Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 18:55

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: aargh!!
Medlem

det og savne sine stoffer....er fandme en mærkelig ting...
har været "off" i snart 5mån... nu og det har fandme bare været skod. som om ens liv står stille og man ingen vejne kommer... fok omkring en kommer en for nært og man har ikke lyst til konfrontioner mede andre. det hele er bare at mit liv er belvet mere kedligt. nopgen der har gode råd til hvordan man kan få gang i sit liv. og nærmest blive en mere " SOCIAL" person igen ? :shock: haha det er selfølgelig ikke hele tiden jeg har det sådan... men det hænder tit og ofte...!! ??? HJælp tak ?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Consult your Pineal gland, sorry, det er det bedste råd jeg kan komme med pt. uddyber måske senere, men det må være en beyndelse :) Du ønskes alt vel herfra!

Titel:
Medlem

ThirdEyeFlood skrev:
Consult your Pineal gland, sorry, det er det bedste råd jeg kan komme med pt. uddyber måske senere, men det må være en beyndelse :) Du ønskes alt vel herfra!

mange tak.. hvis så man bare vidte hva det betød.... jeg er ikk ligefrem shaman...:D haha men kunne dog godt tænke mig og vide hvad det betød alivel... måske det kunne hjælpe mod en posotiv fremgang af livet..

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad du kan lide at lave, men hvis stoffer har været din eneste "hobby" ser det sort ud for dig.
Du spørger os egenlig hvad vi synes du skal udfylde dit liv med. Jeg råder dig til, som ThirdEyeFlood sagde, at se ind ad. Det er dig som har et liv, og du rummer alle svarene i dig selv. Vil du smide livet væk og opgive det før det er begyndt, eller vil du gå på opdagelse i alle dets mysterier?

Det er svært at sige mere til dig, ud fra de sparsomme oplysninger du giver os. Du kan f.eks. starte med at fortælle os, hvilke drømme og planer du har i dit liv. Har du en uddannelse? -kæreste? -venner som ikke lammer sig?

Hilsen Fanny

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: nede på hjørnet
Dyrk en sport, lav musik, lær nogen sprog, læs alle bøger af en forfatter du kan li eller om en emne du syns er interresant, rejs til den anden side af jorden en periode......bare nogen forslag til hvad du kan bruge tiden på, der er masser af muligheder...

mvh gamle ole

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]