Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 17:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Jeg har i en del måneder taget en del amfetamin. Det startede i weekenderne. Og så småt kom jeg på tanken af tage amfetamin på arbejdet. Det gik rigtig godt, jeg var frisk jeg var på. Var venlig, lavede mine "opgaver" hurtigt. Var flink overfor kunderne, og meget imødekommende.
Jeg siger jer, kunderne elskede mig.

Næste morgen var jeg smadret, tankerne fløj. Jeg var træt, og skulle skynde mig afsted på arbejde. Tanken kom forbi amfetaminen. "Jeg kunne da lige tage en enkelt eller 2 streger så jeg bliver frisk". Inden klokken var 12 om eftermiddagen var der hurtigt røget op til et ½ gram amfetamin. Sådan kørte jeg i lang tid.

Ps. Jeg arbejder i butik, dog ikke noget jeg har lyst til at uddybe.

Jeg gjore det nogle gange, og inden jeg havde set mig om tog jeg amfetamin 2-5 gange om ugen. Det gjore jeg i en periode over nogle måneder.
En god ven sagde til mig at, det nok var på tide at stoppe med at tage så mange stimulanser. Det gjore jeg så.

Her de sidste 3 måneder har jeg kun taget amfetamin 2 gange. Og det har været i weekenden(Kun til fest). Men ellers i hverdagene, føler jeg mig utrolig træt. Sover som aldrig før. Som om jeg ikke orker noget. Jeg føler mig ofte sløv. Jeg står tideligt op, tager på arbejde, og så tager jeg hjem, spiser sidder ved pc'en. Sammen med et par venner. Sådan går dag ind og dag ud.

Jeg har bemærktet at når jeg skal "et eller andet". Evt vente på en som kommer på besøg. Så er jeg virkelig utålmodig. Jeg kigger konstant på uret. Skriver evt en SMS til personen hvornår han/hun vil være her. Ringer til personen, for at tjekke hvornår han eller hun vil være her.

Jeg går og hidsiger mig op. Nogle gange bliver jeg så utålmodig at jeg næsten står og ryster på mine hænder. Enkelte gange har jeg kunne mærket adralinen pumpe rundt i kroppen. Har flere gange prøvet hvor jeg næsten føler mig helt MDMA ramt, pga jeg "hidser" mig selv så meget op.

Jeg har fået anskaffet mig noget efedrin, her de sidste par dage har jeg snuppet en lille dose. Lige så snart jeg kan mærke efedrinen, så føler jeg mig som om jeg er mere mig igen? Føler jeg bliver den person som jeg var før jeg startede på mit amfetamin(mis)brug. Jeg er mere MIG Glad frisk sjov føler mig bare som det "gamle jeg". Jeg synes også at den lille dose efedrin har taget trangen til amfetaminen.

Er dette som jeg oplever, normalt når man har haft et højt amfetamin forbrug?

På Forhånd tak.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i gryden
Nu har jeg aldrig taget amfetamin, men kan meget vel forstille mig at det du skriver om er blandt konsekvenserne af et "overforbrug" af amfetamin. og ganske alm. ved f.eks. en kold tyrker. Jeg blev også irritabel da jeg prøvede at stoppe med smøgerne.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neurotika
Det er en kedelig historie...

Nu har jeg selv taget amfetamin et par gange, og er ikke i tvivl om at når jeg har hørt om folk som sig, vil jeg ikke røre det længere. De ting du nævner er meget normale efter et sådant misbrug.

Du skal bare droppe det helt !

Titel: tja
Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
Ryger du hash?
Så tag og gør det istedet for at tage byen, når lysten til amfetamin melder sig, bliv hjemme og sten det over.
Hvis du ikke ryger så er den lidt sværre for mig og hjælpe på svar til at undgå byturerne - jeg kender dig ikke, men fiske ål har været et hit for mig engang.
Lad være med efferdrinen det ender med at du står hvor du stod for 3 måneder siden. drik kaffe hvis du er for smadret, og kom igang med noget sport helst noget som får pulsen op.
Din krop skal vende sig til og producere de stoffer den har "glemt" og lave pga de blev tilført kunstigt.

Titel: Re: tja
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Madblindboy skrev:
Ryger du hash?

Nej ryger ikke hash, har holdt mig fra det totalt i 1½ år.

Madblindboy skrev:

drik kaffe hvis du er for smadret, o

Jeg kan ikke lide kaffe

Madblindboy skrev:
og kom igang med noget sport helst noget som får pulsen op.

Jeg motionere mere eller mindre hver dag.

Titel:
Medlem

Den historie ligner min meget.
Jeg har dog bare til forskel fra dig taget det hver dag i 4 måneder, og det du snakker om er helt naturligt.
Jeg oplevede præcis det samme med at være uendelig træt og ikke orke noget. Man føler ens liv bare køre i stampe og der ikke sker en skid, og det bliver man deprimeret af at tænke på. Plus at man har nemt ved at blive enormt hidsig og man bliver helt forskrækket over ens egen reaktion på ting der i virkeligheden bare er småting.
Jeg kan ikke andet sige: Du bliver nok nødt til at lade være med at tage noget der erstatter amf´en. Lev det igennem, selvom det er hårdt. Det tager lang tid, men dit gamle glade selv kommer ligeså langsomt igen hen ad vejen. Det gjorde det for mig.

