Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jun 2025 20:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: On top of myself i hope
Hej jeg er en dreng på 15 som mere eller mindre nok mere er på vej psykisk ned ad bakke jeg har brug for at skrive den her tekst for at erkende for mig selv at jeg må i nød til at gøre noget for at få det bedre og ikke bare isolere mig . . ! min nedtur har nok ikke så meget med stoffer at gøre men ved ikke hvor jeg ellers skulle skrive den uden at mine venner skulle komme til at læse den .

jeg er søn af en paranoid skizofren far han har aldrig rigtig vist eller givet udtryk for hans hans sygdom så på mig har han på mange måder virket som en normal far men efter som jeg er blevet "ældre" har han fortalt mig om hvordan han har det og jeg kan også mærke det på ham . jeg har altid haft et meget meget nært forhold til ham nok også mere end hvad godt er eftersom han er syg .

mine forældre er skilt og blev skilt da jeg var ca 4 så kan ikke rigtig huske noget fra da de var sammen ..
de blev skilt fordi min far var alvorlig alkoholiker.
da jeg begyndte i 1 klasse flyttede min far på gaden efter han blev smidt ud af en kæreste som sagde han ikke skulle tage medicin fordi han "Bare" ikke var kommet over at hans mor var død som 40 årig ..
men da han blev for underlig til hun kunne holde det ud smed hun ham ud .. SO...
så min far var hjemløs i Kbh. uden medicin og gik rundt i en slags marerids verden i et år . hvor jeg så efter har fået at vide at han begyndte på diverse stoffer som speed, ryge heroin, metadon, ketogan, og flere tror jeg . da han kom på gaden så jeg ham ikke i et helt år udover hans fødselsdag hvor han kom fulstændig blæst på speed op kl. 6 om morgenen og ville have mig med hvor efter min mor bogstaveligt talt smed ham ud . jeg har efter fået at vide at han ikke havde sovet i 3 dage og efter episoden havde sat sig ned på århus banegård og begyndt at råbe efter folk uden grund og pludselig sortnede det for hans øjne og han først vågnede 24 timer efter på en lande vej med kun en sko på foden uvidende om hvad der var sket de foregående 24 timer . / : ..
efter min far kom på gaden fik min mor at vide af lærene at jeg var trukket mig meget ind i mig selv og sad det meste af tiden for mig selv .
Jeg kan ikke huske særlig meget af det første år i skole ..
Men så efter et år skaffede min far sig en lejlighed her i århus og han begyndte at få metadon gratis et sted i århus han bildte dem ind at han havde været meget mere afhængig af diverse stoffer end han egenlig havde været fordi hans syntes det hjalp på hans sygdom han får en dejlig ro i kroppen siger han .
Nå men det begynder at gå godt for mig jeg bliver klassens spas mager og alle syns jeg er gevaldig flink og morsom og jeg får også nogle rigtig gode venner som jeg nok vil have resten af livet . Men i 7 klasse begynder jeg at få vældig mange selværds problemer om mit udseende det nok meget normalt altså har aldrig haft problemer med at score piger men jeg begyndte at få det dårligt og tænke på hvad andre syntes om mig osv. jeg begynder at ryge i 7 klasse jeg er nok 13 år og begynder også at drikke med vennerne det var smadder hyggeligt med nogle øl og en pakke billige pap blå ld smøger nede i skoven og så ryge 10 smøger på 10 min. og være smadder stiv og lykkelig af meget få øl hehe ... nå men som månederne går skal der jo flere øl til og jeg begynder virkelig at drikke igennem til fester så man egenlig går glip af festen fordi man ikke rigtig kan huske noget efter kl 11 .. det laver jeg så også om på og drikker så jeg kan være fuld men stadig deltage på et eller andet plan i festen . i slutningen af 7`vende får jeg et rædselsfuldt andfald om natten hvor jeg men vågner halvt og kan overhovdet ikke tænke fordi min krop er fuld angst virkelig en frygtelig oplevelse min mor får mig til lægen men det er ligesom hun ikke forstår hvad jeg mener så hun gør ikke noget ved det ..
Jeg begynder at pjække meget fra skole sammen med mine venner og drikke mig stiv i hverdagene nok ca. en gang om ugen jeg begynder at få det dårligt hver morgen når jeg skal i skole og har det som om at det eneste sted jeg kan have det trygt og godt er hos min far så jeg begynder at være mere og mere hos ham og mindre og mindre hos min mor selvom det er hende der har forældre myndigheden.
En dag hvor jeg vågner kan jeg ikke klare mere og ligger i foster stilling i min seng og græder og nægter at gå i skole mine selværdsproblemer er på det tidspunkt fuldstændig i bund jeg kan ikke overskue noget som helst i skolen jeg går i en klasse med næsten 50 elever og det eneste sted jeg har det nogenlunde er i frikvarteret hvor jeg kan sidde og ryge smøger .. men jeg nægter at gå i skole og min mor kan nu se at der er noget galt så jeg får en kontakt person fra komunnen som der kommer nogle gange og snakker med mig han er egenlig også meget sød og sådan.. jeg går ud af skolen og starter i et praktik forløb hvor meningen egenlig også var at jeg skulle have hjemme undervisning 2 dage om ugen men det bliver ikke til noget fordi min skole ikke får givet mig noget materialle men det sted er også fint nok der går ikke særlig mange der og vi laver nogle spænde ting jeg begynder tit at svigte mine aftaler med mine venner og melde mig syg fordi jeg ikke kan overskue at være andre stedet end hos min far jeg isolere mig ude ved ham og overtager nærmest hans menneske sky adfærd .. og mine venner er ved at blive godt trætte af det .. ! :( Jeg skal nok forsætte på praktik-stedet til sommer ferien hvor jeg skal på efterskole det glæder jeg miig til .

