...
Når man sidder for sig selv og lader tankerne flyve. Vender alle emner der er omkring en, uden virkelig at tænke over dem.
Personligt går jeg selv og tænker over mange ting for tiden

Føler næsten at verden er imod mig. Jeg kan ikke få tingene til at hænge sammen og jeg vil bare væk fra min kedelige hverdag. Men det kræver jo penge, penge kræver en uddannelse og uddannelse kræver tid. Så jeg vil gætte på at jeg er fanget i helvede til jeg har overstået min uddannelse.
Jeg kan bare ikke helt klare tanken om 1460 dage som denne røv syge fredag. Hvad skal man overhoved lave? Jeg er fladere end lort, jeg har valgt at tage mig et pusterum væk fra min parnoide hverdag, men det bliver ikke ligefrem bedere. Så et fact er at jeg er flad, ensom, nede og træt af alt, som det står til for tiden. Men det er så nemt at glemme når man har røget en pibe hash, og så ligge det på hylden til næste gang man er alene og normal
Men normalt i hverdagene er jeg altid hyper og i godt humør og det smitter også af på folk. Så det er jo et plus.
Hvis der er nogle der har lyst til at udtrykke sig om deres inderste, så post det her. Det er altid godt at tale ud..