Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 15:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 60 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Hvad er det for lige en verden vi lever i?

Inat var jeg til fest. Og alle os der sad til festen besluttede sig så for at dele et troldmandsmix jeg lavede. Vi sidder så og ruller. Da nogle "technodrenge", kommer ind. (ingen had mod technodrenge generelt) . Men en af dem begynder så at fortælle mig at man dør af hash og bla bla bla. Jeg forsvarer så og fortæller ham at det er en løgn.

Den næste time forløber med 100 af onde blikke og hvisken og tisken fra denne technofyr.

Lige pludselig vil han så have mig med udenfor. Og så begynder han at prøve på at smadre mig, slår mig i hovedet og brystkassen mange mange gange. Jeg parrerer så godt jeg kan, indtil en af mine venner får stoppet det store svin.

Ham technofyren havde åbenbart vildt meget respekt for min ven og ville åbenbart ikke ud i flere problemer. Derefter blev han ved med at sige: "Jamen jeg vidste ikke det var en af dine venner, jeg rør ham aldrig igen, det lover jeg. Fortæl ham at jeg aldrig rører ham igen, undskyld."

Hvis min ven ikke havde hjulpet, tror jeg at han havde slået mig til pindebrænde, han var jo meget større end mig.

Jeg fik at vide bagefter, at alt sammen var på grund af, at jeg havde en anden holdning til hash end ham.

Alt dette, bare på grund af en eller anden paranoid fyr, der er blevet bildt ind, at der er mange der dør af hash.

Har i selv oplevet nogen lignende? :roll: :? :x

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Citat:
Har i selv oplevet nogen lignende?

Nej....Har kun oplevet at blive stemt ned overfor en stor gruppe der mente at hash var i og åh så farligt. Jeg forsvarede så cannabisen og blev stemplet som junkie. Mens de andre blev stemplet som uvidende alkoholiserede møgsvin, så det var fint med mig.

Men det du har været uden for under streger vel bare at danmarks ungdom er totalt håbløs (pis jeg er selv en del af den!). Går ud fra det var en teenager der prøvede at komme dig til livs?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Citat:
Går ud fra det var en teenager der prøvede at komme dig til livs?

Ja det var det, hans alder er dog uvis.

Det værste er dog, at jeg selv tror at han var brændt af på noget rimeligt dårligt gade-amf :roll:

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Citat:
Ja det var det, hans alder er dog uvis.

Det værste er dog, at jeg selv tror at han var brændt af på noget rimeligt dårligt gade-amf

Ja sikkert. Har også tit været vidne til folk der bliver alt alt alt for smarte når de er brændt på amfetamin. Og alle der er ædru (eller iværtfald ikke har snust) syntes de er skide irreterende :lol:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Citat:
Og alle der er ædru (eller iværtfald ikke har snust) syntes de er skide irreterende

Fuldstændigt. Alle til festen syntes han var pisse nederen. Da det eneste han gjorde til festen, var at sidde og spille totalt smart.

Jeg siger ikke, at alle der er brændt af på amfetamin, opfører sig så latterligt. Bare så der ingen bad feelings er :D

Site Webmaster
Brugeravatar

kemal skrev:

Yea, en enkelt gang.

Det forløb sådan at mig og et par venner ankom til en fest i det mørkeste af det mørke jylland. 2 af os ville ikke drikke, kun ryge den aften. Det forløb osse fint, selvom hele crowden var "tjæknå" drenge, en af dem gik tilmed ud røg en enkelt gang (På min chillum, netop taget med hjem fra indien få uger før, mistede den, den aften).

Efter et par timer var stemningen vendt rimelig negativt mod mig en af dem jeg var kommet med. Vi var de fremmede idet den anden kendte dem til festen. Vi gik ned på en legeplads nogle 100 meter derfra hvor vi fyrede op i en kæmpe chillum og stenede lidt rundt. Lige pludselig hørte vi løbende fodtrin og så kom der 2-3 gutter, en af dem var tilmed ham der havde røget tjald med os.