nå men nu til nu jeg sidder hos min far og skriver denne her nok så uoverskuelige til steder mangel fulde tekst om hvordan jeg har det!
Jeg har overbliks vanskligheder så den er sikkert meget uoverskuelig at læse men havde bare brug for at skrive den fordi jeg går og siger til mig selv at alt er godt og hvis du kun kan have det godt hos din far hvad er problemet så, så bliv der bare .. :roll: .. det jeg har skrevet er mig men føler at jeg har siddet og skrevet om en anden eftersom jeg kun til tider har følelser om hvordan jeg har det .. / : .. Jeg har i dette forløb også til tider ikke engang engang om måneden røget Hash/pot eller taget metadon..
ved godt dette ikke er en psykolog brevkasse men føler jeg har fået et slags forhold til dette site så skriver den her .. hvis teksten er "upassende til denne side så skriv det venligst .

kærlige hilsener mig .

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: København
Wow.. Ja, det var godt nok uoverskueligt og voldsomt alt det som du har været igennem! Jeg har først opdaget dette site for ca. 10 dage siden, så du har nok ikke set mig herinde før, men kan da ikke lade vær' med at svare når jeg læser sådan noget..

Du skriver ikke så meget om hvordan din far har det nu? Og hvordan du har det hos din mor..? For hvis du "overtager" hans adfærd, så er det måske ikke det bedste sted for dig at tilbringe al din tid.. Hvorfor kan du ikke have det godt hos din mor?

Det er et stort skridt på vejen, at du overhovedet indrømmer at der er noget galt.. De du skal nu, er så at finde en vej ud, så du kan have det godt.. Og ikke bare en sjælden gang i mellem, men ALTID.. Alle mennesker kan få det dårligt, men man kommer ovenpå igen..

Det første du skal gøre er at blive enig med dig selv om hvad der er galt.. OM der er noget galt, og HVAD du er villig til at gøre for at få det godt. Derefter ville jeg helt klart foreslå dig, at ta' en snak med din mor.. Fortæl hende hvordan du har det - de ting du har overvejet - og så tag og ring til din læge (evt. sammen med din mor).. Fortæl lægen hvordan du har det og få en henvisning til en psykolog. Hvis lægen vurderer at du har brug for det, så bliver en stor del af "regningen" betalt af sundhedssystemet. Jeg ved ikke hvordan du har det med psykologer? Og det bliver måske svært for dig, at sætte ord på dine tanker og følelser - men det virker på mig som om du har nogle ting i bagagen som du aldrig har fået snakket om! Og dét er højst sandsynligt nødvendigt for at du kan få det ligeså godt som du fortjener og fungerer som et helt menneske!

