Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jun 2025 20:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey jeg er en 18 årige gut som har røget i cirka et halvandet år.
Jeg ryger ikke hverdag jeg ryger engang imellem når jeg bare skal slappe af efter en hård weekend og det skete så igår. Der sad jeg ved en person som jeg kalder A. Og vi havde købt noget rimelig godt tjald af en vi kalder B. Efter vi har hentet tjalden deler vi klumpen over og så mixer vi en joint hver og ryger en hver mens vi sidder og høre noget reggaemusik. Og den blev vi rimelig basket af, så ryger vi en mere og min ven falder i søvn og jeg tænker hey ligefør jeg skal hjem og pleje tømmermændene skal jeg lige ryge en sidste joint som der var tjald nok af min klump til og det gør jeg så.
Så tager jeg bussen hjem og så skal jeg gå 3.2 km hjem på et langt uoplyst sted. og det var riiigtig rigtig mørkt og stjernerne skinder meget kraftigt og der er en af stjernerne som skifter i alleregnbuens farver. Men så mens jeg går ser det ud somom der går 3 fyre foran mig. Og jeg fortæller til mig selv det er forkert, lige nu er det rigtigt men det er rigtigt forkert. Og så vender en af disse meget meget høje fyre sig om og somom han går mig i møde og siger til mig med et sløret ansigt det er rigtigt mikkel det er rigtigt. Og vender sig om og går videre og så kommer der en bil og så forsvinder de, men kommer straks tilbage og bare gå og somom de går ind i mig. Og jeg er normalt ikke mørkeræd og det var jeg fanme den aften.

Nogen der har prøvet noget lignende?

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Det lyder totalt sindsygt har aldrig hørt om folk der har fået rigtige halluer af THC kun lidt ændringer i farvers aroma og lignende.

Titel:
Junior medlem

Det var også rigtigt rigtigt underligt. Har heller aldrig haft hallucinationer på den måde før udover een gang som jeg ikke rigtigt kan huske og det var på ecstasy!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rundt på gulvet
Hvad har du så taget fredag og lørdag?

Det kan godt have noget at sige hvis du har sniffet amfetamin hele weekenden eller spist e-piller og så du ryger en ordenlig koger søndag..

Men der er nogen folk der kan se syner når de ryger..

Titel:
Junior medlem

Det var faktisk meningen jeg skulle have været på E da jeg skulle til 18 års fødseldag nede på Broen Lørdag, men fik aldrig fat i nogen piller og det er vel sådan cirka sidste weekend sidst jeg var på Amf. Havde faktisk kun drukket som et svin i 5 dage i streg før den morgen!

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tja det kan vel alt sammen spille ind. Jeg ville iværtfald tage dine halluer som et tegn til at man burgte slappe lidt af

Titel:
Junior medlem

puh ja prøver også lige taa en lille slapper ikke fordi det er ved at tage overhånd pengemæssigt men mere min psyke da jeg har haft en masse kæresteproblemer og sådan noget. så op på hesten igen og spred nogle positive vibes :)

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Citat:
så op på hesten igen og spred nogle positive vibes

Thats the spirit! :wink:

Titel:
Insane psychedelia user!

Farmand8900 skrev:
Det lyder totalt sindsygt har aldrig hørt om folk der har fået rigtige halluer af THC kun lidt ændringer i farvers aroma og lignende.

Så har du aldrig læst nogle af Alis rapporter :wink:

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Citat:
Så har du aldrig læst nogle af Alis rapporter

Har aldrig læst nogen cannabis rapporter overhoved :lol:

Men vil da lige tjekke Ali´s ud hans LSD rapport er iværtfald velskrevet...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Citat:

Lyder ikke så underligt i mine øre. Har også prøvet at få nogle ligende "halluer" efter jeg har røget. Den gang var det bare en mand med sorte blodhunde jeg mødte en mørk aften på hjem fra en af mine venner. Underlig oplevelese ja, men er nu ikke sikker på at det var en hallu, mere en forvrængelse af opfattelsen. At man altså i sin tåge opfatter tingene anderledes i den pågældende situation..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lige på grænsen og så altid lidt mere (SYRE)
Vil tro du trænger til en slapper. Har selv oplevet at få halluer af den kaliber og der findes ik noget mere uhyggeligt. Man skal passe på i situationen med at gejle sig selv op, så det faktisk bliver værre end det er. Ved ik hvad det er der kan skyldes det, men vil bare sige du er ik ene om at opleve halluer bare af at ryge lidt hash. Har haft de underligste halluer, men de er kun så voldsomme når jeg er helt alene (så det undgår jeg helst).

Titel:
Junior medlem

Holder også en lille pause nu, har lige fået influenza efter i søndags men havde altså også drukket siden mandag i sidste uge og så lige sådan et par joints så var jeg da godtnok helt færdig og nu er jeg ved at hoste mine lunger til helvede..

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Det kan godt være ubehageligt, med sådanne hallu's.
Det jeg altid har gjort er at hilse på dem, finde ud af om de vil noget eller om det bare ER en hallu. Hvis det bare er en hallu, ryger jeg en fed på den.

Cannabis er jo et psykedelika og jeg oplever tit forandringer i virkeligheden, når jeg er skæv. Enkelte gange har det været desiderede hallu's andre gange har det bare været en forandring af mit syn, nærmest et klarsyn. Hovedsagen er, det skete imens du var påvirket, lad være med at ligge mere i det, med mindre at hallu's pludselig er der når du ikke er påvirket. HPPD er ikke en sjov ting at lide af, slet ikke i længden.

Du har drukket tæt i 5 dage, dermed udmattet dig selv fysisk og psykisk, en god omgang ryger oveni. Well, der har du din grund.

OT: Det samme hvis man holder sig vågen i nogle døgn og så sætter sig i et mørkt rum nogle timer. WHAM gratis halluer.

Titel:
Quarrelsome sponser

Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
............

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]