kemal skrev:
Yea, en enkelt gang.
Det forløb sådan at mig og et par venner ankom til en fest i det mørkeste af det mørke jylland. 2 af os ville ikke drikke, kun ryge den aften. Det forløb osse fint, selvom hele crowden var "tjæknå" drenge, en af dem gik tilmed ud røg en enkelt gang (På min chillum, netop taget med hjem fra indien få uger før, mistede den, den aften).
Efter et par timer var stemningen vendt rimelig negativt mod mig en af dem jeg var kommet med. Vi var de fremmede idet den anden kendte dem til festen. Vi gik ned på en legeplads nogle 100 meter derfra hvor vi fyrede op i en kæmpe chillum og stenede lidt rundt. Lige pludselig hørte vi løbende fodtrin og så kom der 2-3 gutter, en af dem var tilmed ham der havde røget tjald med os.
De råbte og skreg om det var os der havde hash med, da min kammerat prompte svarede "Ja" fik han over bærret, vi løb fra dem, skiltes ved en vej og løb videre.
Det lykkedes mig at gemme mig godt, ved et uheld, i det jeg prøvede at løbe gennem en hæk, der var et hegn bagved som jeg løb lige med hovedet ind i (

).
Godt det samme, for knap var jeg faldet før 2 knallerter kom kørende på vejen lige ved siden. Med 2 på hver knallert selvfølgelig.
Min ven var knap så heldig, han blev indhentet og smadret på det groveste. Hans kæbe flækkede rimelig clean i venstre side og lidt ekstra skader.
Jeg søgte selv derefter ly hos en venlig jydsk farmer der hjalp mig med at finde hjem til kammeraten fra jylland.
Dagen efter fik vi historien af den jydske homie, der fortalte at par drenge til festen bare var gået amok og nu sku "hasherne" fanme smadres.
Efter vi var stukket af fra dem, havde der kørt 4 knallerter rundt med gutter med bat for at finde os.
Såeh... der nogle folk der bare hader hash. Selvom de selv ryger det.