tilbage der han fik dope og ikke coke på hans 18års fødselsdag...

Og det kan slet ikke sammenlignes med at få for meget alkohol.. For ja der kan man mærke rusen :D

det var også min første tanke med de bivirkninger... synes det lyder meget som det var heroin de fik istedet.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Dejligt at lære noget nyt :D. Jeg vidste slet ikke at det forholdt sig sådan, da jeg overhovedet ikke har forstand på hero.

Kan man slet ikke se forskel på de to ting?
Og hvordan er rusen når man sniffer dope? når man ikke oplever den når man får for meget og ikke er vant til den.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

emingos skrev:
ths skrev:
the-red-pill skrev:

det var også min første tanke med de bivirkninger... synes det lyder meget som det var heroin de fik istedet.

Er ret sikker på det har været heroin... Heldigt at hele lortet ikke bare røg op i næpet alligevel og bare regnede med at det var dårligt coke...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

the-red-pill skrev:
Dejligt at lære noget nyt :D. Jeg vidste slet ikke at det forholdt sig sådan, da jeg overhovedet ikke har forstand på hero.

Kan man slet ikke se forskel på de to ting?
Og hvordan er rusen når man sniffer dope? når man ikke oplever den når man får for meget og ikke er vant til den.

Det er i hvert fald meget svært at se forskel med det blotte øje.. Men smage det kan man for dope smager IKKE godt, svært at sige hvad det smager af men ikke af noget man har lyst til at tage i munden..

Har kun prøvet at sniffe det en enkelt gang ved en fejl hvor jeg fik det lige som du beskriver ( dengang man var dødens købmand og kom til at tage en forkert pose med i byen )

Og ellers har jeg kun røget det enkelt gang.. Og virkningen det er i hvertfald god men svær at beskrive ( især når man lige har taget 2 ketoganer og 3 dolol :D ) Men hvis jeg skal sige noget så som hash bare 100 gange stærkere og så så vanedannende at jeg ikke har ville gøre det igen...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg har med succes købt kokain på Istedgade, men det lader til at du har været uheldig. Nasal indtagelse af heroin svir en del, så der kan der godt være noget om snakken. At i brækkede jeg i så lang tid kan også godt være en bivirkning.

Det jeg undrer mig lidt over er at i ikke smagte på det først? Havde i gjort det ville i jo kunne regne det ud med det samme, heroin smager af sur ørevoks.

Men til næste gang så vær sikker på hvad det du køber er.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
Pas nu på derude. Maverick, jeg håber du er ovenpå igen, og en erfaring rigere! Det fortæller lidt om hvor vigtigt det er at finde sig nogle ordentlige kontakter, hvis man overvejer at købe stoffer, eller i det mindste sikre sig så godt som man kan, at det er det rigtige stof man har fået.

Jeg vil lige advare igen om at købe stoffer i Istedgade kvarteret. Der er virkelige nogle kyniske, farlige og fucked up personer derinde. Har hørt en del nederen historier. Man kan meget let blive snydt eller komme galt afsted. Min egen klare holdning er, at hvis man ikke kender til miljøet, skal man holde sig væk!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

En sætning jeg måske har hørt eller sandsynligvis selv har opdigtet er "du glemmer aldrig følelsen af at være høj på kokain"
Det er oktober sidste år jeg har sniffet den sidste streg, stadig tænker jeg på coke hver gang jeg har drukket over 5 genstande.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]