for at gøre en kort historie lang

Jeg er en dreng på 17 år, jeg er igang med en uddannelse som kok (grundforløb)!
har haft et intensivt mis/for-brug af hash, ca. hver dag siden omkring december 2006.
jeg er kommet meget langt bagefter med min uddannelse, og i den forbindelse skrev min lærer en email til min kontaktlærer! Jeg havde så en samtale, og havde fået at vide af en 3. lærer, at min lærer, havde sendt den mail til min kontaktlærer!... hehe, er i stadig med?

MEN, min kontaktlærer havde ikke læst mailen før samtalen, så vi læste den sammen! DER, fik jeg nogle fortrolige oplysninger omkring mig selv at vide! (var ikke meningen jeg skulle ha set den mail)
bla.a. at de havde en mistanke om at jeg røg hash, pga. blodsprængte øjne, dårlig hukommelse, dårlig koncentrations evne og konstant sløvhed

(mistænkt af en opserversions lærer i 3. lektioner samme dag, rimelig godt set, men også et tyndt grundlag, at mistænke mig på)
Jeg fortalte nemlig så min kontaktlærer (som tilfældigvis også er min naturfagslærer) at jeg da ryger lidt i ny og næ!

for at gøre historien værere! så er min ene lærer tilfældigvis min stedmors venindes, veninde! så jeg kan risikere at lærerne snakker sammen, min lærer fortæller det vidre til min stedmors veninde, som så fortæller det til min stedmor! MEN, forhindre tavshedspligten det?
for at gøre historien endnu værere! så blev jeg også busted i at snyde, ved at aflevere en opgave jeg ikke selv havde lavet! hvilket er udsmidnings grundlag! men heldigvis ville de se mildt på sagen, da det kun var en enkelt opgave! (hvad de ved

)