Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jun 2025 23:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark's Narkoby Nr 1
Hey alle sammen og godt nytår
Tror sku lige at det blev lidt for vildt her i juleferien.
Var til tramp juleaften og fik et halvt gram mdma + kiks og amf, vi holdte den gående i næsten 3 dage, nytårsaften fik jeg et helt gram selv og dagen efter et helt gram mere, plus diverse fester imellem jul og nytår også med mdma. har ikke været på arbejde endnu og har det pisse dårligt endnu, er svimmel og får stadigvæk små black outs, og kan næsten ikke holde til og gå op af trapper og den slags, ligger bare derhjemme og er sløj, har ikke lyst til og spise eller noget som helst, og alt mad går lige igennem mig, ved godt at det absolut ikke er smart og tage omkring 3 gram mdma i juleferien, men nu er skaden jo sket, nogen der kan komme med nogen gode forslag til og få det bedre hurtigt? skal på arbejde i morgen tidlig :(

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
det eneste der vel egentlig rigtig hjælper er mad, vand og hvile.. men kan godt se det bliver lidt svært til i morgen :wink: den er ikke god... kan være du blir syg(allerede er det) og bliver nødt til at ta hjem fra arbejde igen.. men held og lykke med at komme ovenpå :wink:

Titel:
Junior medlem

fuck en syg tur du har taget dig der. Pas på dig selv. Sådan en tur kan virkelig ende i noget du ikke ønsker. Der er ikke andet at gøre end at hvile den HELT ud. Du melder dig syg på arbejde og sørger for at sove, spise og drikke en masse. Ligemeget om du har lyst til det eller ej. Det kan også godt betale sig at få fat i noget 5-htp til at komme ovenpå igen. Ellers pres dig selv til minimum 1 løbetur om dagen de næste 7 dage. Det er mit bedste råd til dig.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Det der er mest træls er de der små black outs eller E-lyn som de vidst bliver kaldt herinde, det er ikke så smart når jeg køre lastbil, fik rigtig mange af dem igår nat, en af dem var i ca 3 sek, og det er sku meget de plejer kun og være i ca et halvt til et helt sekund, og det er virkelig ubehagligt skal jeg lige hilse og sige.

Men jeg kan jo takke mig selv for det :cry:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

HLX skrev:
fuck en syg tur du har taget dig der. Pas på dig selv. Sådan en tur kan virkelig ende i noget du ikke ønsker. Der er ikke andet at gøre end at hvile den HELT ud. Du melder dig syg på arbejde og sørger for at sove, spise og drikke en masse. Ligemeget om du har lyst til det eller ej. Det kan også godt betale sig at få fat i noget 5-htp til at komme ovenpå igen. Ellers pres dig selv til minimum 1 løbetur om dagen de næste 7 dage. Det er mit bedste råd til dig.

Jamen det er jo pisse svært når jeg ikke engang kan holde til og gå op af en trappe, har haft besøg af en pige, og vi kneppede da også men kunne næsten ikke få luft bagefter.
Jeg har også sovet de sidste to dage næsten uafbrudt
hva er 5-htp?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus N
5-htp kan være en hjælpene hånd når man har skampulet sit serotoninsystem!

tjek

og

tjek

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Ellers kan du også bruge C-vitamin og B6-vitamin..... De er begge lette at få fat i - 5htp tager lidt tid.... Men godt at have det, specielt hvis det er sådanne ture du kan lide- mega crazy det du har haft gang i :?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Men det er vel pisse svært og få fat i hvis det ikke må sælges herhjemme

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Næh :D

Google 5htp...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Og som om det ikke kan blive værre, så blev jeg sku knaldet af politiet i går, så nu skal jeg nok en tur i spjældet, jeg kan snart ikke mere :cry:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hr. snus... så må du fandme tage dig selv i kraven!! En velplaceret lussing ku' måske få dig på rette køl - stik dig selv een, NU!

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Jeg vil råde dig på det kraftigeste til at holde dig fra at køre lastbil, ind til dine e-lyn er aftaget!! Det kan gå ud over meget mere end dig!