De råbte og skreg om det var os der havde hash med, da min kammerat prompte svarede "Ja" fik han over bærret, vi løb fra dem, skiltes ved en vej og løb videre.

Det lykkedes mig at gemme mig godt, ved et uheld, i det jeg prøvede at løbe gennem en hæk, der var et hegn bagved som jeg løb lige med hovedet ind i ( :) ).

Godt det samme, for knap var jeg faldet før 2 knallerter kom kørende på vejen lige ved siden. Med 2 på hver knallert selvfølgelig.

Min ven var knap så heldig, han blev indhentet og smadret på det groveste. Hans kæbe flækkede rimelig clean i venstre side og lidt ekstra skader.

Jeg søgte selv derefter ly hos en venlig jydsk farmer der hjalp mig med at finde hjem til kammeraten fra jylland.

Dagen efter fik vi historien af den jydske homie, der fortalte at par drenge til festen bare var gået amok og nu sku "hasherne" fanme smadres.

Efter vi var stukket af fra dem, havde der kørt 4 knallerter rundt med gutter med bat for at finde os.

Såeh... der nogle folk der bare hader hash. Selvom de selv ryger det.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Er I alle fra Jylland?

Det er bare fordi, at jeg har kendskab til nogle tæknocowbois, og de ryger som ind i helvedet.

De tager, selvfølgelig, mest kiks og amf, men de ryger generalt altid. Dog for det meste efter festen, så de har intet i mod hash.

Jeg bor på Sjælland, Roskilde.

In our memories
Brugeravatar

Jugg skrev:
kemal skrev:

Yea, en enkelt gang.

Det forløb sådan at mig og et par venner ankom til en fest i det mørkeste af det mørke jylland. 2 af os ville ikke drikke, kun ryge den aften. Det forløb osse fint, selvom hele crowden var "tjæknå" drenge, en af dem gik tilmed ud røg en enkelt gang (På min chillum, netop taget med hjem fra indien få uger før, mistede den, den aften).

Efter et par timer var stemningen vendt rimelig negativt mod mig en af dem jeg var kommet med. Vi var de fremmede idet den anden kendte dem til festen. Vi gik ned på en legeplads nogle 100 meter derfra hvor vi fyrede op i en kæmpe chillum og stenede lidt rundt. Lige pludselig hørte vi løbende fodtrin og så kom der 2-3 gutter, en af dem var tilmed ham der havde røget tjald med os.

De råbte og skreg om det var os der havde hash med, da min kammerat prompte svarede "Ja" fik han over bærret, vi løb fra dem, skiltes ved en vej og løb videre.

Det lykkedes mig at gemme mig godt, ved et uheld, i det jeg prøvede at løbe gennem en hæk, der var et hegn bagved som jeg løb lige med hovedet ind i ( :) ).

Godt det samme, for knap var jeg faldet før 2 knallerter kom kørende på vejen lige ved siden. Med 2 på hver knallert selvfølgelig.

Min ven var knap så heldig, han blev indhentet og smadret på det groveste. Hans kæbe flækkede rimelig clean i venstre side og lidt ekstra skader.

Jeg søgte selv derefter ly hos en venlig jydsk farmer der hjalp mig med at finde hjem til kammeraten fra jylland.

Dagen efter fik vi historien af den jydske homie, der fortalte at par drenge til festen bare var gået amok og nu sku "hasherne" fanme smadres.

Efter vi var stukket af fra dem, havde der kørt 4 knallerter rundt med gutter med bat for at finde os.

Såeh... der nogle folk der bare hader hash. Selvom de selv ryger det.

Det må jeg sige, din historie chokerer mig virkelig. :shock:
Også at ham den ene selv røg med, og bagefter ville smadre jer.

Heldigvis nåede min episode ikke at komme så langt ud, fik godt nok mange slag. Men jeg er nogenlunde hel idag.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Citat:
Er I alle fra Jylland?

