Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jun 2025 07:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: 2c-b + hash
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Grønthandleren
mig og min kæreste tog noget 2c-b for et halvt år siden. vi havde et vildt fedt trip. og så besluttede vi os for at ryge en joint (DUM IDE)

2 min. efter vi havde røget lidt på jointen blev det hele til kaos! vi kunne slet ikke snakke sammen.. det den ene sagde kunne den anden slet ikke forstå! har aldrig oplevet noget så ubehaligt..

Og nu kan jeg ikke ryge hash mere. hver gang jeg ryger falder jeg ligesom tilbage i det der "mind-kaos" og bliver forvirret. og jeg har røget masser af hash førhen uden af få det sådan..

nogen der kender nåed til det? eller har en forklaring på hvorfor jeg får det sådan hver gang jeg ryger hash nu

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Kan ikke gi dig en forklaring på hvorfor i reagerede sådan, jeg har selv med fordel kombineret 2c-b og thc, men jeg kan sige dig at når man har haft en ubehagelig oplevelse på et stof, så kan det stof være besudlet resten af ens dage, eller i hvertfald i rigtig lang tid, alt efter hvem man er.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Rodnet
Ja, kender det. jeg har den erfaring at Hash kombineret med viklet som helst psykedelisk stof "Booster" det. dvs. det bliver MEGET mere indad vendt og personligt. hashen åbner nærmest døren ind til det store rum. hvilket kan være meget skræmmende.

faktisk alle de trips jeg har haft hvor jeg ikke har følt at jeg har kunne styre/(eller magte) det har været fordi jeg har røget hash omkring peaket eller før peaket..

det slemmeste "bad" trip har os været på 2c-b(20-25mg insluffleret) og hash, hvor jeg blev en form for videre sender af en gammel mands sjæl. han var i mig i over 2 timer. og jeg fulgte ham op i skyerne, via en udafkroppen oplevelse. meget spøjs situation, som var meget svær at håndtere i den tilstand.

har os i en kombi af svampe (1,5g) og hash haft en telepatisk kontakt til min ven som han intet kendte til. og fordi jeg følte det så ægte blev min verden ligeså stille og roligt splittet. og igen jeg fik besøg af flere forskellige personligheder, som skulle låne min krop mens jeg var påvirket, det var slemt. fordi der var 5 der kæmpede om hvem der skulle have lov til at være en del af mit liv. fik deres "Købs"taler mens jeg havde mine egne tanker. dette foregik over 1-2 timer mens jeg fakisk ikke kunne røre mig kunne kun flyde med. endte så med at det blev en håndværker der fik lov til at være tilstede, han var sådan en rar en. som hjalp mig med at samle mig selv igen.

HASH er ikke godt sammen med psykedeliske stoffer. IMO.
eller jo hvis du tripper alene, og du indtager det til sidst i et trip, har haft en del gode erfaringer med det hvis jeg har taget et meditations trip. men kun meget lave doser hash,

Har egentlig også haft badtrip på mescalin pga hash, Fuck hader hash.. det er jo ikke godt for en, man er bleg, man er dum. man er sløv. umotiveret, doven, også har man RENDER UNDER ØJNE .. FUCKING JUNKIE:)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Grønthandleren
lyder godt nok vildt Champost..

men ja, alle de dårlige oplevelser jeg har haft på psychedelics har også været hvis jeg har blandet det med hash.. :oops:

Titel: ......
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hell right now
Får mig til at tænke på min gamle fysik lærer, der fortalte om at han engang havde et bad trip på lsd i et tog, hvor der var en kæmpe mæssig kakkelak, der jagtede ham.
Det resulterede selvfølgelig i han ikke turde køre i tog et halvt år efter.
Mega sej lærer i øvrigt, han har før fortalt mig om hans fedeste oplevelser på lsd.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
jeg må ærlig indrømme at jeg tit benytter hash på div. trips eftersom det får mig til at slappe af istedet for at det hele kører for stærk... imo er thc som regel et must.. og de hjælper tit meget på det visuelle plan

f.eks. i weekenden hvor jeg skulle prøve mit første "ordenlige" svampetrip hvor jeg åd 1 g. tørret spids nøgenhat, der gik det lige pludselig lidt for stærkt og lyset irriterede mig lidt.. min kammerat som passede på mig slukkede lyset og tændte så op i en joint og efter 3-5 sug blev det hele meget mere positivt og lalleglad.. fuck hvor var mine visuals lækre, forsøgte oven i købet at vaske mit toilet gulv af da det var så flydene .. men synes bare ikke jeg fik nær så meget ud af det trip i forehold til lsa..desværre..

men efter min vudering kan svampe sagtens bruges til hygge/sjov med en god ven hvor imod lsa er et stof som rykker mig hele kloden rundt og føler egentlig ikke at trippe i lang tid efter en lsa tur eftersom det nærmest tæver en igennem fra alle vinkler..

har dog brugt ecstasy en gang til at få mig i et mere positivt humør under indflydelse af et andet psykedelika..

Titel:
Dedikeret medlem

Jeg har også haft en lang periode, hvor jeg fik det rimeligt ubehageligt af at ryge mig skæv.
Du kan gøre to ting: Lære at håndtere det eller lade være med at ryge.

Faktum er (sandsynligvis), at du har fået en dårlig oplevelse, som du stadig ikke helt har bearbejdet. Prøv at se, om du kan fremkalde det samme ubehag, når du ikke er skæv og så dyk ned i følelsen og undersøg den.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]