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Agrimush skrev:
Det tager lang tid, men dit gamle glade selv kommer ligeså langsomt igen hen ad vejen. Det gjorde det for mig.

Under antagelse af at man var glad før man begyndte, ja.

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
FlÆmMinG skrev:
Jeg kan ikke lide kaffe

Hvis du kan tage andre stoffer for at blive kvik, kan du også vende dig til kaffe :lol: . Kaffe i beherskede mængder, er faktisk en god stimulans, som kan hjælpe dig over det værste. Prøv at blande sukker og godt med mælk i. Så skal det nok glide ned!
Og så kan jeg kun tilslutte mig Agrimush og anbefale god motion. Det giver dig et naturligt kick og får kroppen til at opfører sig naturligt igen.

Hilsen Fanny

Dedikeret medlem
Brugeravatar

FlÆmMinG skrev:
Jeg kan ikke lide kaffe

Cola virker for mig, så hvis du ikke har tendens til at blive overvægtig, eller bare er ligeglad, så kast noget af det i hovedet. Jeg bryder mig heller ikke om kaffe :)

Men det lyder som en rimelig naturlig reaktion fra kroppens side. Reaktion skaber modreaktion, så hvis du har kørt længe på amf har du presset kroppen og udmattet den. Jeg vil også tro der ligger en del psykisk afhængighed i det.. Tilgengæld vil jeg også mene at Agrimush har fat i den lange ende. Tag en kold tyrker, tror ikke det nytter spor hvis du bare erstatter amfen med efedrin. Så hellere koffein.

Titel: -
Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
Hvad ned den der urke - eller urgè var det måske de prøvede óg sælge deres flagermuslort ekstrakt under - der var også en virkning - ellers er der mener jeg i samme genre cult .
Plus de der dåser med totalt meget coffein og sukker i - fuck jeg kan ikke huske hvad de hedder min hjeerne er tefalbelagt indvendig - tgror NASA har udført nogle forsøg med mig sidst jeg blev kidnappet sf en flyven firkant.

Titel:
Medlem

Psyko skrev:
Agrimush skrev:
Det tager lang tid, men dit gamle glade selv kommer ligeså langsomt igen hen ad vejen. Det gjorde det for mig.

Under antagelse af at man var glad før man begyndte, ja.

Ja det kan der selvfølgelig være noget om. 8)

Jeg havde det nu ganske forfærdeligt inden jeg startede mit amf-misbrug. Var lige stoppet efter en måned på dex og hele mit liv og min uddannelse var væltet for mig, jeg havde kæmpe overtræk på kontoen og en tattoo jeg ikke aner hvordan er kommet. Min læge havde frataget mig mine rivotriler og kastet mig på lykkepiller... Så det gik ikke særlig godt.
Vil under alle omstændigheder sige at sådan som jeg havde det efter amf-misbruget var vand i forhold til hvordan jeg havde det inden. Jeg levede det igennem uden brug af noget og der gik vel omkring et halvt år ca hvor mit gode humør og alting begyndte at falde på plads, men det gik virkelig langsomt.
Idag er der ingen problemer... faktisk er jeg mere glad end jeg har været i mange år, så det er jo dejligt. (og tattoen bliver til at minde mig om hvor dumt det var dengang)
Har i hvert fald lært på den hårde måde at man IKKE skal tage stoffer hver dag, mange dage i streg. Det skal nok komme og bide én i røven bagefter når regningen skal betales. :wink:

Titel: Re: -
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Madblindboy skrev:
Hvad ned den der urke - eller urgè var det måske de prøvede óg sælge deres flagermuslort ekstrakt under - der var også en virkning - ellers er der mener jeg i samme genre cult .
Plus de der dåser med totalt meget coffein og sukker i - fuck jeg kan ikke huske hvad de hedder min hjeerne er tefalbelagt indvendig - tgror NASA har udført nogle forsøg med mig sidst jeg blev kidnappet sf en flyven firkant.

Dem er der tusind slags af. I udlandet typisk Red Bull, men i Danmark så vel som i udlandet er der også et forholdsvis bredt udvalg. Har Coca-Cola ikke også lanceret Burn for nylig?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Agrimush, hvor meget amfetamin tog du over hvor længe?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Agrimush skrev:
...og en tattoo jeg ikke aner hvordan er kommet... (og tattoen bliver til at minde mig om hvor dumt det var dengang)

Så længe den ikke er enormt grim, eller du er meget ked af placeringen eller lignende går det vel også :) Man kan altid få den fjernet, mener de er nået langt nok til at man ingen ar får.

Titel:
Medlem

FlÆmMinG skrev:
Agrimush, hvor meget amfetamin tog du over hvor længe?

Jeg har desværre ingen anelse. Dengang gik jeg ikke op i dosis og den slags.. det proppede man bare i hovedet fuldkommen uhæmmet. Desuden har jeg kun ringe erindring fra den tid.

Lilleso skrev:
Så længe den ikke er enormt grim, eller du er meget ked af placeringen eller lignende går det vel også Smile Man kan altid få den fjernet, mener de er nået langt nok til at man ingen ar får.

Ja det er den nu ikke... det er en Pegasus. Overvejer at få den farvelagt. Er dog en smule irriteret over placeringen, men wtf. Det går nok.. sidder på venstre bryst.. uheldigt :oops:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]