Hehe, ja jeg er fra Jylland. Har dog aldrig oplevet dette fænomen før inat. :? De fleste plejer at være meget accepterende over for hash, og engang imellem ryger de også selv med. Selvom det er technodrengene der normalt er blæst på kiks, amf og så videre.

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Fy for helvede! Det er nogle grimme historier i har! Man kan virkelig undre sig over hvad der foregår i hovedet på den slags typer der bare smadrer for sjov. Hvad kan man sige andet end :roll:

Hilsen Fanny

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: P-p-på t-t-toppen af ddd-d-den store s-s-s-sssnotklat..
Jeg bliver helt hidsig over at læse jeres beretninger!

I sådanne tilfælde er det godt at ha' en kniv så man kan vende situation og skamfere deres ansigter grumt, så de får en lærestreg for livet.

Men kender godt det der med misinformerede, überstædige folk, som ser hash som The Devil. Synes dog mest det er små, søde mors-pige piger der har den der anti-hash holdning.

Har kun oplevet én der sagde jeg skulle smutte, fordi jeg røg en joint i nærværet af en pige som ikke måtte ryge og ikke skulle blive fristet etc.

Men det var et offentlig sted, så han kunne rende mig.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Tjoe, jeg kan da også skrive under på, at i mange stimulanskredse er hash fuldstændig tabu. Jeg har heldigvis ikke oplevet noget så vanvittigt som en flok aber på knallert, men det er ret tamt, at hash skal have sådan et ry hos folk, som smadrer hjernen på hårde stoffer hver weekend.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Chanders skrev:

I sådanne tilfælde er det godt at ha' en kniv så man kan vende situation og skamfere deres ansigter grumt, så de får en lærestreg for livet.

Men kender godt det der med misinformerede, überstædige folk, som ser hash som The Devil. Synes dog mest det er små, søde mors-pige piger der har den der anti-hash holdning.

Har kun oplevet én der sagde jeg skulle smutte, fordi jeg røg en joint i nærværet af en pige som ikke måtte ryge og ikke skulle blive fristet etc.

Men det var et offentlig sted, så han kunne rende mig.
Bullshit.
Heldigvist er ALLE mennesker forskellige. :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sønderjylland 6000
Chanders skrev:

NO RESPEKT!!!!!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Citat:

Jeg må tilstå at jeg faktisk havde en ordentlig lommekniv i lommen. Men jeg vil da under ingen omstændigheder bruge den i et slagsmål.

Det eneste man gør er at ødelægge det for en selv. :roll:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Hamber aka. Polle pot skrev:
Chanders skrev:

NO RESPEKT!!!!!

Et øje for et øje, en tand for en tand..

Ej, kan godt se der er nogen der er nødt til at være fornuftige her i samfundet, men for helvede altså..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

kemal skrev:
Citat:

Jeg må tilstå at jeg faktisk havde en ordentlig lommekniv i lommen. Men jeg vil da under ingen omstændigheder bruge den i et slagsmål.

Det eneste man gør er at ødelægge det for en selv. :roll:

Det var selvforsvar :wink:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Beebob - Bob-bob-bob-bee
Med våben? Tror jeg faktisk ikke man må. Tvivler på at sagen ville falde særligt heldig ud ofr ens eget vedkommende hvis man gjorde sådan noget pis.
På den anden side - hvis de har bat.. Og man altså kan komme til, så syntes jeg det er OK at bruge den stump genstand. Men knive??!? Komplet idiotisk.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Så hellere tage et par på hovedet end at bruge kniv.. :roll:

Senest rettet af Henrik Ost 16 feb 2007 20:23, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

MaroK skrev:
Med våben? Tror jeg faktisk ikke man må. Tvivler på at sagen ville falde særligt heldig ud ofr ens eget vedkommende hvis man gjorde sådan noget pis.
På den anden side - hvis de har bat.. Og man altså kan komme til, så syntes jeg det er OK at bruge den stump genstand. Men knive??!? Komplet idiotisk.

Hvis man skal forsvare sig, er det så ikke lige meget hvilken genstand man bruger?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 60 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]