Det lyder lidt som om jeg prøver, at "psykoanalysere" dig :) - Gør jeg nu ikke.. Kan bare godt sætte mig lidt ind i din situation, selvom min historie er en helt anden.. Jeg er dog et eksempel på, at det kan lykkes at få det godt!

Held og lykke med det hele..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Neony skrev:
Wow.. Ja, det var godt nok uoverskueligt og voldsomt alt det som du har været igennem! Jeg har først opdaget dette site for ca. 10 dage siden, så du har nok ikke set mig herinde før, men kan da ikke lade vær' med at svare når jeg læser sådan noget..

Du skriver ikke så meget om hvordan din far har det nu? Og hvordan du har det hos din mor..? For hvis du "overtager" hans adfærd, så er det måske ikke det bedste sted for dig at tilbringe al din tid.. Hvorfor kan du ikke have det godt hos din mor?

Det er et stort skridt på vejen, at du overhovedet indrømmer at der er noget galt.. De du skal nu, er så at finde en vej ud, så du kan have det godt.. Og ikke bare en sjælden gang i mellem, men ALTID.. Alle mennesker kan få det dårligt, men man kommer ovenpå igen..

Det første du skal gøre er at blive enig med dig selv om hvad der er galt.. OM der er noget galt, og HVAD du er villig til at gøre for at få det godt. Derefter ville jeg helt klart foreslå dig, at ta' en snak med din mor.. Fortæl hende hvordan du har det - de ting du har overvejet - og så tag og ring til din læge (evt. sammen med din mor).. Fortæl lægen hvordan du har det og få en henvisning til en psykolog. Hvis lægen vurderer at du har brug for det, så bliver en stor del af "regningen" betalt af sundhedssystemet. Jeg ved ikke hvordan du har det med psykologer? Og det bliver måske svært for dig, at sætte ord på dine tanker og følelser - men det virker på mig som om du har nogle ting i bagagen som du aldrig har fået snakket om! Og dét er højst sandsynligt nødvendigt for at du kan få det ligeså godt som du fortjener og fungerer som et helt menneske!

Det lyder lidt som om jeg prøver, at "psykoanalysere" dig :) - Gør jeg nu ikke.. Kan bare godt sætte mig lidt ind i din situation, selvom min historie er en helt anden.. Jeg er dog et eksempel på, at det kan lykkes at få det godt!
Held og lykke med det hele..

hej tak for dit svar min far har det meget bedre nu en han havde det dengang ..!! jeg tror at jeg har det sådan med min mor fordi jeg måske som lille har følt at det var hendes skyld at jeg ikke så min far !! .. ?
jeg har været ved et par psykologer men de siger alle sammen der ikke er noget galt med mig føler de ikke forstår mig / :
Men jeg har jo fået en kontakt person fra noget der hedder sind for unge med psykisk syge forældre og han er rigtig flink og god til at snakke med selvom jeg nok ikke har fortalt ham halvt så meget som jeg nu har skrevet herinde .. Men en nu engang tak for dit svar .. !!

-------------------------------------------------------------------------------------

nogen der ved hvor alle de andre svar er ? jeg læste dem i går men kunne ikke nå at læse dem ordeligt igennem og nu idag er de væk ?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

sayeh skrev:
nogen der ved hvor alle de andre svar er ? jeg læste dem i går men kunne ikke nå at læse dem ordeligt igennem og nu idag er de væk ?

Det er fordi du er kommet til at lave 3 topics om det samme:

Denne tråd plus denne og denne.

Dine svar kan findes i de andre tråde. Spørg evt. Fanny (dette forums moderator) om hun gider samle de 3 tråde i én, for overblikkets skyld.

Titel:
Junior medlem

Hej sayeh.
jeg er ked af at høre alt hvad du har været igennem - men du skal glæde dig til at komme på efterskole! Jeg har selv gået et år på Femmøller efterskole - mit livs bedste år. Du kommer til at udvikle dig på alle mulige utænkelige måder, og dit livssyn bliver helt fornyet (jeg kan næsten garantere) Det gjælder bare lidt om ikke at blive smidt ud, det lærte jeg hvertfald. Min kæreste blev smidt ud efter 3 måneder pga. han røg hash på skolen. Han har fortrudt det utrolig meget, og det gav mig bare så meget eftertanke til at, jeg bare har lyst til at sige til alle som skal starte på en efterskole at de simplenthen ikke må smide det år væk.

