Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 00:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Jeg fik mexi-svampe igår, plus et gram amf og en masse skunk.. det virkede helt fint. Nu det så bare næste dag og jeg kan mærke jeg er brændt af!

- Hvordan bliver man hurtigst rask igen, hvad er godt at spise eller gøre efter sådan en omgang

Tak

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Jeg går ud fra du med "brændt af" mener at du stadig er lys vågen og kan mærke amfetaminens virkning endnu?

Hvis jeg var dig så ville jeg prøve at få spist noget. Frugt er et godt valgt og nok også det letteste at få ned. Drikke yougurt er geniale til dage efter amf. De er lette at få ned og sætter virkelig maven på plads. Hvis du har nogle multivitaminer så nap den anbefalede daglige dosis nu og igen i aften.

Når du har spist hvad du nu kunne få ned så lig dig i din seng og se tv og ryg en masse cannabis. Det er godt til at få en ned. Evt kombiner med en lille dosis benzoer (10-15 mg diazepam/1-2 mg Flunitrazepam eller lign Benzodiazepine)

Og så må du jo bare sove når det er din krop muligt at falde til ro, søvn er ekstremt vigtigt for at "recover" efter amfetamin IMO :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
:yeah:

Massere sund spise, søvn, pas på med hashen, evt. gå dig en lang tur uden musik, på den måde får du frisk luft, får tænkt igennem og brugt dig selv.
Det virker altid med mig :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]