Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 17:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Jeg har lige lidt under 50 g tørret kaktuskød.
Jeg tager zoloft, godt nok den billige udgave (men med det samme virksomme stof; sertralin) dagligt.

Min første psychedeliske oplevelse var ½ mærke LSD og det gik som smurt.
Er der noget som sertralin gør ved nervesystemet som ville gøre det meget dumt at indtage meskalin ?

Hvis standardsvaret alligevel er at det ikke er smart at indtage psychedelia når man er mentalt uligevægtig, vil jeg bede personen om ikke at svare. Der skal være en seriøs grund til at sertralinen kunne forværre det hele rigtig meget.

Levose eller Prometheus, kom glad ^^

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Beebob - Bob-bob-bob-bee
personligt kan jeg udtale at efter jeg have indtaget 50g tørret peruvian torch kom jeg sidst på trippet så langt ud at jeg var ved at springe ud fra 3.

Det var det hele værd, det mest indsigtsrige trip jeg nogensinde har haft, men var jeg en anelse mere ustabil havde jeg nok sprunget ud af vinduet :\

ved godt det er alt for kort formuleret, men jeg har ikke så meget tid ligenu.. hvis du vi have det uddybet skal jeg nok forsøge, men du fik egentligt det vigtigste. Som du selv skriver, så tror jeg også at det du mangler er noget eksperthjælp.

De venne rjeg har der tager zoloft kan ingen virkning få ud af svampe. Og de skal absolut ikke prøve meskalin hvis det er op til mig.

hygge

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Sertralin er en SSRI, dvs de blokerer serotoningenoptagelsen i de presynaptiske neuroner, der benytter serotonin som transmitterstof.
Ved at loade meskalin, der bla er en serotoninagonist risikerer du at "overloade" dit serotoninsystem, og derved opnå et serotoninsyndrom. Dette kan være potentielt livsfarligt, og derfor vil jeg ikke råde dig til at tage meskalin mens du indtager antidepressiva.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg har taget ayahuaca før. Det er det stof der har gevet mig allermest. jeg følte ihvertfald en forenelse med kosmos som selv oversteg den følelse jeg havde på LSD.

Jeg har også indtaget amfetamin, kokain og MDMA for ca. 1½ års tid tilbage. Ikke samtidig selvfølgelig, men har ingen af de stoffer endnu større risiko for at give mig serotonin-syndrom ?

Tak for svarene uanset hvad MaroK og noname.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: wonderland
Meskalins molekylære opbygning ligger sig også meget op ad adrenalins opbygning..
Meskalin er (mod kroppen) meget lidt skadeligt, og efter flere forskellige undersøgelser har man ikke kunne finde nogle skader på hjernen efter et meskalin trip..

Jeg ved ikke om du vil overloade dit system, men jeg tror ikke det vil ske.. jeg har ikke prøvet at blande meskalin med meget forskelligt, men du behøver jo heller ikke tage det hele på engang.. tror godt ud kan gå for trippet ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]