Held og lykke, du! og jeg er sikker på det år vil hjælpe dig 100%

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Ja efterskole er sgu fedt.

Jeg blev selv smidt ud på 8. månede for at ryge en eksamensfed og du kan tro jeg var træt af det bagefter.

Efterskole skal fandme nydes, sådan en speciel tid kommer aldrig igen...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

JA glæder mig super meget noget af det eneste der er at se frem til !!!.. har hørt mange sige at det er det bedste år i deres liv ..!!

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Med hensyn til dit isolations halløj vil jeg da lige sige at det jo egentlig er meget normalt at sindslidelser går igen igennem generationer, så det er slet ikke utænkeligt at du har nogle af de samme symptomer som din far og at i connecter på en måde som du ikke gør med "normale" mennesker.

Men hvis du føler du skal gemme dig for venner og bekendte så er det måske de forkerte mennesker du omgås.

Jeg kender det selv for jeg er skizoid og jeg har det simpelthen bedst sammen med skizofrene, skizotype og skizoide mennesker. Men sådan er vi jo alle forskellige og mænger os med folk vi kan relatere til.

Du lyder ihvertfald til at have en sund hjerne som sgu nok skal finde ud af det hele med tiden :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

SunVeil skrev:
Med hensyn til dit isolations halløj vil jeg da lige sige at det jo egentlig er meget normalt at sindslidelser går igen igennem generationer, så det er slet ikke utænkeligt at du har nogle af de samme symptomer som din far og at i connecter på en måde som du ikke gør med "normale" mennesker.

Men hvis du føler du skal gemme dig for venner og bekendte så er det måske de forkerte mennesker du omgås.

Jeg kender det selv for jeg er skizoid og jeg har det simpelthen bedst sammen med skizofrene, skizotype og skizoide mennesker. Men sådan er vi jo alle forskellige og mænger os med folk vi kan relatere til.

Du lyder ihvertfald til at have en sund hjerne som sgu nok skal finde ud af det hele med tiden :)

Hey ja altså jeg tror på ingen måde at jeg er psykisk syg det har alle mine psykologer og min læge ihvertfald afvist men at jeg har et meget nært forhold til min far og jeg connecter bedre sammen med ham fordi der ikke er så meget stress på hele tiden er helt rigtigt !! ..

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Helt sikkert!

Jeg vil så bare lige gøre dig opmærksom på at det kan være meget svært at komme til at snakke med en som virkelig ved hvad han/hun snakker om.

Jeg var til utallige psykologer og familie terapeuter og hele tjavsen, og gud hvor har samfundet smidt mange penge ud i luften på de inkompetente kaffe sluprende små mærkelige mennesker.

Det var først som 22 årig at jeg kom til en psykiater og efter at have hørt lidt om min livshistorie sendte hun mig til en hjerne scanning og gav mig diagnosen skizoid og mente endda det var foresaget af min lidt besværlige fødsel.

Der er ikke tale om en sygdom, men et navn samfundet har for personlighedstyper der ikke går godt i spænd med det hektiske samfunds tempo og normer.

En sygdom i samfundets til tider krævende øjne.

Jeg siger ikke du er "psykisk syg" jeg siger bare at muligheden er der selvom man er omgivet af "eksperter" så kan det sgu alt sammen lige pludselig vende om i hovedet på en. Social isolation som du selv beskriver du har lidt af, er en af de mest dominerende symptomer ved alle skizotype sygdomme.

Men ja jeg føler mig lidt som en bussemand for der er INGEN der får det bedre af at føle de er syge eller forkerte og det er også derfor jeg siger at det er man ikke, kun i henhold til at skulle fungere i det her rasende tempo som samfundet kører i.

Du finder sgu nok ud af det hele hen af vejen og alt held og lykke til dig.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

SunVeil skrev:
Helt sikkert!

