Tja......!!!!!!
Hvordan starter man bedst en sådan speciel tråd, om ens liv, hvorfor er jeg hvor jeg er og ham jeg er..?!
Jeg har besluttet at ville starte denne tråd med et par korte indlæg for ligesom at komme igang. Og så tage den derfra...
Meningen med tråden: kommer
NB. Internet er frameldt pr. 1.1 så derefter vil der være længere mellen mine indlæg..
OK, så starter vi..............
Jeg er over 30, flere gode uddannelser og en IQ de fleste drømmer om... Niiiice skulle man jo tro, men livet er ikke så lige til.....
For ca 10 år siden blev i forbindelse med en depression klar over at jeg har en psykisk sygdom som hedder "skizoid personlighedsforstyrrelse"... Ikke at det har gjort det nemmer, men nå er der da en forklaring på alle de problemmer jeg har (haft) i mit liv...
Jeg har hele min barndom op til jeg var 12 år haft voldsomme problemer med maven og dermed også at spise alm. Ved et tilfælde fandt de ud af 12 cm af min tyktarm var dødt væv, hvilket var skyld i den kronisk forstoppelse. jeg kan egentligt ikke huske ret meget fra de 12 mdr det kostede mig på 4 forskellige sygehuse, udover episoder der ikke er rare at tænke tilbage på. Kan være det lyder groft men jeg ser det som overgreb på mig. blev mod min vilje bla fastspændt til en gynokologseng mens der blev udtaget prøver at tarmen mens 5-6 læger osv står og snakker i munden på hinannden.
Og hvorfor skal I så vide det...!!
Når jeg efterrationalliser ender det hele ved den periode af mit liv. det var derefter jeg startede med at smugdrikke af bla. madsherry´en lidt når jeg havde det xtra skidt. det var meget hårdt at komme tilbage til skolen efter at havde været væk i næsten et år, men slap dog for at gå om... mobningen tiltog til en grad jeg ikke ønsker mine fjenders børn og bestod at daglig bank, ødelæggelse af cykel, bøger og tøj.....
Efter to i helvedsskolegård gik jeg ud af 8. klasse og kom med i en forsøgsklasse for vansklige elever. Et halv helved for vi var kun 8 elever så ikke så mange til at banke mig... men de fik mig da til at komme ind på EFG indenfor jern og metal. det var faktisk første gang jeg oplevede at få ros at mine mine medelever.
sidenhen blev jeg uddannet som håndværket og have et par ok år men det var ikke nemt med mine kollegaer. Det væreste var når der var frokost og skulle spise samen med dem. Igen vender problemerne tilbage med at spise (har sidenhen fundet ud af at der er normalt for personer med socialforbi, da de ofte føler sig forsvarsløse i den forbindelse da man ikke bare kan gå fra bordet). Uheldigtvis bliver jeg ramt af kyssesyge og bliver ekstremt syg. Ligger i senger i 14 dage med 40 i feber men begynder at komme mig igen da jeg skal indlægges så slipper for sygehus, men det kostede lige 11kg i vægt (var på 49kg) og det tog mig næsten to år at komme op på 60 kg igen. Men jeg måtte ikke drikke i et år og det var der jeg stifte bekendskab til tjald for alvor.
Totalt afkræftet var det sgu en fed støtte og efter det år røg jeg faktisk ikke i flere år men havde (måske desværre) fået rigtigt gode venner inden for det krimminelle miljø.
Depresionnen 92
Min daværende kæreste gennem 3 år kommer hjem fra natarb og siger at hun flytter hjem til de gamle igen, hun syntes ikke det går godt............... Og jo det gik ikke godt, hun ville have børn og jeg følte mig ikke klar endnu....
Bliver arb-løs efter et par mdr og får sort "arb" hos en kammerats fars bekendt. skal holde hans pothave mens han er inde at sidde 3 mdr mod at få 10%. Da han kommer ud skal vi til at høste og da det meste er i hus går han amok skidefuld og truer mig på livet, så det ender med at jeg bare tager en sæk med og vi aftaler at vi er kvit......
Så står jeg i en mega depression med lidt ovet et kg pot og gæt hvad der sker det næste år... Ikke en skid......... Udover flere bekendte fra det "hårde miljø".
Orker ikke lige at skrive mere pt. Ved at det ikke hænger sammen, men er total forviret for tiden og det bærer indlæget præg af. Og stave fejl, dem må i bare leve med