Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jun 2025 08:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: ARV)Oo
Medlem

Geografisk sted: Rodnet
Hey, tror sku jeg hopper med på ARV , oO(AntiRygerVognen)Oo nu kommer sjoveren sku ind i billedet igen, arbejdet skal være seriøst, træningnen skal være pæn, og min spirituelle side skal vedligeholdes og ikke glemmes. efter et par gode alenetrips hvor jeg har set mig selv igen, og ikke været en del af flowet. syns jeg at det skal ske igen. pausen. bare det der lille mellemrum hvor der skal ske en udvikling over hele fæltet. og hvor man vil have det godt med det man laver. ikke hverdag høre fra sin mor at man er skæv igen, eller at man bliver nedgjort på arbejdet fordi at det var forkert igen.. spise på rigtige tidspunkter igen, ikke klokken 14,17,00 men kl 7 , 13 . 18-19 istedet. stå op til "normal"(står normalt op kl 10 og i seng kl 1-3tiden) tid. og i seng til normal tid. nu sker det sku. lad mig sige det som det er- stopper med smøger og Hash.

jeg gør det sku. røg 2 smøger igår og 3 joints. i dag ingen smøger og ingen joints. og dagen fortsætter. men den bliver udnyttet fra nu af. tror den skal afprøves med en løbetur.

yes løbe skal vi. vi starter nu. og i morgen ned i centeret og lave dine sædvanlige øvelser. og bliver de nu anderledes for jeg vil ikke gå tidligere fordi jeg har en aftale på staden.

ses om 1½ time løbeskoene er allerede snørret. og den ½ liters væske intaget. yes jeg er klar.

Titel:
Dedikeret medlem

Med den indstilling bliver det knap så hårdt! Jeg bakker dig op med et skulderklap!

Held og lykke :)

Titel:
Medlem

Takker Putte, !

Den første løbetur overstået, 1 time 4,5- 5 km dog en del gåen tilsidst, som om at min krop ikke kunne komme i omdrejninger igen efter 3 min på en bænk, på toppen af en "Bakke/bjerg" meget stor en.

efter den pause blev det 5, min løb 2 min gåen resten af vejen hjem..

men putte, vejen vil stadig være hård efter 5 år med kun 2 ryge pauser på henholdtvis 4 md og den sidste på 1½md . vil vejen være lang, hashen er en stor del af hverdagen. smuttet forbi staden på vej hjem, i stedet for at tage hjem og gå i seng(fri klokken 22-22,30) bliver en af udfordringerne, for hvad skal jeg så laver. bare sove?? STeeeneerren. men dejligt elsker at sove. (bare ikke så tidligt.) og kan ikke se hvorfor jeg skal stå tidligt op når jeg har en møde tid klokken 11. Har dog indset at jeg bliver nød til at vende det hele lidt på hoved og ryste det lidt. for at få det til at passe sammen igen.
det hele er blevet for rutine præget...

nå har allerede sat æggeuret til at ringe om 10 timer og 39 min. dagen er planlagt for i morgen, Solid morgen mad, morgen træning i centeret. en eftermiddags løbetur og en tidlig seng. -> og uden nogen inflydelse fra venner. de bliver holdt ude af mit liv i hvertfald den næste uge for at jeg ikke får lugten af hash i nærheden.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Held og lykke til dig.

Render selv rundt på 7. dagen med samvittigheden i behold!

Titel:
Junior medlem

Vil også sige det er godt klaret, jeg har selv lige været ude og løbe en tur oven på et rygestop. Hod kæft man jeg kan slet ikke stå op, er så øm i mine ben :p Har selv røget næsten hver dag i en 2 års tid. Idag er så også dagen jeg ihvertfald skal stoppe hverdagsrygningen, og til at motionere. Starter i skole igen imorgen. Smøgerne kan jeg dog ikke lade ligge, de fjerner i det mindste lidt af trangen til at ryge en joint..

held og lykke til

Titel:
Medlem

hold os informeret det lyder som om du har styr på det. held og lykke med rygestoppet!

Titel:
Medlem

Fucking mærkeligt at vågne op, også være sikker på at man har røget. men så kom bilen ind i billedet, JEG har sku da ikke bil. lå så lige og tænkte lidt, det må have været en drøm for jeg var ude og køre i modgående retning i ensrettede gader. det er en drøm, Wee. har ikke røget. det er sku nice. det fede er faktisk der var smøger jeg troede at jeg havde røget. og intet hash. dog startede dagen noget senere end planlagt, tror det var fordi det var så nice at køre i modgående retning. nå men dagen er smooth, maden lugter godt. bliver til en solid morgen mad idag. tror det bliver rugbrød. yes. har allerede fundet ud af at jeg skal med bussen om 1 time for at træne.

Lækker dag- 2

Titel:
Medlem

Shit maiiin, hvorfor er jeg så rastløs. og hvorfor har jeg følelsen af at det er for varmt hele tiden, ihh.. dagen er skam god. men det er som om jeg mangler noget. mangler nogle at tale med. men tør ikke, fordi fristelserne er der.

træningen gik over al forventning, kunne klare 1½time i centeret uden at få koldsved, som er et tegn på sukker mangel. fik jeg tit før når jeg gav den gas.

jeg har det bare skummelt. kan ikke finde ud af om jeg skal løbe en tur. for at få gang i systemet yderligere. eller hvad jeg skal lave. er virkelig rastløs. har egentlig ikke lyst til at være her hjemme mere. der skal ske noget. men hvad?