Jeg vil så bare lige gøre dig opmærksom på at det kan være meget svært at komme til at snakke med en som virkelig ved hvad han/hun snakker om.

Jeg var til utallige psykologer og familie terapeuter og hele tjavsen, og gud hvor har samfundet smidt mange penge ud i luften på de inkompetente kaffe sluprende små mærkelige mennesker.

Det var først som 22 årig at jeg kom til en psykiater og efter at have hørt lidt om min livshistorie sendte hun mig til en hjerne scanning og gav mig diagnosen skizoid og mente endda det var foresaget af min lidt besværlige fødsel.

Der er ikke tale om en sygdom, men et navn samfundet har for personlighedstyper der ikke går godt i spænd med det hektiske samfunds tempo og normer.

Jeg siger ikke du er "psykisk syg" jeg siger bare at muligheden er der selvom man er omgivet af "eksperter" så kan det sgu alt sammen lige pludselig vende om i hovedet på en. Social isolation som du selv beskriver du har lidt af, er en af de mest dominerende symptomer ved alle skizotype sygdomme.

Men ja jeg føler mig lidt som en bussemand for der er INGEN der får det bedre af at føle de er syge eller forkerte og det er også derfor jeg siger at det er man ikke, kun i henhold til at skulle fungere i det her rasende tempo som samfundet kører i.

Ja det gir jeg dig også ret i at hvis man ikke følger normerne og skiller sig ud kan man hurtig blive stemplet som psykisk syg og det tror jeg bare gør man får det endnu mere dårligt men min far er ikke bare blevet stemplet han lider virkelig af skizofreni .. !!

Ps. hvad er skizoid ? er det, det samme som skizofreni ??

tak, ja det tror jeg også jeg gør :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

SunVeil skrev:
Helt sikkert!

Ja det gir jeg dig også ret i at hvis man ikke følger normerne og skiller sig ud kan man hurtig blive stemplet som psykisk syg og det tror jeg bare gør man får det endnu mere dårligt men min far er ikke bare blevet stemplet han lider virkelig af skizofreni .. !!

Ps. hvad er skizoid ? er det, det samme som skizofreni ??

tak, ja det tror jeg også jeg gør :)

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Jeps skizotype sygdomme ligger meget op af hinanden i symptomer. Men skizofreni er "storebror" fordi folk også tit kan få kraftige vrangsforestillinger og ryge helt væk i en anden virkelighed.

Det får man ikke som skizoid, men isolation, depression, mærkelige tanker og søvnforstyrrelser er nok de mest styrende.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

SunVeil skrev:
Jeps skizotype sygdomme ligger meget op af hinanden i symptomer. Men skizofreni er "storebror" fordi folk også tit kan få kraftige vrangsforestillinger og ryge helt væk i en anden virkelighed.

Det får man ikke som skizoid, men isolation, depression, mærkelige tanker og søvnforstyrrelser er nok de mest styrende.

Okay ..! lyder stadig ikke rart syns nogle af tingene passer på mig :?

Nå men holder du dig så fuldstændig fra alle stoffer eller ?

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Hehehe mjaaah....

Jeg har eksperimenteret meget og blev derfor også indlagt med noget LSD psykose. Skizo hjerner har det med at gå i psykose når man leger med psykoaktive stoffer i den kraftige ende af skalaen.

Jeg synes selv hash er det bedste medicin i verden mod de her "lette" psykisk sygdomme. Alting i mit hovede falder på plads efter en fed, så jeg ryger jo nok en del mere end hvad de fleste ville mene var godt for mig.

Min psykiater siger det ikke hjælper i længden, men deres fu***** psykofarmaka medicin frarøver ens sjæl og kreativitet og gør en til en nikkedukke og det har jeg det inderst inde værere med.

Men jeg kæmper med at lave hjemmesider osv der kan give flertallet et bredere og forhåbentlig mere mild forståelse af hvad hash egentlig er i sig selv og mere indblik i de medicinske goder ved det.

Jeg kender og har kendt masser af syge mennesker der nægtede at tage medicin fremfor hash.

Hash er en meget misforstået lille plante.

