Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 08:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hejsa

Hver gang jeg er i byen eller til forfest og jeg drikker sprut så bliver jeg meget varm sån og får lidt svært ved at trække vejret og bliver til sidst rød i ansigtet.. Hvad kan der være galt? har ikke altid haft det engang ku jeg drikke meget og ikke få sådan nogle mærkelige ting.. Det skal lige siges jeg drikker sjældent.. Jeg kan da ikke være allergisk overfor alkohol hvis nu det er det?

Titel:
Insane psychedelia user!

http://en.wikipedia.org/wiki/Alcohol_flush_reaction

Det var en mulighed.

Titel:
Medlem

ja men de ser ikke ligefrem ud til at de får det særlig dårligt af det.. for mig kan det ødelægge min aften.. Og kan bare ikke forstå at jeg ikke kan trække vejret.. og det er somom der kommer en trykken på brystkassen når det er :S

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: P-p-på t-t-toppen af ddd-d-den store s-s-s-sssnotklat..
Prøv at drik forskellig sprut, det kan jo være at det er fordi du drikker noget sprut med ingredienser i, som du ikke kan tåle og så siger min erfaring mig, at sprut er lidt ligesom hash; noget hash bli'r man sløv og bonget af, og noget andet bli'r man frisk og får grinern på af..

Ligeledes med sprut, noget bli'r man træt i hele kroppen af, andet bliver man frisk og lalleglad af, og noget sprut snyder næsten én, så man ikke føler sig stiv, men alligevel kan man ikke huske noget næste morgen (synes især absinthe har denne effekt :twisted: ).

Prøv dig frem med alskens sprut, whisky, vodka, gin osv..

Hvis du ikke kan li' smagen af diverse drikkevarer, så hæld et stort glas rent sprut op og bund det UDEN AT TRÆKKE VEJRET før du har skyllet ned med sodavand e.l. Så er det ikke så slemt.

Vend lige tilbage med noget respons..

Titel:
Medlem

Det kan egentlig godt være det er sådan hmm har jeg ikke tænkt over.. Men det kan os være hvis jeg drikker for meget eller sådan noget? :D .. Eller så er det fordi jeg drikker i for lang tid eller noget :S ..Synes det meget forvirrende for har jo ikke altid haft det sådan.. Og øl gør det ikke ved mig kun sprut :S.. Men jeg prøver dit råd :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

godz skrev:
Hver gang jeg er i byen eller til forfest og jeg drikker sprut så bliver jeg meget varm sån og får lidt svært ved at trække vejret og bliver til sidst rød i ansigtet.. Hvad kan der være galt? har ikke altid haft det engang ku jeg drikke meget og ikke få sådan nogle mærkelige ting.. Det skal lige siges jeg drikker sjældent.. Jeg kan da ikke være allergisk overfor alkohol hvis nu det er det?

Det lyder som en allergisk reaktion. Gælder det alle former for alkohol, eller er det kun når du drikker "sprut" - altså forstået som alkohol fra de 38% og op?

Titel:
Medlem

Det er tit når jeg drikker noget der er stærkt i procenten .. Har os overvejet lidt om det allergi eller noget for giver ikke mening synes jeg ikke :/

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]