Psyko skrev:
Agrimush skrev:
Det tager lang tid, men dit gamle glade selv kommer ligeså langsomt igen hen ad vejen. Det gjorde det for mig.
Under antagelse af at man var glad før man begyndte, ja.
Ja det kan der selvfølgelig være noget om.
Jeg havde det nu ganske forfærdeligt inden jeg startede mit amf-misbrug. Var lige stoppet efter en måned på dex og hele mit liv og min uddannelse var væltet for mig, jeg havde kæmpe overtræk på kontoen og en tattoo jeg ikke aner hvordan er kommet. Min læge havde frataget mig mine rivotriler og kastet mig på lykkepiller... Så det gik ikke særlig godt.
Vil under alle omstændigheder sige at sådan som jeg havde det efter amf-misbruget var vand i forhold til hvordan jeg havde det inden. Jeg levede det igennem uden brug af noget og der gik vel omkring et halvt år ca hvor mit gode humør og alting begyndte at falde på plads, men det gik virkelig langsomt.
Idag er der ingen problemer... faktisk er jeg mere glad end jeg har været i mange år, så det er jo dejligt. (og tattoen bliver til at minde mig om hvor dumt det var dengang)
Har i hvert fald lært på den hårde måde at man IKKE skal tage stoffer hver dag, mange dage i streg. Det skal nok komme og bide én i røven bagefter når regningen skal betales.