Yes nu røg jeg vist lige ud i tangenten, men ihvertfald så holder jeg mig fra hårde stoffer fuldstændig nu ja. Der kan måske godt lige falde et svampetrip ind i planen på en varm sommerdag ude i skoven en gang om året, men jeg har sgu lidt mere respekt for de hårde sager efter det hele.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

SunVeil skrev:
Hehehe mjaaah....

Jeg har eksperimenteret meget og blev derfor også indlagt med noget LSD psykose. Skizo hjerner har det med at gå i psykose når man leger med psykoaktive stoffer i den kraftige ende af skalaen.

Jeg synes selv hash er det bedste medicin i verden mod de her "lette" psykisk sygdomme. Alting i mit hovede falder på plads efter en fed, så jeg ryger jo nok en del mere end hvad de fleste ville mene var godt for mig.

Min psykiater siger det ikke hjælper i længden, men deres fu***** psykofarmaka medicin frarøver ens sjæl og kreativitet og gør en til en nikkedukke og det har jeg det inderst inde værere med.

Men jeg kæmper med at lave hjemmesider osv der kan give flertallet et bredere og forhåbentlig mere mild forståelse af hvad hash egentlig er i sig selv og mere indblik i de medicinske goder ved det.

Jeg kender og har kendt masser af syge mennesker der nægtede at tage medicin fremfor hash.

Hash er en meget misforstået lille plante.

Yes nu røg jeg vist lige ud i tangenten, men ihvertfald så holder jeg mig fra hårde stoffer fuldstændig nu ja. Der kan måske godt lige falde et svampetrip ind i planen på en varm sommerdag ude i skoven en gang om året, men jeg har sgu lidt mere respekt for de hårde sager efter det hele.

Okay lyder godt jeg har altid fået at vide at hvis man har tendenser til psykisk sygdom så er hash det værste man kan gøre ..!!
Men det kan jeg høre ikke er helt sandt .. :P

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

sayeh skrev:

Okay lyder godt jeg har altid fået at vide at hvis man har tendenser til psykisk sygdom så er hash det værste man kan gøre ..!!

Det får du hele tiden at vide fordi de ved hvor afhængige psykisk syge bliver af hash, da det virker meget bedre end deres skod medicin. Og de vil jo gerne af med deres skod medicin.

Jeg vil enda sige at LSD og svampe har hjulpet mig skide meget også. Det var måske en psykose set udefra, men indeni var det en fantastisk rejse fyldt med personlig udvikling og alt det der. Hård tur, men fed destination.

Man skal selvfølgelig passe på, for folk er forskellige og har individuelle behandlingsbehov, så først og fremmest tænk selv ;)

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
SunVeil skrev:
Det får du hele tiden at vide fordi de ved hvor afhængige psykisk syge bliver af hash, da det virker meget bedre end deres skod medicin. Og de vil jo gerne af med deres skod medicin.

Du er nok en skarp kritiker, hva? Jeg vil vædde med, at du ikke har en eneste videnskabelig kilde til at bakke dine udsagn op med. Det er det sædvanlige New Age gejl med at "cannabis er natur og derfor pr. definition godt."

Titel:
Insane psychedelia user!

SunVeil skrev:
sayeh skrev:

Sikke da en gang crap at fyre af. Hvem siger psykisk syge bliver mere afhængige af hash, og hvorfor skulle det virke bedre end medicin?

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Psyko skrev:
SunVeil skrev:

Du er nok en skarp kritiker, hva? Jeg vil vædde med, at du ikke har en eneste videnskabelig kilde til at bakke dine udsagn op med. Det er det sædvanlige New Age gejl med at "cannabis er natur og derfor pr. definition godt."

Du har ganske ret, jeg kan ikke bakke op med videnskabelige kilder. Jeg har kun personlig erfaring og det er også derfor jeg siger man skal passe på og selv føle efter hvad man føler er rigtigt for en.

Og please ikke put mig i bås med New Age spiritualisterne, det er den rene pengemaskine :P

Hash ligesom alt andet medicin virker jo forskelligt fra person til person og nogle føler sig sikkert bedre tilpas i en psykofarmeka rus end en hashrus.

Jeg ville da et eller andet sted også ønske psykofarmeka gjorde det for mig så jeg slap for bøvl, men så let skulle det ikke være. :/

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]