Goddamnit

Titel:
Medlem

nice nice, 4 dagen uden smøg røg. må indrømme at jeg fik røget med på en mild joint i går aftes. men det var nok mere for hyggen. det fede var at jeg egentlig ikke rigtig blev skæv af den. den lå mere som et buzz. min ven som jeg røg med, og som lavde den er er fuldt forståelig for mit valg. nok også deraf den milde joint. plejer de ellers ikke at være. virkelig dejligt. men rart er det sku ikke at ryge de fucking smøger. har helt glemt dem allerede. de findes ikke i min verden mere. :D fedt. træningnen går suverent. hjalp meget ikke at skulle hive efter vejeret mere når man bare har løbet i 3 min. nu virker lungerene helt op til 30 min uafbrudt. det er cool.

men damn, er glad for at jeg har nogle fridage lige nu, for er du sindsyg nogle virkelige drømme man har, de er jo for fede hvis man kan lide at være lidt abstrakt. vågnede klokken 7, og lagde mig til at sove igen, holdt en drøm kørende i 3 timer næsten. det er jo næsten gratis flyver. :)

ganske rart..

Titel:
Medlem

Godt for dig mate :) Lyder som om du har styr på det (måske lige med undtagelse af i går aftes). Og det føles fedt når man løber uden at have røget (smøger tænker jeg her på) for ens lunger fungerer bare SÅ meget bedre. Har selv prøvet det og det giver nærmest et kick. Hvis du mangler noget at lave så kig rundt i dit hus/lejlighed og se om der ikke er noget der trænger til en kærlig hånd.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: P-p-på t-t-toppen af ddd-d-den store s-s-s-sssnotklat..
God stil!
Er selv på 3. dagen..

Fuck jeg sveder...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: honolulu
Er også lige gået på fest og narko pause. Er begyndt at træne og har meldt mig til yoga. Er begyndt at meditere hver dag og det føles så lækkert og kan mærke jeg har haft forsømt mig selv rigtig meget.

Har prøvet at smide smøgerne og den holdte i 5-6 uger men begyndte at tage på så det stoppede jeg med igen også var det også skide svært.

Men et godt råd fra mig er meditation som vil hjælpe dig med at bevare roen når du har lidt uro hvis du har det. Det er selvfølgelig også en rigtig god måde at mærke sit inderste på igen :wink:

Rigtig meget held og lykke.

Titel:
Medlem

Tripe79:

præsist, meditation er vejen frem. også det der fik mig til at indse at , at smøger ikke er til det bedre, men damn, jointen derimod den er sku sværre at slippe. har røget 2 joints over de sidste 5 dage. en del. men alligevel et drastisk fald.

ved ikke hvordan det vil se ud for mig om 5-6 uger. men kan bare ikke se hvorfor jeg skal ryge smøger mere. de giver mig jo ingen virkning. fra nu af skal der kun indtages ting der giver garanteret virkning. fuck det der placebo nicotin happyness stof. og tjære giv den max gas hele dagen, den holder vist ikke i længden.

nææ, nu står den på træning max blæs 4 gange om ugen, 1 lang løbetur en gang om ugen. og en dejlig tidlig senge gang. :) tror jeg vil starte dagen med en appelsin bare fordi jeg kan.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Er også selv på en slags "tvunget" rygestop (joints) pga mili, og er egentlig glad nok for det, har måske givet lige lovlig meget gas fysisk, mere end min krop var glad for, har været øm i lang tid, men er så småt ved at vænne mig til det, og tror sgu nok der skal ende med at komme noget godt ud af det :)

Keep up the good work - og prøv at kvitte røgen helt i nogle måneder, ved sgu at der er svært, men det er det værd i længden.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: honolulu
Der altså også sindsyg meget energi at hente i sunde kostvaner.

Du kan sagtens smide de joints også :wink:

I mine lidt yngre dage røg jeg også fede i en periode over 6-7 år men stoppede med det og nu synes jeg bare det et sumpe stof og ryger kun en joint hvis jeg på syre eller andet psychedelisk men fuck hvor havde jeg bare lyst til min aften joint hver dag op til et år efter.

Titel:
Medlem

Eller bare lige den der morgen joint. arkkeee Arkeeee. :(

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
hvordan går det med dig?

Titel:
Medlem

stille og roligt syns jeg at det går. jeg kender ikke rigtigt til smøger i hverdagen. det er kun når jeg tilfældighvis ligepludeslig ender op med at være blevet lidt fuld at jeg kan finde på at tilegne mig en smøg, så den er klaret flot flot. men den hash der, den er der næsten hverdag. det er nok også det der afholder mig fra at ryge smøger, for jeg får næsten altid lige en aften joint, det værste syns jeg er efter en arbejdsdag, der er jeg blevet noget mere tilbøjlig til at tage forbi staden, det er den der craving tror jeg efter smøgerne.
men men.. jeg tager en dag af gangen. skær nok også lidt ned på hashen her snart igen, sådan noget med kun at ryge en enkelt på sine fridage. kunne være meget rart. for vil nok også give hashen en del af skylden for at jeg ikke får ordentlig søvn. det der med at være hjemme ved en 23-00 tiden fordi du lige skulle forbi staden og have ryger. og når du er baske når du endelig kommer hjem. så tænker man fandme nej skal lige stene lidt inden jeg skal sove, også ender den med at blive 1-halv2 some tider. så den er sku nok en synder den hash der. Meeen klare den fedt. har det godt.. :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]