Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 13:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Grønthandleren
DELETED

Senest rettet af Broccoli 28 sep 2007 08:25, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Hvordan får du det af kun at ryge hash?
Hvis de der semi-paranoide tanker først opstår under trippet når du ryger hash, ville det jo nok være en god idé at lade være med at gøre det.
Hvad med setting'en, har den været iorden?
Hvis man tripper sammen med folk man ikke er helt tryg ved og ikke er hærdet bruger af psykedelika, så er det meget nemt at få en smule noia på.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: vestsjælland
Jeg synes det du beskriver er meget normalt, på et psykedelika med hash som trip booster.

Er du sikker på psykedelika er noget for dig? Det lyder, som om, du kun søger farverne og bliver skræmt af bevidshedsudvidelsen.

Titel: ..
Medlem
Brugeravatar

DELETED

Senest rettet af Broccoli 28 sep 2007 08:26, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Det lyder nu ikke lige som om at psykedelika er for dig, må jeg sige. Man kommer jo til at tænke en hel del på den slags og det virker som om du ikke er helt tryg ved det.
Hvis du ikke kan klare det i en lejlighed med nogle gode venner, så er enten setting'en ikke som den skal være, du er ikke helt tryg ved de folk du gør det sammen med eller også bliver du simpelthen nødt til at holde dig fra psykedelika, især med når der er hash involveret.
Hvis du virkelig gerne vil tage noget af den slags, skulle du måske hellere forsøge dig med 2cb, da der er stærke visuals, men ikke helt det samme mindfuck som med fx LSD.
Jeg vil med min nuværende viden om dine reaktion på psykedelika stærkt fraråde dig en ting som meskalin.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: vestsjælland
DeHades skrev:
Det lyder nu ikke lige som om at psykedelika er for dig, må jeg sige. Man kommer jo til at tænke en hel del på den slags og det virker som om du ikke er helt tryg ved det.
Hvis du ikke kan klare det i en lejlighed med nogle gode venner, så er enten setting'en ikke som den skal være, du er ikke helt tryg ved de folk du gør det sammen med eller også bliver du simpelthen nødt til at holde dig fra psykedelika, især med når der er hash involveret.
Hvis du virkelig gerne vil tage noget af den slags, skulle du måske hellere forsøge dig med 2cb, da der er stærke visuals, men ikke helt det samme mindfuck som med fx LSD.
Jeg vil med min nuværende viden om dine reaktion på psykedelika stærkt fraråde dig en ting som meskalin.

:yeah:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
well du er ikke den første der har oplevet sådanne ting på psykedelia..

At kombinere hash med svampe, kokain lsd osv. kan være dejligt i sig selv men også en farlig combo da det ene stof forbinder sig til en slags receptore og hash forbinder sig til nogle andre og derved kan der blive kludder i den.. gider ikke lige uddybe nu. Men kan henvise dig til denne hjemme side hvor du kan få hele smøren

http://www.brugerforeningen.dk/bfny.nsf ... B8ger&S=DK

Desuden vil jeg også mene at LSD ikke er det bedste drug at trippe sammen med mange andre på. Kun i så fald, at du føler dig tryg med omgivelserne og folk. Ingen får nemlig det samme trip og det kan ende i mindfuck og kaos..

Hvis jeg var dig ville jeg trippe under roligere omgivelser med en person du stoler på eks en go ven eller kæreste, og lade være med at blande forskellige stoffer sammen. Desuden vil jeg råde dig at holde dig helt fra hash hvis du får det sådan når du ryger..

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det er helt i orden at tage LSD sammen med andre. Man skal bare helst kunne have sit eget space (psykisk), når det bliver meget kraftigt på sanserne. Ellers kan det blive ekstremt intenst. Og det er lige at lege på grænsen. Man skal godt nok ikke blive skræmt af intensiteten (mere end man gør naturligt), men det er tilladt at holde pauser fra en samtale/et selskab/en begivenhed for at samle hovedet undervejs. Både på LSD, svampe, 2C-B osv. forekommer den intense blottethed. Og der skal man være sammen med venner, der forstår at trippe ligesom en selv, og man skal kunne lege med hinanden. Find ud af at lege sammen eller find nogen at lege med. :wink: Du skal ikke skamme dig over, at alle indtrykkene giver dig en form for noia. Det får alle mennesker. Man skal bare lære at ride på den psykotiske bølge og befinde sig godt i det gale univers. Vær ikke for indadvendt, men luft dine mest sande og sindssyge tanker og grin dig selv i smadder over dem. Men kun hvis de andre i selskabet tør lege med, ellers smid dem alle sammen ud og vær dig selv.

Kærligste hilsner, Faderen af Teselskabet, det ultimativeste selskab nogensinde oprettet i en verden af trip og te, hvor alting drejer sig om te, kun te! Té dig ordentligt!

Titel: tak
Medlem
Brugeravatar

tak for de gode svar allesammen! føler mig ikke så "alene" nu, hvor der er andre der kender til det.!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

ja kig omkring dig der findes massere af tråde her på psy (medaljens bagside) der handler om samme form for psykose. Meget brug-bar info at hente der.

Go bedring

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
CosmicMind skrev:

At kombinere hash med svampe, kokain lsd osv. kan være dejligt i sig selv men også en farlig combo da det ene stof forbinder sig til en slags receptore og hash forbinder sig til nogle andre og derved kan der blive kludder i den.. gider ikke lige uddybe nu. Men kan henvise dig til denne hjemme side hvor du kan få hele smøren

http://www.brugerforeningen.dk/bfny.nsf ... B8ger&S=DK

Nu gad jeg ikke lige læse Rindom's bog igennem, men er du ikke en skat og forklare mig hvori den farmakologiske risici ved at kombinere hash og svampe el. LSD ligger?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Som sagt er det en større opgave at forklare. For at forstå det helt må du nok sætte dig ned og læse både afsnittet om Nerve systemet og rusmidler og Rusmidler i kroppen.

Her er dog linket til en model over de forskellige stoffers påvirkning af transmitterne.

http://www.sst.dk/publ/publ2000/rus_bio ... .htm#68317

Sidst jeg havde om dette var på HF. Og det er ved at være et par år side men hvis der sidder nogle biologi brainer derude er i velkommen til at forklare 8- )

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]