Hilsen Fanny

Titel:
Medlem

Geografisk sted: århus
:yeah:

Og så vil jeg råde dig til at holde dig fra mdma i laaang tid fremover..
Selvom at det kan være svært så prøv at få klemt minimum en måned ind mellem dine mdma ture, hold dig fra amfetaminen når du er på mdma og så tag meget mindre doser og aller aller aller max to redoseringer på en aften..
Pas på dit sind og din krop, mdma er ekstremt usundt i de doser og med så korte intervaller..

Når skaden er sket som nu så sørg for at få hvile, frisk luft, masser af vitaminer og frugt og meget gerne noget 5-htp hvis det lader sig gøre..

Der er masser af gode topics om mdma harm reduction her på siden, prøv at søge lidt rundt, kig i "syntetiske drugs" :wink:

og lige for at gentage, så må du for guds skyld ikke køre lastbil når du har det som du har det nu, da du sætter andres liv i fare, dette kan man ikke forsvare, hvad man derimod vælger at gøre ved sin egen krop er vel i sidste ende op til en selv..

God bedring, og prøv nu at tage en pause fra mdma turene, det virker også meget bedre hvis du holder pauser..

Hulka..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Bliver jo også tvunget til en pause hvis jeg skal ind og sidde, men tror ikke at jeg kan klare en tur i spjældet lige nu,(står til 60 dage lige nu) har jo taget en masse stoffer for at glemme alt det jeg har oplevet når jeg har været udsendt som soldat, det var derfor jeg begyndte på det her lort, men har fået det lidt bedre nu, men sover stadigvæk hele tiden, og kan næsten ikke spise noget selv om jeg sidst tog narko den 1 jan, min krop er bare helt færdig :cry:

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Ked af at hører det her Hr. Snus, men som du selv skriver i din signatur: "Hvis du står i lort til halsen, så lad være med og hæng med hovedet!".

Spark dig selv i røven, det er kun dig selv der er skyld i det her.. Men det er du jo selvfølgelig klar over. Tag din straf som en mand, 60 dage er sgu i det mindste lige til at overkomme, selv om at det kan ødelægge meget.

Hvis du ikke allerede har gjort det, så gå ned i Matas, apoteket eller lignende og køb en gang C og B-vitamin og evt. nogle udrensende urter. Det burde speede din rehabilitering lidt.

Op med humøret :wink:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jamen har slet ikke lyst til noget lige nu, overvejer om jeg bare skal fucke det hele, men ved ikk om jeg tør og gøre en ende på det hele....

Jeg er fuldstændig færdig nu :(

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
Hr. snus skrev:
Jamen har slet ikke lyst til noget lige nu, overvejer om jeg bare skal fucke det hele, men ved ikk om jeg tør og gøre en ende på det hele....

Måske du sku søge psykolog? Eller bare snakke med nogle rigtig gode venner?
Det kan være det kan hjælpe lidt..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Hr. snus skrev:

En permanent løsning på et midlertidigt problem - dårlig idé!

Husk nu på at du udelukkende er deprimeret på grund af eftervirkningerne af MDMA'en, og at din tilstand vil blive bedre med tiden. Jeg vil også henvise til din egen signatur (et rigtig godt citat, faktisk). Kæmp dig gennem denne periode, og snart skulle du gerne mærke en forbedring. Dit fængselsophold vil sikre at du ikke falder for MDMA-fristelsen i to måneder, og til den tid skulle din tilstand være stabil.

Hold hovedet oppe, og husk at du vil få det bedre!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg vil anbefale, at du læser wikien på linket "Fakta om stoffer" i venstresiden. Du har brudt enhver protokol for sikker anvendelse af MDMA/Ecstasy, og du lader ikke engang til at kende de mest basale råd for at begrænse skaderne.

Én ting er MDMA, men kombien med amfetamin er kendt for at være meget neurotoksisk: altså du får meget lettere hjerneskader af det end hvis du bare tager MDMA.

Juryen er p.t. ude i spørgsmålet om, hvor meget hjerneskade folk kan få, men flere undersøgelser taler om, at et par måneder med totalt afholdenhed kan helbrede mange af hjerneskaderne. Flere skader lader i hvert fald til at være reversible.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hr. snus skrev:

Der er altid noget at gøre - en masse herinde vil hjælpe dig så meget som muligt!!!! Men i den sidste ende er det jo kun dig der kan få styr på tingene!

Men se og få styr på dem istedet for det suicidal lort - det ønsker du heller ikke inderst inde!!!??

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]