Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 00:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Har da også tit oplevet at jeg har troet at min mor kaldt på mig og så gjorde hun ikke alligevel..

Ved ikke om jeg os har paranoia .. men nogengange når jeg går hjem når jeg har været oppe hos en ven og kommer af bussen og er på vej hjem ad .. så synes jeg altid at det er somom der nogen der kigger på mig eller at der går nogen rundt .. Andre gange er jeg rimelig ligeglad og kan faktisk finde på at gå ind i en voldsom uhyggelig skov for at se om der er nogen .. Det er sån lidt mystisk.. og andre gange synes jeg jeg hører nogle lyde når jeg sidder og spiller på min xbox 360 .. ved ik hvilke lyde det bare sådan nogle forstyrrelses lyde .. ligesom at man kan mærke en dør der bliver lukket i den anden ende af huset og så kan man høre det lille bette bank der..det er sku weird.. tager mig ikke så meget af det .. Også tit når jeg sover kan jeg ik lide at ligge med ryggen til døren .. for så kan jeg ik se om der står nogen eller kommer nogen .. Andre gange kan jeg sove uden at tænke en skid over sådan noget.. måske er min fantasi bare overdrevet? hehe

det skal lige siges at jeg er 19 .. og at jeg ryger en til to gange om ugen andre gange går der flere uger.. har prøvet kex,cola,amf,svampe

håber i svarer

mvh Anders

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det har jeg i mere eller mindre grad haft hele mit liv, og jeg kan kun konstatere, at det er blevet bedre, eftersom jeg er begyndt at føre et rationelt forbrug af diverse psykoaktive substanser. Det kan jo både være noget, du som mange andre har i større eller mindre grad, eller også er der selvfølgelig en chance for, at stofferne har spillet ind.

Hvornår begyndte alt dette?

Titel:
Flueknepper kongen

Det er ret almindeligt at have den slags tanker og angst. De fleste er også utroligt kreative når det kommer til at være bange for deres død. Jeg mener, Freud brugte ordet "Dødsdrift" eller "Destruktionsdrift". Et eksempel på dette er at forestille sig, mens man kører i en bil på motorvejen, at åbne dørene og falde ud. Eller at falde ud over rælingen ned i et skibs propeller. Disse forestillinger kan være ret livagtige.

Jeg tror måske du lider af noget lignende, bare med et andet udtryk. Og det er en normal del af at være menneske.

Titel:
Medlem

jeg har haft det hele mit liv .. men har altid følt jeg ku styre det.. det er ikke noget som jeg sådan påvirker mig negativt.. Men nogengange synes jeg bare det lidt for meget at jeg er 19 og ikke tør sove hvis døren er lukket og der er bælg mørkt.. Dog er det blevet lidt bedre med alderen må jeg sige :)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
godz skrev:
jeg har haft det hele mit liv .. men har altid følt jeg ku styre det.. det er ikke noget som jeg sådan påvirker mig negativt.. Men nogengange synes jeg bare det lidt for meget at jeg er 19 og ikke tør sove hvis døren er lukket og der er bælg mørkt.. Dog er det blevet lidt bedre med alderen må jeg sige :)

Det du oplever vil jeg definere som en helt normal ting.

Ikke at alle har det sådan, men der er mange mennesker der har det sådan :)

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Citat:
Også tit når jeg sover kan jeg ik lide at ligge med ryggen til døren .. for så kan jeg ik se om der står nogen eller kommer nogen

Sådan havde jeg det også indtil de 12-13 år så gik det lige pludseligt væk samtidig med min mørkeræd. Det er dog meget normalt at have det sådan også selvom man er oppe i aldren, det er iværtfald min opfattelse.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ONE STEP AHEAD
godz skrev:

det skal lige siges at jeg er 19 .. og at jeg ryger en til to gange om ugen andre gange går der flere uger.. har prøvet kex,cola,amf,svampe

håber i svarer

mvh Anders

har det på samme måde

Zolpidem virker

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ONE STEP AHEAD
godz skrev:

håber i svarer

mvh Anders

har det på samme måde

Zolpidem virker

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

PURE skrev:
godz skrev:

håber i svarer

mvh Anders

har det på samme måde

Zolpidem virker

Det er sq da ikke et problem man skal til at fyre SSRI´er i hovedet for.

Titel: noia
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Frederikssund
Hej. Det du beskriver kender jeg udemærket. Alle jeg kender har den samme fornemmelse. Med til dette hører så også at både jeg og folk der har det sådan oplever at det forsvinder når man ikke længere fokuserer på det. Med andre ord: det er helt normalt og bliver først rigtig ubehageligt og uhåndterligt når f.eks. stoffer får en til at fokusere på det.

Du skal faktisk bare grine lidt af det. For mig forsvandt det helt og holdent da jeg fik travlt for alvor i mit liv... du ved drømme, mål, familie, job, venner etc etc etc... you get the point.

Vær opmærksom på hvis det tager overhånd eller freaker dig ud for alvor... og hold gerne en pause med div. drugs. Amfetamin påvirker især mig i denne retning. (tror jeg er velkendt.)

Ta det cool

Titel:
Medlem

tak for svarene hehe :) .. Det er godt at høre det er normalt .. plejer også bare at grine lidt af mig selv når jeg tror sådan noget.. for det er jo lidt latterligt ;D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]