Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 31 jul 2025 20:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Goddag igen, har her på de sidste mange 2C-B og E trip kunne få mit syn til at fryse, og en af mine venner kan os, det kan godt være svært.
f.eks Hvis vi forkusere på en lampe om natten og derefter slapper af i øjnene og der ikke er så meget lys omkring den lampe, kan man få hele ens syn til at fryse og det ser ud som om verdenen falder sammen, det vare ikke mere end 1-2 sekunder og man får et kort øjeblik indeni af sindsygehed, det er ret svært at forklare fordi det vare så kort, i de korte sekunder mister man totalt jordforbindelse, det eneste der findes i ens verden er det billede som er fryst og på en måde falder sammen, det er meget mystisk og skræmmende, men også meget interessant.

Jeg har tidligere oplevet på ketamin og 2C-B at billedet fryste i ca 10 sekunder. Jeg gik og holdte om en vi gik på en sti og der gik nogle 20 meter foran os, lige pludselig fryste billedet, jeg kunne mærke jeg stadig gik fremad, jeg kunne høre de andres stemmer og at de kom tættere på. Hvis vi deler ens udsyn op i 20 felter så drejede de alle sammen, sammen til en prik så alt var sort og mit udsyn blev derefter normalt igen. Jeg stoppede op og trak været og skulle lige finde mig selv, for det var godt nok en vild oplevelse når det vare så lang tid. I de 10 sekunder var jeg ikke i tvivl om jeg aldrig ville blive normal igen, så ubehageligt var det.

Vil meget gerne høre om andre har haft ligende oplevelser, kan relaterer eller måske forklare noget om hvad det er.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Sådan har jeg det hvis jeg stirrer et bestemt sted på min computerskærm.

Så hvis jeg kan se mit keybord og mus nederst i min synsfeldt, begynder det at svinge fra side til side, nærmest i en halv cirkel. Og det går lynhurtigt. Sådan har jeg haft den siden den dag hvor jeg prøvede at sniffe lightergas for mange år siden.

Min jeg har prøvet på hash, hvor mit synesfelt fryste totalt. Fx hvis jeg kiggede på min vens sko, så var det som om billedet fra sko'en ikke ville forsvinde. Det var som om billedet hakkede hurtigt frem og tilbage. Jeg kunne også gå rundt, og stadig kun se hans sko. Pludselig kunne jeg se igen, og så var jeg gået omkring 30 meter væk fra min ven.

PS det var det mest skræmmende jeg har prøvet.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
det minder om nårr jeg ryger salvia. Da fryser mit synsfelt, og al forbindelse til verdenen ryger.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

lige nøjagtig den følelse, den er meget speciel

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i gryden
I er ikke alene. Jeg må sige at jeg har prøvet præcis det samme, i en stor skævert.

Titel:
Dedikeret medlem

det sker osse tit for mig, helt upårvirket, hvis man ligger og prøver at sove, og så stirrer på præcis det samme sted og kun fokuserer der, blir alt udenom mørkere og til sidst helt sort, og så snart man så rykker øjnene, er det normalt.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

hvordan er jeres følelse når det sker? hvordan får i det inden i? jeg vil gerne høre om nogen som har prøvet det på Psy narko?
Her må gerne graves lidt dybere

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Når jeg har røget tilpas mange joints sker det også når jeg stirrer på skærmen.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

ingen som har oplevet det på psychedelika?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Luca har lige skrevet salvia. Jeg oplevede det samme på salvia i går, og jeg troede, at jeg havde fået en blodprop i hjernen.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

min fejl, hvor lang tid varede det for dig? og hvordan var det

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Som sagt, så troede jeg, at jeg havde fået en blodprop eller lign., så jeg troede faktisk, at synsforstyrelsen var pga. det. Det varede et par sekunder, vil jeg tro, men det er svært at sige, for det var som sagt under et salvia trip.

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Din Mor
Når JEG ryger salvia, sker det samme. helt vildt .........

*lol*....... os når jeg skal sove.... det som du siger

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Portuz skrev:
ingen som har oplevet det på psychedelika?

På salvia *5 kan jeg helt sikkert nikke genkendende til det du skriver, vedr dit synsfelt der deles op i x antal felter - kan umuligt beskrive den følelse jeg oplevede, og mht tid - alt fra ½ sek til flere dage, tid var bestemt ikke et begreb jeg overhovedet kunne forholde mig til=)

Hmmm måske jeg skulle skrive en rapport om det trip - det er mange år siden, men erindringen er ganske klar og trippet genlevet masser af gange...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]